Haha oké doei Laura
Ik wist niet dat ze er ook uit gezet konden worden
Terecht.
Ook echt tijdens een theorieles.
Wat intens, 7 uur alleen lopen door een rivier na zo’n korte nacht. Wel echt respect voor de deelnemers hoor.
Hoe kun je nou zeggen dat je niet had verwacht dat de opdrachten zo zwaar zouden zijn? Ik heb van vorig seizoen maar een paar afleveringen gezien, maar daar was het toch al overduidelijk dat het teringzwaar gaat zijn
Mogen ze wel eten tijdens die tocht? Dat op zich lijkt me al zwaar, zo weinig eten
Zo die Robbie die als 8e vertrekt en als 1e aankomt, respect. Tom ook echt snel gedaan.
Denk dat die Omar en Robbie wel ver gaan komen. Jaring (die Friese boer) gaat denk ik niet goed in de groep liggen met zn geschreeuw. En Tom weet ik het ook nog niet zo
Hahaha indd. Ik zou ook noooit zeggen dat ik iets goed kan want dat zien de kijkers dan terug naast een beeld waarbij je overduidelijk faalt
Ik denk dan dat iets op tv zien en daar een inschatting van maken iets heel anders is dan het daadwerkelijk zelf ondergaan met slaaptekort/honger/kou/pijn
Ik vraag mij ook af of ze dit jaar wel die selectie hebben gehad. Vorig jaar zag je dat ze zo’n fit-test moesten doen en nog wat dingen. Zou me niets verbazen als ze dat hebben overgeslagen door corona ofzo en alleen op basis van de filmpjes hebben geselecteerd.
Die test is sowieso gedaan. Je kunt mensen niet zonder medische check door al die fysieke uitdagingen heen laten gaan. En vorige editie was er ook corona
Staat ook in een interview met een kandidaat: DPG Media Privacy Gate
Ja ik denk ook dat Omar verder gaat komen. En ik denk dat de 39-jarige vrouw (weet haar naam even niet) ook wel ver gaat komen, juist omdat ze haar angsten/tekortkomingen hardop zegt maar daarna ook weer doorzettingsvermogen laat zien. Ze reflecteert echt op haar kunnen. Dat willen ze natuurlijk zien bij de commando’s.
Ik heb trouwens het idee dat ze een beetje de pik hebben op Mohamed. Bij elke opstelling vragen ze dingen aan hem. Komt natuurlijk ook omdat hij telkens het net wel/niet redt en ze hem zo willen testen.
Oh ik kan op basis van de beelden prima inschatten dat het veel te heftig zou zijn voor mij, hoe fit ik ook ben/zou zijn. Vooral mentaal zou ik echt kapot gaan. Ik zou absoluut niet denken dat het een leuke uitdaging zou zijn
Hahah daar hebben wij ook om moeten zoeken, maar die Kamilia is ook gewoon niet in beeld geweest ofzo
Ik zie dat SAS australia op videoland staat. Helemaal zin in.
Dit gaat over special forces vips:
Gore kut Dave de hele tijd met z’n “huilen want ik heb een vrouw geslagen maar heb van huis uit meegekregen dat dat niet mag”
Je laat godverdomme je vrienden filmpjes maken van hoe je door een vrouw gepijpt, verspreid dat en jat ook nog eens het hele huis van die vrouw haar ouders leeg maar nu sta je hier WEER om te janken???
Rot toch op
Laatste afl special forces vips
Ben content met de twee mensen die het uiteindelijk gehaald hebben. Al met al was het een stuk slechter programma dan Kamp Waes en Kamp Koningsbrugge, maar heb er toch van genoten eigenlijk
Die gijzeling stelde ook niet veel voor vergeleken met Waes en Koningsbrugge.
En zoooo blij dat Giel toen op z’n plek werd gezet en eruit moest.
Jeee wie kijkt ook? Even wat ontspanning!