Jouw 10 food confessions

G.amas.ot in Rotterdam?

1 like

Dit is ook wel een goede!!

@Blauwra iedere keer als ik langs borstplaat loop ik de supermarkt denk ik weer ohh ja fuck ik moet naar de bakker om iedereen te informeren :joy: haha moet er echt een keer de tijd voor maken, want wil het nog steeds weten.

@Yzile ik denk sowieso dat het turron is geweest, omdat ze het meenam uit Spanje, alleen zou ik dan niet weten welke smaak :slightly_frowning_face: ik ga die van jou eens proberen :joy:

@Pierlala omg ik houuu van caramac, maar nee dat was het niet haha.

Ik vind het trouwens zo leuk en grappig hoe iedereen hier full on detective gaat op wat het geweest zou kunnen zijn :joy:

6 likes

ja die ik heb genoemd is blijkbaar met honing… maar in de rest zitten allemaal stukken.
ik heb wel veel soorten gezien toen ik in spanje woonde en ook verschillende soorten uitgeprobeerd. vond het alleen niet vergelijkbaar met babbelaars bijvoorbeeld qua smaak… maar misschien zijn er ook caramel achtig…

Oeh Caramac is ook zoooo lekker. Een van de meest ondergewaardeerde candybars.

1 like

AAAAAAAAAAAAAAAAH door jou en iedereen die jou zo lief geholpen heeft weet ik nu dat ik al 20 jaar op zoek ben naar Turron d’Alicante! Keiharde Spaanse noga.
Lekker dom ook dat ik dat nooit gewoon gegoogeld heb. Ik geef de schuld aan t feit dat ik het voor het eerst en laatst at toen ik 12 was en Google toen echt niet een ding was

5 likes

Daar ben ik nog nooit geweest! Maar wel naar b.apboss en g.angnam :grin: maar beiden waren niet zo goed als die in Engeland haha.

@Yzile ik ben als kind ook heel vaak nog in Spanje geweest, omdat mijn oma daar woonde en tante. Zij namen ook vaak turron mee, maar het is idd nooit meer dat ding geweest van vroeger :joy:. Nog steeds kwam dat ding in Schotland en die babbelaars het meest in de buurt, alleen waren die bruin, terwijl dat ding uit Spanje wit was haha

1 like