Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Ik heb een werktelefoon en deze zijn organisatiebreed vervangen en er is een nieuw systeem etc. Dit had op voorhand al veel weerstand, maar nu blijkt het ook voor geen meter te werken met als gevolg dat ik gisteren veel problemen had. Vandaag ben ik vrij en zijn de problemen nog groter en nu stroomt de groepsapp helemaal over. Ik volg het als een slechte soap, maar in plaats van op terug te duwen draait het scherm en druk ik op video met als gevolg een video gesprek met al mijn collega’s die ook allemaal dit aannemen en met zijn 10e tegelijk hallo, hallo? wat is dit? hallo? aan het roepen zijn. Haha het voelde zo dom.

54 likes

HAHAH, ik ben met zwangerschapsverlof en mocht mijn werktelefoon houden. Super lief, maar ik dacht dus ook dat niemand zou kijken wat ik ermee zou doen.

Krijg ik net een sms’je van personeelszaken of ik deze maand op het Eurovisie Songfestival gestemd heb met mijn werktelefoon en of ik dat alsjeblieft kan laten :joy::sweat_smile:

157 likes

Hahaha geweldig! Had je op Nederland gestemd?

2 likes

Haha dit vind ik echt heel grappig

1 like

Ja :smiley: ze vroeg nu of we tenminste gewonnen hadden, dan waren die 60 cent ook oké… haha ben ik er goed vanaf gekomen. Zoooo gênant.

20 likes

Mooi :smile: En fijn dat er met humor gereageerd werd, haha. Het is inderdaad een beetje gênant, maar ik vind het echt schattig dat je dan ‘misbruik’ gemaakt hebt van de werktelefoon en dat het dan serieus om 60 cent gaat voor het Songfestival :joy:

13 likes

Ik kan niet meer :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

ik zit hardop te lachen :joy::joy::joy: (maar hoop ook wel dat je je niet bezeerd hebt tijdens de val?)

3 likes

HAHAHAHAHAHA

2 likes

Hahah nee ik kon mezelf nog wel staande houden door van m’n zadel af te springen en stom huppelend tot stilstand te komen.
Het was niet charmant.

6 likes

Ik vind het wel een slimme oplossing van dat zadelhoesje!

1 like

Ik ook! Alleen ziet het er dus wel uit alsof je fietst met een hysterische badmuts met extra ruimte voor je ballen op je voorhoofd.

56 likes

Hahahahahahah ik ga stuk!

Niet oké, was bij 1 van de buitenpandjes (dan weet je vast wel welke), ik kan me daar niet meer vertonen hahaha

1 like

Hahaha, ik zit op m’n werk, tranen in m’n ogen door 't van binnen lachen

3 likes

Prima! Ik begon gewoon met: “ik ben Linda, projectleider bladiebla, in het dagelijks leven niet veel charmanter dan u net van me zag en kom u vandaag wat vertellen over ons schoonmaakcontract”.
Kreeg wat giecheltjes en verder ging het goed :joy:

54 likes

Ik vind het net een scène uit Bridget Jones Diary hahaha

11 likes

Haha sorry @Degas maar ik moest echt even hardop lachen.

1 like

Niet gezien, maar van wat ik er altijd van hoor denk ik wel dat ik de Nederlandse versie van haar ben ja.

1 like

Dit is echt een goede start! Niet negeren maar ownen

9 likes