Leuk zijn deze altijd!
-
Ik haat haat haat rijpe bananen. Of eigenlijk alle bananen met bruine vlekjes. Tot kokhalzen aan toe
Mijn perfect banaan is lichtgeel met een groenig steeltje. -
Als ik een glad snoepje in huis vind eet ik het op. Laatst vond ik achter mn computer een jellybean terwijl ik zeker 3 maanden geen jellybeans had gegeten daar. Verdween dus in mijn mond…
-
Ik ben super beinvloedbaar als het om eten gaat. Als iemand zegt " ik heb zin in burgers" dan ga ik die avond burgers eten. Nu heb ik zin in burgers…

-
Ananas op alles.
-
Soms eet ik chips als hoofdmaaltijd.
-
Ik vind heel veel dingen koud even lekker als warm inc. pizza, soep, stamppot en thee
-
Ik eet altijd minimaal een hele gesnipperde ui bij mijn frietjes. Soms snij ik er voor de 2e ronde nog een ui bij
-
Vroeger toen ik kind was verkochten ze nog geen marshmallows hier dus als mn moeder de deur uit was haalde ik een speciaal waxinelichtje uit mn geheime verstopplek en jatte ik spekjes uit de keuken en die ging ik dan zwartblakeren in de vlam en opeten. En nu wil ik dat…
-
Ik heb bij eten last van bodemdrift en alles moet dus op maar bij drinken laat ik juist bijna altijd een laagje staan.
-
In mijn hoofd heb ik een heel specifiek idee wat voor textuur iets moet hebben en “lust” daarom sommige dingen niet terwijl ik de smaak wel lekker vind. Koffie is een voorbeeld, ik hou van de sterke smaak in snoepjes, taart etc. maar niet in de normale waterige vorm.
-
Bonus: heb intolerantie voor nachtschade en lactose. Van nachtschade raakt alles verstopt en van lactose gaat alles aan de wandel. Heb daar soms dagen last van. Voor dat er vegan pizza was bij de Dominos had ik soms cravings en dan bestelde ik maar een normale kaaspizza zodat de effecten elkaar zouden opheffen

maar als ik brood eet kan ik rustig een dag of 3 a 4 niet meer naar de wc, dus ik doe het alleen op een vreetdag, dan eet ik zo veel troep dat ik toch wel naar de wc kan
Ik kan me ook niet voorstellen dat je daar nou zo propvol van zit, maar sommige mensen doen alsof je 5 rijsttafels naar binnen hebt gewerkt