Jouw (geheime) talenten

Ik speel dwarsfluit en was ooit best goed. Nu al jaren niet echt meer gedaan jammer genoeg.
En ik heb veel zwemdiploma’s. Zoiets?

Oh! En ik onthoud goed namen. Ook van bv kinderen van bekende mensen. Heb je niks aan, zonde van mijn hersencapaciteit maar ik lees een keer dat John legend 2 kinderen heeft, Luna en Miles, en dat zit dan in mijn hoofd. Wat een top talent. Voor boekingen PM me!!!1!!

6 likes

Ik kan mijn tong in mijn neus steken

5 likes

Mijn evenwicht verliezen terwijl ik gewoon sta

6 likes

Lekker late to the party maar dit moet ik binnenkort echt uitproberen!

Ik praat normaal al best hard + heb overal een mening over (hehe…) en heb het talent altijd ook nét een tikkeltje te hard te praten als ik iets over iemand zeg / over een bepaalde situatie m’n mening weer eens geef. Uiteraard net als mensen het kunnen horen waarvoor het niet bedoeld was. Kom er ook niet vanaf en leer het nooit. Zo stom. Iemand hebben?

Ik kan super goed ruiken en kan als iemand iets kwijt is het altijd vinden of weet zo al te vertellen waar het ligt.

Ik kan heel goed inschatten hoe laat het is, maar bv ook op welke minuut we gebleven waren met een aflevering of film. Ben hier echt trotser op dan zou moeten

2 likes

Nou dat lijkt geen verkeerd ‘talent’ om te hebben haha! Ik hoop voor je dat je m voor de rest van je leven kunt houden :slight_smile:

1 like

ik kan goed cijferreeksen onthouden
en veel dingen in mijn mond stoppen :thinking:

3 likes
  • Dingen goed inplannen
  • Eten
  • Slapen
  • De route-kaart verkeerd lezen :wink:

Ik heb een timmermansoog.

Heb hier even op naagedacht denk dan toch:

• Uren lang tv kijken (inc. netflixen)
  • Uren dwalen op internet
  • Dingen inplannen

Verder zou zou niet weten.

1 like

Eigenlijk alle 3 wel.

1 like

Nee, maar ik probeer het allemaal wel

2 likes

Nee ik ben echt overal gemiddeld tot slecht in denk ik

2 likes

Niks doen

2 likes

Ik hecht er njet veel waarde aan. Ik vind t gewoon leuk om mn hobbys te doen. Ik hoef er geen prijs voor ofzo.

4 likes

Heb echt 0 talent voor niks helaas.

1 like

Jaa dat idd. Ik vind het ook altijd een beetje vaag als mensen gelijk een soort bedrijfje willen maken van hun talent. Geniet er geeoon van niet alles hoeft geld op te leveren haha

10 likes

Dat ken ik dus niet, haha. Als ik iets leuk vind om te doen wil ik er ook meteen goed in zijn. Anders is mijn plezier ook snel weg :joy:

1 like

Dat je er goed in wil zijnn/worden herken ik wel. Dat kost alleen veel tijd en realistisch denken. Als je echt met iets nieuws begint vind ik het wel handig om een doel voor ogen te hebben om dan kleine stapjes te kunnen zetten.

Bijv borduren. Ik wilde een klein weekje kunnen maken met de kruissteek. Dat hoefde niet perfect. Dus een net gemaakte steek die fout was wel opnieuw doen maar latere fouten niet meteen. Ik had een filmpje gezocht van fouten herstellen en hield dat wat aan. Verder is het voor een leuk dus al die oeh misschien kan ik hier geld mee verdienen gedachten blies ik denkbeeldig weg.

Heb je nu niet ai iets wat je graag doet? Zonder dat je je er van bewust bent heb je dat den ik wel. Maar als talenten. Is soms alleen wat zoeken en/of breder kijken. Je kunt de dingen die je al kunt ook vergroten met nieuwe stapjes en ideeën.

2 likes