Jouw 10 food confessions

Na iets zoets wil ik vaak iets zouts en andersom. Dus zoute chips met zoete cola om weg te drinken. Het kan in mijn hoofd niet zonder elkaar.

3 likes

Herkenbaar, maar dan ook echt na patat zin in taart en dan ook eigenlijk wel weer in bitterballen maar dan ook weer in chocola🙈

1 like

Jaaa, echt de raarste combinaties gaan er dan naar binnen. Laatst zat ik aan de brownies, cashewnoten, mozzarella balletjes en kaasblokjes. Verder eet ik heel normaal :relieved:

  1. Ik heb echt een hekel aan warm fruit. Je maakt mij echt niet blij met stoofpeertjes of warme banaan
  2. De meeste vlaaien met fruit vind ik niet lekker. Eigenlijk alleen aardbeienvlaai
  3. Ik heb een jeugdtrauma opgelopen aan een stuk ananas, dat eet ik echt niet. Ik hou sowieso niet zo van de smaak van exotisch fruit. Taksi vond ik bijvoorbeeld ook nooit lekker
  4. Ik doe echt altijd mosterd door mijn stamppot
  5. Ik hou niet van rauwe tomaat, maar wel van tomatensoep, ketchup etc.
  6. Alle chips die ik in een sausje kan dippen zijn favoriet. Nachos met salsa, cool american met chilisaus, naturel chips met dipsaus :heart:
  7. Nog meer fruit-gerelateerd haha: fruit uit blik vind ik ook vreselijk. Veder hou ik wel echt van fruit hoor! Vooral van watermeloen, gele kiwi’s en aardbeien
  8. Ik drink eigenlijk nooit warme dranken. Hooguit thee, maar nooit thuis. En in de winter soms warme chocolademelk
  9. Ik ben verslaafd aan de cappuccino kruidnoten van de lidl
  10. Ik vind groente uit blik/pot best wel lekker. Vooral hariot verts en doperwtjes.
3 likes
  1. In mijn niet vegan tijden at ik alles met kaas op brood. Nutella-kaas, kaas-hagelslag, pindakaas-kaas, kaas-jam, kaas-chilisaus en ga zo maar door
  2. Alles wat met saus (zoals mayo) te eten is eet ik met zoveel saus dat mn gerecht het dubbele van de originele calorieen bevat door de saus
  3. Bij spaghetti geldt deze regel ook. Dus mini beetje spaghetti en een hele lading saus
  4. Taai taai is me leve eet zo een hele zak leeg
  5. Als ik een eetbui heb moet ik alles door elkaar heen eten. Dus snoep koek chips en ijs (en daarna buikpijn)
  6. Ik verken vaak een stad door van eettent naar eettent te lopen die ik graag wil proberen ipv van bekend standbeeld naar bekende kerk etc.
  7. Pizza met knoflooksaus yes please
  8. Ik eet soms dingen die ik totaal niet lekker vind omdat ze gezond zijn. Prop het dan allemaal heel snel achter elkaar naar binnen. Soms gooi ik er curry overheen en dan doe ik net alsof het nogsteeds gezond is
  9. Ik heb wel eens een hele doos speculaas (zo’n goedkope met 2 van die rijen erin) en een zak met broodjes + beleg achter elkaar op en snap nogsteeds niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregeb
  10. Soms overweeg ik geen vegan meer te zijn omdat ik kaas echt zo mega verrukkelijk vind, maar weet het tot de dag van vandaag nog vol te houden.
4 likes

2.0

1.ik wéét dat alle letters even zwaar zijn, maar de m en w smaken zoveel lekkerder dan chocoladeletter i.
2. Ik vind het heel irritant als andere mensen treuzelen met eten of heel laat eten terwijl ik het al op heb
3. Er gaat eigenlijk geen dag voorbij zonder gebakken aardappels of ik eet pizza
4. Maar ik houd dus niet echt van pasta op af en toe een keer lasagna na.
5. Ik houd echt van koek cake, taart, toetjes en chocola, maar niet van snoep.
6.Je verpest dit heel erg als je er fruit (vooral sinaasappel, citroen of cranberry) of mint door doet)
7. Ik eet liever thuis dan in een restaurant, omdat ik er dan weer ‘uit’ hoef🙈
8. Ik ben geen vegetariër maar eet wel veel vegetarische producten omdat ik dat lekker vind
9.afbakbroodjes zijn het lekkerst ‘zo’ , net uit de oven.
10. Ik gruwel van smoothies en groente en vruchtensappen , zelfs als ik geen tanden meer had zou ik nog liever aan het infuus gaan

1 like
  1. Kaas is leven. Al zegt mijn buik kaas is de hel. Dus als ik kas eet, eet ik meteen veel kaas, zodat de buikpijn het waard is.
  2. Mijn lunch bestaat bijna dagelijks uit een salade en een broodje met roomboter en zout. Ik vind dan ook dat mijn lage bloeddruk een goed argument is om veel zout te eten.
  3. Ik eet bijna nooit candybars, behalve als we 1x per jaar naar de UK gaan, dan slaan we in met Crunchies :heart:.
  4. Elke dag na de lunch drink ik een blikje cola zero. Ik word chagrijnig als ik het niet drink.
  5. Ik ben een vegetariër, die vreselijk zondigt met spek. De vega vervangers zijn totaal niet vergelijkbaar, maar kan heel kwaad op mezelf worden dat ik dit kan laten staan.
  6. Als ik ongesteld moet worden krijg ik mega veel zin in Pringles Salt & Vinegar met een zak maltersers. Ik eet dit het liefst afwisselend en ik laat mijn vriend dit gerust 5 min voor sluitingstijd van de supermarkt nog halen.
  7. Ik kan als snack zo een pot augurken leeg eten, tot afschuw van m’n vriend.
  8. Zoals velen hier vind ik koriander de duivel en eet ik gerust een hele maaltijd niet omdat er 1 takje koriander op zit.
  9. Mijn voorliefde voor slecht en makkelijk eten komt sowieso doordat mijn ouders altijd zoveel mogelijk zelf willen maken. Kan daardoor enorm blij worden van hele “foute” pizza van Domino’s of Ristorante.
  10. Ik ben een wijn snob, waardoor ik liever bier drink bij een borrel/in een café omdat daar minder snel iets mis mee is. Mijn ouders hebben mij van kinds af aan mee genomen in Frankrijk naar wijnboeren en wijnproeverijen, mijn werk in de horeca heeft dit alleen nog maar erger gemaakt.
2 likes

Ik moet ongesteld worden en deze combi klinkt goddelijk.

2 likes

Het is perfect voor al je cravings. 10/10 would eat again

1 like

Wel de blauwe dan?

  1. Ketchup is een MUST als ik vlees eet. Ik wou laatst in italie bij mijn fancy mixed grill om ketchup vragen aan de hooghartige italianen, maar mijn zus hield mij tegen. Het was lekker, maar sowieso was het beter geweest met ketchup.

  2. Mijn voedel hall of fame moment is nog steeds de 35 jaffa cakes die ik heb opgegeten in 1 zitting.

  3. Mijn moeder kan echt niet koken, en ze maakte vaak van die soort mislukte pasta en rijst gerechten, waardoor ik nu nog steeds mentaal pasta niet goed kan handelen. Ik maak het eigenlijk ook zelfs nooit puur om die reden. En rijstgerechten ook niet.

  4. Toen ik in Engeland studeerde was er een koreaan waar we altijd naartoe gingen, en ik ben nog steeds op zoek naar eentje die net zo goed is. Ik ben er helaas nog steeds niet in geslaagd.

  5. Alles met kaneel en suiker is instantly goddelijk voor mij.

6.Van pure chocolade en pepermunt ga ik heel hard niesen, ik snap zelf niet goed waarom,

7.Ooit kreeg ik als kind van mijn tante een soort van witte reep van iets uit spanje, en het was zooo lekker. Sindsdien probeer ik al mijn hele leven uit te vogelen wat dat nou was, en de smaak ervan zit nog diep in mijn geheugen. Een keertje had mijn oma soort van babbelaars meegenomen die dezelfde smaak hadden, en ik was excited as fuck, maar die heb ik vervolgens nooit meer terug kunnen vinden. Toen ik met mijn vriend in Schotland was, begon de buschauffeur over een ’ tablet’, en dat het een zoet blok was. En ik schreeuwde het uit tegen mijn vriend:’ OMG the thing from my childhood!!!’. En toen ik het uitprobeerde leek het er heeeell erg op, maar ik twijfelde te erg of het nou echt zo was en zat ik in een soort van existentiele voedsel crisis. Oke dat was mijn verhaal haha.

8.Ik eet te veel thats why Im so fat haha

9.Iedere maandag lunch ik met mijn vriend op de exact zelfde plek omdat we een obsessie hebben met hun bbq sandwich. We hebben een vaste plek en het personeel weet al wat we gaan bestellen voordat we uberhaupt de deur in lopen.

10.Happy hippo’s are love, happy hippo’s are life

Ok ik weet niet wat er gebeurt met de cijfers de ranking ziet er heel lelijk uit maar ik krijg het niet goed haha

7 likes

Je begrijpt dat ik nu wil weten waar je die bbq sandwich eet. En wat dat zoete blok ding is.

De BBQ sandwich bij encore bar and grill! :grin: Ik weet niet wat het is maar ik vind hem echt fantastisch haha. En ik wou dat ik je kon helpen met het zoete blok ding hahaha ik ben er zelf ook niet achtergekomen wat het oorspronkelijke blok nou was. Maar die van Schotland kwam in de buurt en dat heette alleen maar tablet of milktablet geloof ik :sweat_smile: Het is wel een super toeristisch iets dus het was gelukkig wel overal te vinden haha

1 like

Klinkt als borstplaat?

1 like

Hmmm ik twijfel zijn dit niet die mierzoete dingen die naar pure suiker smaken? Dat blok van mijn tante was meer romig zoet. Ik weet niet eens hoe ik het moet uitleggen haha

1 like

Heb gegoogled op nilk tablet scotland en toen kreeg ik ook borstplaat te zien haha, ze zijn idd megavol met suiker maar worden ook met slagroom gemaakt. Misschien die van jou met nog meer room?

1 like

Serieus?! Wow, nu ben ik wel benieuwd haha . Ik zal binnenkort eens borstplaat halen en dan breng ik hier verslag uit of dat het is :joy: De borstplaat die ik (denk ik) gegeten heb smaakte wel heeel anders, maar misschien is het anders als je het uit een bakkerij haalt ofzo haha

5 likes

Borstplaat van de bakker is idd veel romiger, maar dan moet je wel de witte hebben.

Wow ok twee weken later. Sorry :smile:

1 like

Kan het turron zijn geweest?

Ff turron de jijona Googlen!

is het niet carmac?

2 likes