Ik vond het ook opmerkelijk dat hij in zijn aanmeldvideo zei dat hij goed leiding kan geven doordat hij zo zelfverzekerd overkomt? Terwijl zelfs in die video, dus vóór het programma, de angst al in zijn ogen staat.
Ja echt een stukje zelfoverschatting
Maar dat is vaak zo bij mensen die van zichzelf vinden dat ze heel goed zijn in leiding geven
Ben wel heel benieuwd wat er volgende week met Bart gaat gebeuren.
Ik word echt een beetje ongemakkelijk van dit seizoen. Vorig seizoen was het ook keihard en fysiek afzien, maar dit seizoen lijken de zwaktes/tekortkomingen en het falen van de kandidaten veel meer uitgelicht te worden.
Ze zijn hard… Maar bijv bij het 1 op 1 gesprek met Mohammed echt wel weer mild.
Of je bedoelt gehele montage zeker?
Dat gevoel heb ik ook! Alsof de selectie milder was dit seizoen.
Ja ik heb ook wel het idee dat de groep een stuk minder sterk is dan vorig jaar.
Maar de sterkeren zien we ook echt bijna niet in beeld. Ik vergeet steeds dat er nog een vrouw is met donker haar… Je ziet en hoort haar bijna niet!
Weet iemand misschien waar je Kamp Waes vanuit NL kan terugkijken? Op NPO plus zijn alle afleveringen weggehaald
Er zijn er toch twee?
Nee maar echt, ik haal de helft door elkaar. Maar dat komt ook omdat die niet zoveel in beeld komen.
@Mehr ik ging even op npo kijken omdat ik het een paar weken geleden er nog op zag staan. Maar je hebt gelijk, het staat er niet meer op! Denk niet dat je het ergens anders kan terugkijken.
Ik heb trouwens kamp waes ooit op de vrt app gekeken, misschien kan je het daar nog terugzien!
Echt he? Was blij dat er daarna nog een gewoon stukje programma kwam, dat het niet de grote bart show was… mijn man zei nog: hoop dat ie er wat van leert. Maar dat denk ik niet want hij was al weer helemaal zogenaamd reflecterend zichzelf aan het ophemelen… wat een figuur…
En die Tom kan ik ook niet hebben. Vond het wel goed dat agavni hem aansprak op dat vlot! Hoop dat zij ver komt
Hij is heel individualistisch/egocentrisch, vandaar volgens mij de verwijzing naar solosport en eigen baas zijn. Volgens mij is hij daardoor ook super hard naar de buitenwereld toe en heeft hij een enorm ego. En ja, daar kreeg zijn vader de schuld van. Zal best een kern van waarheid in (kunnen) zitten, maar ik vond het ook wel weer typisch dat hij zich dan daarachter moet schuilen ipv gewoon te zeggen dat hij een arrogante lul is Denk ook echt niet dat hij blijvend is veranderd hierdoor.
Ik vond het wel een leuke aflevering juist, maar vooral omdat ze hem dus wegstuurden om zijn leugentjes haha. Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij ervan baalt dat sommige andere deelnemers verder zijn gekomen dan hij.
Ik ben blij dat Agavni haar mond wat meer opentrekt! Die krullenbol vind ik zo’n ongelooflijke eikel.
Ja dit dus. En ook zo lullig dat ze met de verkeerde naam werd aangesproken - al weet ik niet zeker of hij dat was. Hoe moeilijk is het, er zijn welgeteld TWEE vrouwen die je uit elkaar moet houden.
Ja inderdaad! Zo was onze nabespreking ook idd. Ze hebben zelfs naamplaatjes op dus je ziet het gewoon 23 uur per dag staan… laat ook hee erg zien hoe individualistisch sommigen bezig zijn. En dat die vrouwen minder serieus genomen worden, behalve door de special forces zelf.
Volgens mij kregen de vrouwen ook als enige niet als feedback dat ze ook op de groep moesten letten.
Die tom zn kop, instant irritatie hier en zn gedrag maakt dat niet beter…
Mo die ineens aan die touwen trekt
Ooh die Jaring, wat een schreeuwerd
Zo irritant dat sommigen zo staan te zeiken, echt niet constructief. Die Robin lijkt me wel een goeie gast en ik vond ook dat Midas het prima deed. Denk dat zij wel ver gaan komen, net als Kamilia, Agavni, Michel en Robbie. Over Tom twijfel ik nog. Ik denk dat Mo, Omar en Jaring (?) nog gaan afvallen.
Dit valt me wel echt tegen van Robbie, deze uitspraken over vrouwen.
Ik versta niks van dat gefluister van Jeroen haha. Hij voegt sowieso zo weinig toe