Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Yes ik!

1 like

Hoe kut als je denkt dat je er bent en je bent pas op de helft ofzo

3 likes

Ja arme jongen.

Haha die tom

1 like

Lijkt me sws ook niet verstandig om mensen die niet met wapens om kunnen gaan, wapens mee te geven, ongeladen of niet :sweat_smile: zie dat nog wel fout gaan

4 likes

Makes sense. Leek me al gevaarlijk om gewone mensen steeds wapens mee te laten slepen.

Ik blijf erbij over die mohammed, kan iemand hem naar huis sturen?

2 likes

Ja joh verman jezelf eens ff

Jemig wat hard haha, arme knul

4 likes

Haha ja maar die jongen hoort daar niet. Arm jong, wie heeft hem door de selectie laten gaan.

Maar hij gaat wel door! Respect hoor

3 likes

Maar hij is altijd van de kaart​:rofl::sob:

Aan zijn inzet ligt het niet nee. Maar je moet ook scherp blijven. En die 9x9, die kwam er ook veel te makkelijk uit😭

1 like

Ik dacht dat het dezelfde was, nu helemaal in de war

3 likes

Ik loop iets achter, maar het lijkt net alsof Mohamed aan het toneelspelen of in ieder geval aan het overdrijven is

3 likes

Oei ik denk dat hij er nu uit vliegt

1 like

Haha die Tom met dat eten, dat 'ie gewoon beweert dat iedereen heeft gegeten. LUL :thumbsup:

5 likes

Nee! Ik hoop dat hij erin blijft voor het entertainment

Ja die omar die doet het wel goed. Ben voor omar!

1 like

Ja voor mij een teken dat ze ver zullen komen en pas later meer in beeld zullen komen. Robbie is dat trouwens die je bedoelt, heeft een hersentumor indd (hij heeft overigens verzwegen dat ie net voordat je meedeed te horen had gehad van z’n artsen dat die weer aan het groeien was, bang dat ie dan niet meer mee zou mogen doen). Hoop dat ie ver komt. Hij ging ook zo bizar snel door dat water. Verbaasde me trouwens wel een beetje van die met die krullen (Tom?) dat hij toch ook zo snel was daarbij. Verder denk en hoop ik ook dat Omar het heel goed gaat doen indd!

Wat Mohamed daar nog doet is mij een vraag. Je zou maar afhankelijk van 'm zijn als commando, kan je jezelf net zo goed meteen door je kop schieten :upside_down_face:

3 likes

Wat gemeen om te zeggen :sweat_smile: Die gozer doet toch ook maar zijn best en gaat wel gewoon door. Was wel duidelijk toch dat hij het gewoon echt niet begreep en dat zelf ook kut vond.

Maar dat is wel waar het om gaat, dat je van elkaar op aan kunt, anders kan het gewoon je dood betekenen in gevaarlijke situaties. Dat hij z’n best doet en het blijft proberen wil niet zeggen dat ie geschikt is. Net als dat het er niet alleen om gaat dat je fysiek mee kan (maar hij kan beide te beperkt).

Is verder niks persoonlijks, vast een hele aardige jongen en respect ook dat hij niet opgeeft, maar hij heeft er in mijn ogen niks meer te zoeken.

2 likes

Ja oké, maar dat beoordelen ze daar toch en blijkbaar heeft hij het niet zo slecht gedaan want anders lag hij er al uit op dit punt.
En prima als je vindt dat ze dat dan verkeerd zien, maar dat kan je toch ook zeggen in plaats van iemand zo belachelijk maken.

2 likes