Ik vond het net een sketch ofzo, hoe hij zo fluisterend achter die groep stond. Echt domme tv
Hahah hij had niet eens z’n naamplaatje, hahah ahhhh wat een figuur
Hij maakte wel echt dit programma, vond ik. Die flashbacks nog ff
Ooh god heeft die Mo weer geen naamplaatje als ie moet vertrekken
Ik vond het echt zo’n doefus maar had ergens ook wel een zwak voor hem, omdat ie altijd zo hard z’n best deed maar het gewoon soms echt niet leek te kunnen. Not the sharpest tool in the shed, maar wel tomeloze inzet.
Ik erger me zo aan Tom!
Eén van de vrouwen is een kennis van mij. Ik vroeg of ze iets over het programma kwijt mocht en toen vertelde ze dus over die opdracht met het opschrijven van namen en Robbies houding tegenover vrouwen en dat ze daar echt niet van gediend was. Hij had na die opdracht gezegd dat hij wel respect voor had gekregen (blijkbaar had hij dat daarvoor dus niet ofzo?) maar toen had ze zijn naam al opgeschreven onder iets negatiefs of wie er weg moest oid
krokodillentranen
Nou idd zeg. Wat snappen die mannen niet aan niet liegen?
Ik ben volgens mij een van de weinigen maar ik kan die Tom wel waarderen. Hij doet af en toe echt stomme dingen maar volgens mij komt dat vooral omdat hij het allemaal heel graag heel goed wil doen en in al zijn puppy enthousiasme overal met volle kracht vooruit induikt en daardoor juist stomme fouten gaat maken.
Haha ohh wat een leuke connectie. Heeft ze nog meer leuke dingen gedeeld?
Ik heb zelf meer moeite met bijvoorbeeld de houding van Omar nu met dat gasmasker.
Ben wel benieuwd wat er volgende week met Robin aan de hand is dat hij zo loopt te huilen, lijkt mij daar helemaal niet het type voor
Hij wil koste wat kost het braafste jongetje van de klas zijn, echt te gretig. Lijkt alsof hij soms een rol speelt ofzo, ik weet niet, vind hem niet zo oprecht. Dat van Omar was ook wel knullig inderdaad ja
Haha nee ik wilde haar niet gaan uitvragen, leek me heel vervelend aangezien ze natuurlijk simpelweg niets mag zeggen erover.
Maar ik heb wel gevraagd hoe de groep nou was in het echt. Ze had nul problemen met Mo, maar Tom en een paar andere gasten (waaronder Robbie dus) vond ze echt een stel eikels hahaha.
Ik kon Mohammed echt wel waarderen. Ja deze man had zijn flaws maar dat hebben we allemaal. Hij was gewoon super enthousiast en gedreven! Ook deed hij zich echt niet beter voor zoals sommige die voor mijn gevoel een toneelstukje spelen en sociaal wenselijk zijn. Hij was op en top zich zelf.
Michel mag van mij de eindstreep halen, ik vind hem echt een toffe peer.
Tom mag opbokken, je hebt gelogen dat betekend houdoe en bedankt.
Ik vond het wel een beetje raar dat die Bert (? Bart) met zoveel bombarie naar huis werd gestuurd nadat hij had gelogen, en bij Tom is het “ja kan gebeuren pik ga maar terug naar de groep”
ja dit! ik vond die beide leugentjes van hetzelfde kaliber eigenlijk. ik heb gekeken en mis mijn schep/ik heb met mijn broek aan geslapen. beetje vaag inderdaad.
Ik denk dat het bij Bart een patroon was en dat dit de druppel was.
Bij Tom zijn er andere dingen die niet lekker gaan. Maar viel mij ook op inderdaad!
Dat heb ik met deze jongen ook. Geen idee wie het is. Of ligt hij er al uit? En die jongen rechtsachter Jeroen zie je ook bijna niet op beeld.
Ja, hij doet het heel goed. Bij de evaluatie zeiden ze van hem dat ze hem mee zouden nemen naar de opleiding. Agavni komt wel veel in beeld en die andere inderdaad niet (naam ook vergeten).
Jaring is echt mijn BEC. Ik hoop dat hij er nog uitvliegt.
Haha waarom doet Jeroen ineens mee