Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

ik zit hardop te lachen :joy::joy::joy: (maar hoop ook wel dat je je niet bezeerd hebt tijdens de val?)

3 likes

HAHAHAHAHAHA

2 likes

Hahah nee ik kon mezelf nog wel staande houden door van m’n zadel af te springen en stom huppelend tot stilstand te komen.
Het was niet charmant.

6 likes

Ik vind het wel een slimme oplossing van dat zadelhoesje!

1 like

Ik ook! Alleen ziet het er dus wel uit alsof je fietst met een hysterische badmuts met extra ruimte voor je ballen op je voorhoofd.

56 likes

Hahahahahahah ik ga stuk!

Niet oké, was bij 1 van de buitenpandjes (dan weet je vast wel welke), ik kan me daar niet meer vertonen hahaha

1 like

Hahaha, ik zit op m’n werk, tranen in m’n ogen door 't van binnen lachen

3 likes

Prima! Ik begon gewoon met: “ik ben Linda, projectleider bladiebla, in het dagelijks leven niet veel charmanter dan u net van me zag en kom u vandaag wat vertellen over ons schoonmaakcontract”.
Kreeg wat giecheltjes en verder ging het goed :joy:

54 likes

Ik vind het net een scène uit Bridget Jones Diary hahaha

11 likes

Haha sorry @anon86562306 maar ik moest echt even hardop lachen.

1 like

Niet gezien, maar van wat ik er altijd van hoor denk ik wel dat ik de Nederlandse versie van haar ben ja.

1 like

Dit is echt een goede start! Niet negeren maar ownen

9 likes

Hhahahahahaha zo hard lachen hierom

1 like

@anon86562306 haaahahahaha ik ben al 5 minuten hardop aan het lachen dit is fantastisch

Volgensmij laat ik een klant nu software installeren die de klant al heeft. Maar ik heb doe mail gestuurd en toen ben ik op vakantie gegaan.

1 like

Ik heb dit nog nooit durven te vertellen uit intense schaamte en gevoel van domheid

Ik had net een nieuwe job op de afdeling debiteurenbeheer op een zorgkantoor. Ik moest een dossier samenvoegen met nieuwe nietjes en had nog nooit met een ontnieter gewerkt. Onder de noemer van durfvooralniettevragen gebruikte ik dat ding en zette het papier tussen die knijpers en ramde keihard dat ding dicht, papier aan gort uiteraard. Die hoofden van mijn collega’s…

Ik heb na dit incident hier overigens gewerkt totdat ik helaas door een ongeval werd afgekeurd.

25 likes

Schaterlachend op het toilet op werk zitten lezen! Vooral dat je er zo nuchter onder bent gebleven haha, geweldig.
(Nu denkt mijn collega dat ik een lachwekkende drol had vermoed ik)

2 likes

Niet van mij maar een collega heeft een keer op een ouderavond tegen de moeder van een leerling (laten we hem Jasper noemen) ontzettend geklaagd over de werkhouding van haar kind, het totale gebrek aan inzet, de brutaliteiten enz. enz. Echt behoorlijk van leer getrokken. De moeder van Jasper was helemaal ontdaan, had dit niet verwacht bij haar zoon, maarja, dat hoor je ouders wel vaker zeggen.
De volgende ochtend kwam er een heel bedeesd jongetje met tranen in zijn ogen bij het bureau van mijn collega om z’n excuses aan te bieden en te vragen hoe hij het beter kon doen. Collega had geen idee waar deze modelleerling het over had, tot het kwartje viel: hij had met moeder over de verkeerde Jasper gepraat. Collega heeft bij de eerste gelegenheid moeder gebeld en alles rechtgezet met welgemeende excuses uiteraard, maar ik vond dit ZO zielig voor het jongetje dat ik nog steeds de neiging moet onderdrukken om hem te knuffelen als ik hem zie op de gang. Maar dat zou ook zielig zijn, dus ja😂

95 likes

Ogermmmm. :pensive:

2 likes