Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Het is pas de 2e dag? En zoals gezegd; het gaat om commando’s, dat gaat om meer dan alleen fysiek redelijk meekomen (tot nu toe en niet eens denderend) en niet opgeven. Maak hem ook niet persoonlijk belachelijk, maar als je als commando in een situatie komt waar je op hem moet kunnen bouwen kan je jezelf net zo goed vast opgeven ja gebaseerd op wat ik tot nu toe van hem gezien heb.

Maar hey, mocht ie ineens een gigantische U-turn maken dan geef ik hem alsnog de credits hoor. En nogmaals, vast een hele aardige knul verder en z’n intenties en inzet zijn niet verkeerd, zie ik 100x liever dan die 2/3 meiden die zo makkelijk de handdoek in de ring gooiden. Doet hij allesbehalve en daar heb ik alleen maar respect voor.

1 like

Omg Mohammed :joy: Het wordt gewoon pijnlijk om te zien dit

Kijkt er nog iemand?

4 likes

Wilde net komen posten. Maar die gaat er echt wel uit deze aflevering of niet?

2 likes

Dat moet haast wel

1 like

Helemaal vergeten dat dat vanavond is! Ik heb het gauw aangezet en kijk nu ook!

2 likes

ik zit ook voor de tv! ben heel benieuwd naar mo deze aflevering haha

Mo kan in ieder geval wel reflecteren op zichzelf (ik lig een paar minuten achter dus hij hangt nu halverwege die klif te praten), daar kunnen sommige anderen nog wat van leren.

2 likes

Zou kunnen, of hij herhaalt gewoon wat de instructeurs hem ook al 100x hebben gezegd?

1 like

Jemig dat kan ik niet eens met 2 voeten op de grond onthouden

3 likes

Haha ja dat is waar, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel want ik vind hem ook wel een beetje sneu. Het lijkt ook echt niet alsof hij het allemaal opzettelijk doet maar het komt er gewoon niet uit.

3 likes

Nee ik denk ook niet dat het een kwestie is van niet willen, maar niet kunnen. Wel heel goed dat ie het blijft proberen!

2 wielen net als een mercedes want een mercedes heeft ook 2 wielen

??

6 likes

Met z’n huifkar

1 like

Maar eerlijk is eerlijk, hij probeert het wel, hoe vaak hij ook faalt: Respect voor zijn doorzettingsvermogen.

5 likes

Maar hij leert precies niks, in dit geval zeg ik: weten wanneer je moet stoppen.

Weer een metaforische zelfinzicht opdracht :sob: ontmoedigingsbeleid

1 like

Wat gebeurde er met Bart en die vrouw? De NPO app bleef hangen dus ik miste een stukje.

Omg die vrouw moest alles sjouwen en die mannen gingen even rusten😭 kan echt niet dit

Ja ik vrees ook dat hij er snel uit gaat vliegen. Vind het wel sneu omdat hij zo doorzet maar ik vrees dat hij echt tegen zijn grenzen aanloopt.

Ik hoop het, dit is te pijnlijk om te kijkenm

1 like