teach me teach me. ik krijg 99/100 keer uberhaupt geen reactie
Haha als je 6 maanden rondreist zonder eigen toilet en alleen op openbare toiletten moet, leer je het wel
Ah dit is ook mijn talent alleen jij bent beter. Ik ken wel alle landen, maar niet alle hoofdsteden (ben ik nog aan het oefenen). Weet ook veel vlaggen en de staten van Amerika.
Maar dan hurk je toch alsnog? Ik zei voor me dat alle poep anders tussen en langs je benen gaat.
Ik kan 9 vd 10 keer de moordenaar raden in een serie/film
-
Ik ben een lopende wikipedia op het gebied van (alternatieve) muziek.
-
Als mensen voor een bepaalde gelegenheid niet weten wat ze moeten aantrekken of niet weten hoe ze iets kunnen combineren / de outfit compleet maken, dan ben ik de reddende engel.
-
Andermans kots etc. opruimen zonder te moeten overgeven.
Ik kan best goed klussen. Dingen in elkaar zetten opknappen met verf. Ik maak zegmaar van niets iets. Geef me 5 euro een auto en een vrije middag en ik maak leuke meubeltjes of creeer functionele elementen in m’n interieur.
Daarentegen heb ik het merkwaardige talent om van m’n hele leven 1 grote teringbende te maken door alcoholmisbruik vreemdgaan ruzie zoeken beslissingen in labiele staat nemen etc. Ik werk mezelf erg tegen maar ik woon super leuk!!!
Ik kan overal in slaap vallen. Ik ben ooit in slaap gevallen tijdens een concert van de metalband Anthrax, zoek maar op als je benieuwd bent hoe die muziek is en hoe ik daarbij kan slapen.
Mijn reuk is tering goed. Ik denk dat dit zo is omdat ik slechte oren en ogen heb, dat mn lichaam maar ergens mee probeert te compenseren.
Punt 1 en 3 deel ik met je!
Die derde vind ik wel heel cool. Ik ben dan altijd de eerste die zo snel mogelijk wegrent.
haha okee!
-
Nutteloze feitjes onthouden, alleen vergeet ik dan nog wel eens de onderbouwing of uitleg, waardoor het opeens een stuk minder impressive is.
-
Met treinen reizen, ondanks dat ik vet vaak gedoe met treinen had, lukte het me vaak wel om dan snel een alternatieve route te vinden, die dan goed uitpakt, om zo de vertraging te beperken.
-
30 seconds spelen. Is natuurlijk wel beetje afhankelijk van met wie, dus geef hiervoor ook wat credits aan m’n vrienden
Ik kan heel goed knoopjes of klitten loskrijgen.
Ik heb ook een gigantische database aan muziek in mn hoofd met titels, artiesten en ‘dit lied lijkt precies op …’
Haha ja tuurlijk wel een beetje door m’n hurken, shit langs m’n been is niet zo chill
Ik kan heel goed rare feitjes en weetjes onthouden.
Ik kan heel goed gezichten onthouden. Dus als ik ooit iemand heb gezien dan kan ik die persoon jaren later tegenkomen en me afvragen waar ik diegene ook alweer van ken. (Het vervelende is dat ik dan weer heeeeeel slecht ben ik namen onthouden )
Dat is vet handig, ik vergeet ze altijd Ook als je perse je wachtwoord jaarlijks moet wijzigen en ik log niet dagelijks in, ben ik mijn nieuwe wachtwoord altijd zo weer vergeten haha!
Ik heb soepele gewrichten en kan alles overstrekken naar de verkeerde kant zeg maar.
Ik ben ook goed in gezichten onthouden zelfs van mensen die ik absoluut niet ken of ooit gesproken heb. Ik herken mensen overal en kan meestal wel zeggen waar ik ze eerder heb gezien.
Ik kan heel goed geld uitgeven
Onthoud veel verjaardagen, ook nog van klasgenootjes van de basisschool
Ik kan heel goed tegen alcohol (meestal)
Ik kan mezelf heel goed onzeker laten voelen omdat ik geen hidden talenten heb.
Serieus ik zit hier al 10 minuten over na te denken en weet niets
Komt omdat je het geheugen hebt van een goudvis
HAHA