Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Fuck, marry, kill, de Kamp van Koningsbrugge versie:

Fuck:

• Ray
  • Dai
  • Jeroen

0 stemmers

Marry:

• Ray
  • Dai
  • Jeroen

0 stemmers

Kill:

• Ray
  • Dai
  • Jeroen

0 stemmers

3 likes

Agavni kon er soms ook wel echt uitzien alsof haar ziel haar lichaam al had verlaten :joy:

15 likes

Ik ben een klein beetje verliefd op Dai denk ik

15 likes

Nou blij dat ik niet de enige ben die dit dacht haha wat een dramatiek dit seizoen. Beetje Amerikaans doet het aan met die dramatische muziek eronder… vond vorig seizoen leuker!

Ja echt he? Ook die afscheidsbrief schrijven, wtf

Nou hè, niks kwam dit seizoen ook in de buurt bij die gijzelopdracht van vorig seizoen. Al was dat misschien even te intens :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja vond dit ook wel bijzonder, ook nog eens extra om dat bij dat monument te doen.

Deze uitslag :joy:

1 like

Hahahaha.

Ik vind jeroen niet eens heel vervelend maar tegenover Ray en Dai zou ik het wel weten

1 like

Dat was bij Waes! Moesten ze idd extra gewicht in de rugzakken doen of iets onhandigs vast houden.

Misschien leuk om te luisteren :grin:

3 likes

oehh dank je voor de tip

1 like

Ik snap niet waarom iedereen met een eigen boek naar buiten moet komen. Ik denk dan echt dat er toch meer onderscheidende verhalen zijn dan een nl special forces opleiding + amsterdams spreekwoordenboek. Dan lees je toch liever een historische roman of verhalen van mensen langdurig in oorlogsgebied. Of desnoods sf uit andere landen met langdurige missies tov nl missie beleid.

2 likes

Ik lees juist het liefst biografieën / levensverhalen :woman_shrugging:t3:

2 likes

lijkt mij juist dat hij echt wel wat te vertellen heeft

‘Dai Carter (1989) diende dertien jaar bij de Koninklijke Landmacht, waarvan de laatste tien bij het Korps Commandotroepen. Hij ging acht keer naar verschillende conflictgebieden en voerde daar geheime missies uit. Dai is een van de hoofdinstructeurs in het succesvolle tv-programma Kamp Van Koningsbrugge.’

Maar prima, lees jij het niet toch. Ik houd wel van persoonlijke verhalen en biografieën

5 likes

Damn, maar jaar ouder dan ik :sweat_smile:

4 likes

Biografieën is best een groot genre onder boeken, dus het scoort blijkbaar goed.
Denk dat het best een interessant boek kan zijn. Enerzijds door te vertellen wat hij allemaal heeft meegemaakt tijdens zijn missies (is toch een wereld waar de ‘gewone’ mens weinig vanaf weet), en anderzijds de levenslessen die hij hieruit heeft gehaald waar anderen eventueel iets aan kunnen hebben (waardoor het als genre ook nog een beetje in de persoonlijke ontwikkeling ligt, wat ook heel populair is). Ook heel slim om dit boek nu uit te brengen door het succes van Kamp van Koningsbrugge.
Met historische romans zou je mij juist niet blij maken.

1 like

Sander Aarts o.a bekend van special forces: vips heeft ook soort vergelijkbaar boek. Vond het best een tof boek en het las makkelijk door.

3 likes

SAS: who dares wins is er ook nog, gaat wat verder en duikt dieper in de psychologie en fysieke limieten van de kandidaten.

3 likes

Oke dit wordt mijn volgende binge. Ik ben een soort rare fascinatie aan het ontwikkelen met dit hele onderwerp. Heb Special Forces VIPs en beide seizoenen van KvK achter elkaar gekeken, allebei de boeken van Sander Aarts gelezen en nu bezig met het boek van Dai :sweat_smile:

1 like