Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

O ja die kut-Omar, opzouten.

5 likes

Zo hij wordt even terecht op zijn nummer gezet

Doei!

5 likes

Bye Bye!

1 like

Echt totaal geen reflectievermogen Omar

2 likes

Nee joh, hij kan goed tegen kritiek. Zo benieuwd wat hij denkt als hij dit terug ziet

1 like

Joeee en terecht, bij begrijpt 'm echt niet. Engnek

2 likes

"Ik had hem ook nog een hoek kunnen geven’’ Ja dat is nou precies het punt :roll_eyes:. Ik vind hem echt eng

3 likes

Het lijkt me een type dat nu voor de tv zit te vloeken op Dai en Ray.

Jemig wat dom dit

1 like

Lol al die mannen lekker hun acties goedpraten. Volgens mij wilden ze ff lekker de show stelen en hoge ogen gooien maar ging dat mis

1 like

Die Omar, begreep duidelijk niets van de kritiek. Ergens ook wel sneu dat hij zich kwetsbaar opstellen ziet als iets zwaks of niet mannelijk, terwijl daar juist veel kracht voor nodig is. Vond dat Dai die confrontatie met Omar echt heel goed deed, heel beheerst en hij zat precies op de kern.

Robbie die brak toen hij het over zijn kinderen had :weary: mooi moment, vind ik veel meer mans om dat zo te kunnen uiten dan dat je iemand helemaal de ziekte in trapt

7 likes

Ik kreeg echt gelijk tranen in mn ogen bij Robbie toen hij er uit lag. Volgens mij had hij zo’n schild opgetrokken, snap ik ook wel. Wel goed dat hij er uit ging en Omar, tja idd hoop dat ie met iets van zelfreflectie de aflevering terug kijkt.

3 likes

Haha was even aan het terug lezen en toch best een aardige inschatting gemaakt.

Haha ja ik Omar compleet verkeerd ingeschat aan het begin :sob: maarja had niet verwacht dat hij zo’n engnek zou zijn.

2 likes

Haha ja ik zag bij het teruglezen ook dat meerdere mensen in het begin dachten/hoopten dat hij ver zou komen. Ik had vooral Jaring in het begin anders ingeschat, hij was toen in een van de eerste afleveringen best wel irritant aanwezig en had toen echt de verwachting dat dat nog zou gaan botsen maar dat is dus ook helemaal niet uitgekomen.

Ik dacht ook Omar ver zou komen, omdat hij niet iemand leek die snel zou opgeven :smiling_face_with_tear:

1 like

Jammer dat vandaag alweer de laatste aflevering is. Ben benieuwd of ze allemaal de eindstreep halen.

Was vorig seizoen ook zo emo tv? Heb het idee dat dat nu veel meer is.

Aaaah als persoon met een zwak voor Tom vind ik het echt leuk dat hij het bij deze opdracht zo ontzettend goed gedaan heeft. Hij is ook echt gegroeid.