Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Agosss dat gehuil van Robin

@SpeedOfSound Haha ahh, vindt ie dit programma verder wel leuk om naar te kijken?

2 likes

Dat is Robin, maar hij lijkt niet echt op die foto! Heb wel een beetje medelijden met hem, want volgens mij is hij echt geen doetje maar hij zit er wel echt zo volledig doorheen.

Ik weet dat Tom geen favoriet is van velen hier, maar hij doet het tijdens deze opdracht wel echt goed hoor. Op anderen letten, hen proberen te motiveren en nu nog even de rugzak van Agavni erbij pakken.

8 likes

Tja dat werd ook weleens tijd toch, hij is er al zo vaak op aangesproken.

Ik vond sommige van die gasten zo teringlullig doen tijdens dat lopen. Hoe is dat gezeik helpend.

3 likes

Haha die ene gast die de verkeerde kant op was getijgerd :joy: Wat droog

1 like

Wow die Omar, wat intens om te zien hoe hij die derde gast te lijf ging

7 likes

Heb de hele afl met spanning zitten wachten op het omar moment, is de echte ontknoping pas volgende week. Vond dat hij echt veel te ver ging, maar het commentaar ging deze keer (nog) niet eens daar over. En die Robbie, inderdaad wat jullie hierboven al zeggen, sinds die opmerking over vrouwen vind ik dat hij er uit moet of dat hij moet gaan inzien dat Cammilia het tot nu toe steeds beter deed dan hij.
Ik mis Mo wel, met zn commentaar, en idd was Tom deze keer beter te hachelen

6 likes

Woow, die Omar ging echt over de scheef. Hij wilde zo te zien dolgraag zijn vechtkunsten laten zien, maar dit was echt niet oke. Die zelfingenomenheid ook, zelfs als hij kritiek krijgt. Voor mij zou dit een reden zijn om hem meteen weg te sturen.

En Robin mag van mij ook weg hoor. Eerst dat kattengejank en vervolgens dit. Die is duidelijk tegen een grens aangelopen en denk niet qua overzicht en focus dat hij dat wel in zich heeft.

Nee van mij mogen ze er allebei uit hoor. Bye! Dan heb ik echt 100x liever Tom, Jaring, de dames en Midas.

Wie was trouwens die de verkeerde kant op ging @kleinmaargroot ? Dat stukje had ik even gemist!

3 likes

Die met al die piercings! Haha, sorry weet z’n naam niet. Die ene die altijd one met nature is

1 like

Michel!

2 likes

Haha ja die ging toen rustig zingend die rivierenmars door :joy:

4 likes

Ik vond ook dat Omar toen hij buiten kwam en Jeroen tegen hem ging praten hij ineens heel creepy overschakelde van agressief naar heel achteloos. Vind hem echt een enge gast

16 likes

Wat is dit toch een topprogramma

8 likes

Precies dit over Omar. Zijn trots zit hem veel te hoog. Ik heb ook het idee dat Dai hem heel slecht trekt. Tom heeft deze aflevering wel goede dingen laten zien. Ik denk dat Jarik, Michel, Cammilia en Midas sowieso de eindstreep wel gaan halen.

5 likes

Bovendien is dat natuurlijk de hele achterliggende gedachte van een commando zijn, goed in groepsverband kunnen samenwerken. Ik ken er een paar en dat zijn juist hele chille, go with the flow mensen zonder ego. Dat past totaal niet bij de commando’s of defensie an sich. Dat brengt de groep in noodsituaties alleen maar in gevaar. Een paar hebben duidelijk die memo gemist.

2 likes

Ja ik vind Omar echt een engnek. Daar wil je toch niet mee uitgezonden worden!

3 likes

Zei ik ook al tegen m’n vriend, had een vrije dag denk ik haha

1 like

Omar… ikvond hem al heel respectloos over Robin, en na die oefening gewoon eng.

2 likes

Noooo geen KvK vanavond :expressionless: begrijpelijk , 'maar keek er echt naar uit

4 likes

Ik keek er ook naar uit! Zou dit de laatste aflevering zijn eigenlijk?