- Ik drink het liefst de hele dag door thee. Licht en zonder suiker. Als het warm weer is drink ik (spa) blauw maar niet gekoeld. Oh en het water van Lidl vind ik walgelijk.
- Ik lust echt geen cola, het smaakt zo chemisch en verpest de smaak van alles wat erna in mijn mond komt.
- Voor ijskoffie kun je me wakker maken, echt liefde. Niet een waterig koud bakkie, maar gemalen ijs substantie en lekker zoet.
- Ik ben best avontuurlijk wat eten aan gaat, probeer altijd de gekke optie op een menukaart.
- Maar thuis bereid ik het liefst alleen maar kipfilet, runder gehakt en garnalen.
- Ik eet nooit boterhammen, vind dat gewoon echt niet lekker. Een vers broodje gaat er wel altijd in. Met krabsalade of filet american.
Ik ontbijt het liefst met een restje avond eten van de dag ervoor. - Een tijdje at ik bij alles ketchup, He.inz tomatenketchup. Dat doe ik niet meer, maar eet echt teveel saus. Niet normaal.
- Als ik ga uiteten bekijk ik ook altijd van te voren de menukaart en maak ik ook alvast mijn keuze, voorpret. Oh en hoe vol ik ook zit, een toetje gaat er altijd in.
- Toen ik op de middelbare school zat had ik zo erge honger als ik thuis kwam. Ik at dan altijd een liter blik ravioli in tomaten saus, en daarna kon ik het avond eten gewoon nog op.
- Ik hou van toetjes, soms ga ik alleen naar een restaurant om een toetje te eten. Loveee chocolade, koffie, caramel, pistache smaken. Vallen deze onder een bepaalde noemer?
Je hebt mensen die bij een ijssalon fruit smaken kiezen en die andere mensen. Hoe noem je dat?
Ik ben geen moeilijke eter, ik proef alles, er zijn dingen die ik minder lekker vind maar zelfs dat krijg ik weg. Ik vind het heel kinderachtig als volwassen mensen dingen niet proeven.
Als er een haar in het eten zit kan ik wel overgeven. Mijn eetlust is dan gewoon verdwenen voor de rest van de dag.