Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Oh wat een ondankbare collega’s :rage:.

1 like

Moet bekennen dat ik soms ook zo ben (zoals je ex-collega). Als het iemand is met wie ik goed omging/ga vraag ik wel hoe het gaat hoor, maar ik vind het altijd zo nep overkomen om dat te doen bij mensen die ik nooit spreek en van wie het dus ook een soort van duidelijk is dat ik het maar vraag voor de vorm :redface:. Dus andersom als mensen mij om iets vragen heb ik ook liever ze dat meteen doen en niet eerst zogenaamd interesse gaan tonen haha.

10 likes

Hahaha ik geoof dat de ongemakkelijkheid juist het antwoorden was oo een vraag die nooit is gesteld.

2 likes

Ohhh haha ik zie het nu ja! :woman_facepalming:

Haha wat schaamteloos! Wat erg! Goed dat je geen taart hebt gekocht voor die hyena’s.

Ik werk op een groot kantoor en had via via gehoord dat een van de mannen die op dezelfde kamer zit, een soort epilepsie (of gilles de la tourette) had. Had ik nog nooit wat van gemerkt. En toen ik dus een voorstelrondje deed met een nieuw meisje en zij zich aan hem voorstelde, kreeg hij dus zo’n “vastloper”. Waarop ik lachte: “Nou hij wordt helemaal zenuwachtig van je.” Later besefte ik me pas dat het zo’n aanval was, voelde me zo lullig!

10 likes

Op mijn werk is trakteren ook niet eenvoudig, elke soort taart heeft een betekenis. bv een bepaald fruit betekent zwanger ofzo. Opletten dat ze je dus niet om een verkeerde reden feliciteren.

5 likes

Ik denk gewoon iets van mijn werkplek, had er ook nog nooit van gehoord!
Soms staat er dus een bepaalde taart en dan zijn collega’s heel de pauze aan het speculeren wie er zwanger is

2 likes

Zeker niet Belgisch, want ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Krijg je dan ook een lijstje op voorhand met de codesleutel @flowerpower ?:thinking:

3 likes

nope, ze zouden het beter bij de infobrochure voor nieuwe medewerkers zetten!

9 likes

Ik wist zelfs niet dat je moet trakteren als je zwanger bent :open_mouth:

2 likes

Haha moet nu denken aan de keer dat mijn vriend roze koeken trakteerde en er allemaal dubbelzinnige grapjes werden gemaakt tegen hem. Bleek dat een collega een keer roze koeken had getrakteerd om zijn coming out te vieren.

46 likes

Wat zijn krieken? :sweat_smile:

6 likes

Zijn dat geen kersen?

1 like

Beetje laat maar ik heb gewoon tranen van het lachen :joy:

1 like

Ik werk in de bioscoop en het is niet echt een fout of blunder maar het is altijd lekker awkward als je iemand een fijne voorstelling wenst en ze vervolgens ‘jij ook!’ zeggen en ze dan realiseren wat ze hebben gezegd hahah

12 likes

Hahaha ik was dit topic aan het bijlezen en mijn lachgevoel was na alle eerdere posts al helemaal opgehoogd en toe las ik jouw bericht en ik moet zó hard lachen.

Heb echt 5 min de slappe lach gehad, tranen over m’n wangen

2 likes

Hahah je bent dus niet de enige :stuck_out_tongue: En als mensen het zelf ook niet door hebben/grappig vinden is er niks aan de hand maar sommige mensen zie je echt rood worden en zichzelf schamen en dan denk ik echt awhh

1 like

Haha ik heb dit een keer gehad met iemand die m’n eten kwam bezorgen.
“Eet smakelijk!”
“Jij ook!”
Erg snel m’n huis in gerend.

10 likes