Dat geloof ik wel hoor, als je rondslingert aan een rekstok dan ben je fysiek in ieder geval wel tot veel in staat. Maar ze praatte er zo makkelijk over in haar introductievideo dat ze denk ik het trainingskamp nogal heeft onderschat (ipv zichzelf overschat, zoals ik hierboven zei) en dan misschien met name het mentale deel? Ik heb geen idee hoor, maar dat zou ik me kunnen voorstellen.
Ze zei wel echt ‘ik had niet verwacht dat ik pijn zou hebben’. Is natuurlijk pech dat ze viel en zich zo bezeerde, maar dat kan nou eenmaal gebeuren, natuurlijk ga je pijn hebben tijdens die opdrachten
NPO start staat alles!
Wtf is er mis met die jaring. Jezus ik zou echt de neiging te hebben om houd je bek eens te schreeuwen. Als hij nou de taak had gekregen om de groep te leiden maar dit. Sukkel.
Ik ben echt alle interesse in special forces VIPS verloren, het is zo saai!!!
Kamp van koningsbrugge is stukken beter qua opzet
Ja zo saai dat ze bij special forces nu weer opdrachten gingen herhalen? Kolere. Echt eentonig
15 meter is best een eind! (onder water)
Wel verbazingwekkend dat Laura als zwemster juist bij de wateropdracht lijkt af te haken.
Plottwist
Vreselijk. Koud water, ook nog kleding aan, en dan 15 meter…! Dat is inderdaad echt een flink eind.
@Sundance Ze doet aan watersport toch, of ook zwemmen? Was wel weer lekker geëdit trouwens haha.
Rondje zelfoverschatting
Er stond ook zwemmen bij haar voorstelstukje.
Ben wel benieuwd hoe vaak of hoe lang ze dit nou moeten doen dat het zo ontzettend zwaar is.
Haha die Tom. De geluiden die hij produceert werken echt op mijn lachspieren.
Ik moet er ook echt om lachen haha, terwijl het ook wel zielig is
Gaan deze berichtjes nou over kamp waes, kamp koningsbrugge of special forces?
Van Koningsbrugge.
En op maandag over special forces.
Oke top dan ga ik dat zo even terugkijken!