Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Toen ik in de kantoortuin de garage ging bellen was ook wel een topmomentje.
“Ja goedemiddag met (…), ik wil graag een afspraak maken voor een beurt”.
Sommige collega’s bleven maar lachen.

28 likes

ik gaf net een collega een high five die alleen maar haar hand opstak om gedag te zeggen

81 likes

2 collega’s vertelden gister dat ze nooit harde sokken van hun zoons willen terugvinden. Toen kwam ik met een verhaal over een klasgenoot op de middelbare school die alles altijd liet liggen nadat hij letterlijk de hand aan zichzelf had geslagen. Ik draaide me om en keek recht in het verbaasde gezicht van één of andere manager.

12 likes

De ruksok, dacht dat heel veel jongens die hadden. Vraag mij nou wel af of je manager nou verbaasd was omdat jij het wist, dat anderen het ook doen of omdat hij er juist niet op gekomen was.

2 likes

Een hele domme dt fout. Het was niet eens bewust maar in alle hectiek was er precies een t achter het woord gekomen (hoe dan, waarom geen s ofzo haha) en leek het alsof er gewoon een oliedom persoon deze fout had gemaakt :joy::joy:

Oh EN, omg deze heb ik verdrongen. Toen ik nog bij een groot bedrijf werkte toen ik 16 was… :roll_eyes: had mn vriend zn mobiel laten repareren bij een collega. Zegt die collega in de pauze goh leuke fotos van jou op je vriend zijn mobiel. Ik stond met mn mond vol tanden, het was mn eerste baantje, ik was 16 en liep knalrood aan. Wát een eikel. Mn oudere versie wordt daar zo kwaad van, nu had ik diegene echt een klap verkocht denk ik. Niet dat er naaktfotos op stonden maar volgens mij wel in bikiki (wat vreselijk is als je een puber bent).

Als dat in deze tijd was gebeurd was, had ie een flink probleem gehad. Word er nog boos van :sweat_smile:

1 like

Hij was vooral geschokt om mijn anekdote hahahaha

1 like

Ooh dit doet me ook denken aan een grote fuck up van mezelf. Ik moest een kalender laten drukken en ik was bij alle maanden dag 27 vergeten :hushed::hushed::hushed::hushed::hushed::hushed::hushed:

32 likes

Wow kan echt niet! :open_mouth:

Ik werk als een consultant en moet vaak klantenbezoeken. Kort voor mijn bezoek had ik een nieuwe strakke koker jurk gekocht en voelde me ubersexy. Op het moment dat ik de auto uitstapte hoorde ik een ‘scheur’ geluid en waren wat naden van de spleet los gaan laten. Little did i know dat op het moment dat ik op dat kantoor binnen was, bijna mijn hele achterwerk te zien was. Natuurlijk had ik een string aan, dus het was een volle show.
Mijn mannelijke collega attendeerde mij erop dat mijn achterwerk zichtbaar was en ik liep de rest van de dag als een puber die is doorgelekt met mijn jas op mijn heupen geknoopt (het was die dag 30 graden)

22 likes

Ahh wat erg :see_no_evil: Ik weet nu al dat ik hier paranoid over ben volgende keer dat ik zo’n soort jurk draag…

1 like

Ik heb er nog één die ik gelukkig niet zelf heb begaan, maar mijn collega.

Op een andere locatie was een Vrouw (laten we zeggen Truus) die lange tijd een relatie had met collega (zeg Piet). Toen kwam er een nieuwe collega (zeg Jan). Truus vond Jan ook wel leuk en verbrak uiteindelijk de relatie met Piet, om met Jan verder te gaan. Binnen de kortste keren was Truus zwanger van Jan. Dit was allemaal erg pijnlijk voor Piet, omdat het heel snel was gegaan en hij nog steeds dagelijks met ze moest samenwerken.

Mijn collega had de switch van partner kennelijk gemist. Ze belde toevallig naar de andere locatie toen het kindje net geboren was en Piet nam op. Toen feliciteerde ze Piet met het vaderschap! Was natuurlijk super ongemakkelijk, maar als toeschouwer wel heel grappig

65 likes

Als student had ik een bijbaantje in een kledingwinkel. Er was één klant, die af en toe terug kwam, met wie ik een heel gekke energie had. De eerste keer dat we elkaar zagen waren we allebei een beetje in de war (ik kon niet meer helder nadenken door zijn blauwe ogen) en was hij vergeten op ‘OK’ te drukken na zijn pincode bij het afrekenen. Godzijdank kwam ik er, wel pas nadat hij was vertrokken, achter en kon ik nog op tijd op OK drukken zodat ik in elk geval geen kasverschil had. Iedere keer dat hij weer langskwam deed ik de meest gekke dingen: tegen een kledingrek aanlopen, bak met kledinghangers laten vallen en heb ik zelfs bij het afrekenen gezegd: ‘dat is dan 99,95 OFZO’. Geen enorme blunders, maar toch wel enigszins genant…

47 likes

Nouja een sok die vaak onder het bed van een jongen ligt waar ze dan hun kwakje aan afvegen zodat de playboy niet aan elkaar plakt

14 likes

Ik ging 3 jaar geleden met mijn moeder de oude slaapkamer van mijn broer opruimen. Achter zijn bureau kwamen allemaal verharde zakdoeken tevoorschijn, en mijn moeder snapte gewoon niet waarom hij vieze zakdoeken achter zijn bureau stopte.

64 likes

Ik was een klant aan het helpen en die vrouw wilde met kleingeld betalen. Ze had al haar kleingeld in haar hand en was aan het tellen of ze genoeg had en dacht van niet. Toen zei ik zo “u heeft nog een 50 centje in uw handje” :sweat_smile: was ook gewoon een vrouw van rond de 40 dus geen idee waarom ik dat zo zei. Zij moest vet lachen en zei toen “oja? Heb ik nog een 50 centje in mijn handje meisje?”

97 likes

Hahaha oh wat naar!

2 likes

Hahagahahahaha

2 likes

Ze vegen het niet af aan de sok… in een sok zit een gat…:grimacing:

20 likes

Ik heb nog een heel zielig moment van mijn tijd dat ik bij een soort klantenservice werkte. Er belde een vrouw, maar ik kon haar steeds niet goed verstaan. Ik heb denk ik wel 8 keer gevraagd wat ze zei, en voelde me er al heel lullig over. Het gesprek duurde zo vrij lang, en ze werd aan het einde een beetje boos en begon een beetje te schreeuwen. Toen zette ik het gesprek door naar een wat meer ervaren collega, bleek uiteindelijk dat die mevrouw doof was en ze een heel duur apparaat gebruikte wat gesproken taal omzet naar geschreven tekst. Ze betaalde daar per woord of per minuut voor, weet niet meer precies, maar ze had in ieder geval een hele hoge rekening van dit gesprek, ik voel me er nog schuldig over :frown:

14 likes

Laatst met een oudergesprek de verkeerde naam zeggen was wel genant…

2 likes