Jouw (geheime) talenten

@Pantalones @EllaFitzgerald Omg ik heb dat ook. Nooit geweten dat het een vorm van synesthesie is. Bij mij is een jaar idd een ovaal, met de winter links en de zomer rechts. En alle dagen van de week hebben een kleur, maar ik weet niet of dat een overblijfsel van de kleuterklas is. :’)

1 like

Ik kan mijn oren bewegen. En ik kan grunten. Echt goede partytricks.

3 likes

volgens mij ben jij gewoon geobsedeerd door deze yoga-pose, tegen mij begon je dr ook al over

1 like

Ja je word er heel zen van.

1 like

Ik onthou telefoonnummers heel snel, ook van opdrachtgevers/leveranciers op werk. Het komt wel eens voor dat ik per ongeluk opneem met hoi naam leverancier die dan uiteraard heel verbaasd zijn en waardoor ik me net een stalker voel :flushed:

1 like

Ik ben goed in bed (vind ik zelf dan, heb tot nu toe wel alleen maar bevestiging gekregen) :relieved:

En ik kan goed koken/bakken, maar dat is niet geheim.

2 likes

Ik kan heel goed twerken.
Doe het nooit in het openbaar (club oid) maar wel bijna elke dag thuis als ik alleen ben.

Ook kan ik heel snel typen en mijn benen in mijn nek leggen.

3 likes
  • Ik kan mijn tong in mijn neus steken.
  • Ben goed in het onthouden van data, telefoonnummers, geboorte data, namen etc
    -Onthoud veel onzinnige feitjes.
1 like

Ik dénk dat ik kan grunten
dit is charades (ken je die band? Schatjes zijn het)

1 like

Me afsluiten van mijn omgeving. Als ik iets aan het doen ben hoor ik collega’s of andere mensen vaak niet, zelfs niet als ze mijn naam noemen. De keerzijde is dat ik niet zo veel tegelijk kan. Als ik bijvoorbeeld op mijn telefoon zit hoor ik de mensen om mee heen niet meer.

Verder kan ik ook goed biertjes tappen en ben ik extreem goed in knuffels uit grijpmachines halen op de kermis. (Dat laatste heb ik wel al een paar jaar niet meer gedaan.)

6 likes

Of ik mijn laptop hier speciaal weer voor heb aangezet? Wellicht
102 woorden per minuut

5 likes

Kunnen we hier een topic voor openen?

Ik vind van mijzelf dat ik goed ben in songteksten onthouden.

Ik onthoud goed en veel, en ik kan goed schilderen (als in muren van een woning, geen schilderijen :smiley: ) en neem die taak altijd op me bij verhuizingen, dit klinkt echt suf haha

1 like

Ik kan overal in slaap vallen.
En ik kan heel heel veel eten. Zonder enige moeite stop ik 4 porties van iets naar binnen. Lukt het daarna even niet meer, korte pauze en door. Of ik daar dan zo blij mee ben… :roll_eyes:

2 likes

Ik kan staand poepen

12 likes

Ik ben heel goed in sneakers online vinden die eigenlijk overal zijn uitverkocht. Ik doe dat zo vaak voor vriendinnen en collega’s haha. Maar tegenwoordig met al die raffles is het vrij onmogelijk, gaat dus niet om de echt echt limited editions.

Dat eerste heb ik ook! Dat is zo chill. Als ik iets aan het lezen ben hoor ik letterlijk niks meer om me heen.

Niet om je talent neer te halen maar dit zijn toch eigenlijk gewoon gokkasten? Dacht dat jezelf helemaal geen invloed hierop had haha. Sorry als ik je jeugddroom nu verpest.

Haha wanneer en waar heb je dat uitgeprobeerd?

2 likes