Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Maar er zullen toch ook wel meer aanmeldingen zijn geweest, en dus ook een selectie lijkt me toch

1 like

Ik zou echt recalcitrant worden als een mede kandidaat zo tegen me loopt te schreeuwen

1 like

Leek net alsof ik lil kleine hoorde praten net

2 likes

Ja die Mo lijkt toch wel 37 in plaats van 27?

2 likes

Ja precies :joy:

Ja ik kijk ook! Ik kan echt genieten van hoe die optimistische interviews naast de beelden van klagende kandidaten worden gemonteerd haha.

9 likes

Nou Guusje staat er nog wel :muscle:

2 likes

Weet iemand hoeveel mensen vorig jaar de eindstreep hebben gehaald?

Moet even terugdenken aan die tenniser/vader van vorig seizoen, die eruit zag als je economie leraar maar vervolgens met twee vingers in de neus alles deed

3 likes

4 volgens mij?

1 like

Lekker champignonsoepje, mijn man zit te gruwelen want herkent 'm🤪

1 like

Die Tom (tukker) en die Jaring (Fries) gaan echt ruziemaken voorspel ik. De hele tijd de leiding willen overnemen van elkaar. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

6 likes

Nou dat zagen we niet aankomen hoor, jammer voor Guusje dat het hier al stopt.

1 like

Vorig seizoen maar half gekeken maar ik ga deze wel helemaal volgen. Er doet iemand mee die ik ken en ik denk dat ze het best ver zou kunnen schoppen, ben heel benieuwd!

Die Dwayne gaat het toch ook nooit redden…

Ooh zo snel had ik nou ook weer niet verwacht :joy:

7 likes

Wat is die boer Jaring irritant aanwezig zeg (ik loop wat achter, nu die mars met spullen). Wat een geschreeuw

1 like

Ja heel irritant! En helemaal niet op een positieve manier als teamspeler zegmaar. Hij schreeuwt net als de leiding.

Dat was toch precies het probleem, ze overschatte zichzelf nogal flink :joy:

2 likes

Ik ken haar van vroeger uit de turnwereld, daar trainde ze op hoog niveau. Ze is echt wel een doorzetter hoor! Denk ook echt deels pech…