Haha dit heb ik dus ook! Eigenlijk sinds dat ik het boek las van Sander Aarts. Helemaal blij nu met kamp waes, kamp koningsbrugge etc. Heb je toevallig ook al de docuserie Marsof gezien op Videoland? Anders ook echt een aanrader!
Dit seizoen vond ik ook echt minder. Die laatste aflevering met alle heroische muziek heb ik.ook niet afgekeken
Haha ja die docuserie heb ik ook nog gekeken, vond ik ook heel interessant! Ik kon alleen voor Kamp Waes nergens vinden waar je het kan terugkijken, jij wel?
Ik heb kamp Waes destijd gekeken via vrt.be (dacht ik… in elkgeval de Belgische zender). Dat kon maar een korte tijd. Daarna werd het uitgezonden op npo en kon je het terugkijken via NPOstart, maar zie dat dat niet meer kan. Dus helaas weet ik het ook niet
Zie net Carolien Borgers en zij zou echt zo een zus van die een krullebol (heb z’n naam alweer verdrongen blijkbaar) van kamp van koningsbrugge kunnen zijn haha
Dat ik dat niet eerder zag
Kamp Waes is terug, je kunt je nu opgeven…. Voor de liefhebber
Ja hoor. Nieuwe seizoen van Kamp van Koningsbrugge wordt met BN’ers waarvan ik vrijwel niemand ken. Wanneer houdt NL eens op met de geBNificatie van anders prima TV-programma’s?!
Op Videoland heb je al een soortgelijk programma met bn’ers. Vind dit echt een stomme keuze van de makers van Kamp Jeroen. Echt zonde
Nee joh! Echt verschrikkelijk inderdaad
En wat @Loempia zegt en dat was ook echt een slap aftreksel van Kamp van (vooral Waes vond ik goed).
Ah wat stom zeg! Denk dat ik dan al bij voorbaat niet ga kijken
Ik ging ff kijken wie mee doen
Maar
Wtf “bekend van de kinderen van ruinerwold” (hij is dus een van die kinderen)
Wtf
Wel jammer idd, maar ga alsnog kijken
Ja, hij is best groot geworden op Instagram. Hij verkoopt nu ook cursussen.
Deze lijst valt me opzich dan wel weer mee. Zie wel een paar mensen staan waarvan ik denk, hé jij zou dit misschien wel kunnen. In tegenstelling tot echte BN’ers die meedoen voor t BN’er- schap. Ik had meer level Samantha Steenwijk verwacht ofzo
Ja ik heb wel het idee dat ze hierbij ook serieus gekeken hebben naar wie zoiets aan zou kunnen, in tegenstelling tot bij Special forces VIPS waarbij ik in de 1e aflevering al van een heel aantal dacht van met alle respect maar jij gaat dit fysiek echt nooit kunnen. Het zijn naar mijn idee ook niet ‘echte’ BNers maar meer het type ‘je zou me kunnen kennen van…’
Hij is wel echt fit, heel benieuwd.
Ik vind het echt heel lame alsnog, wat voegt de bner status dan toe (ik weet het wel, extra kijkers)
Wel een leuke club voor vips
Erger me nu alweer aan de 0 toegevoegde waarde van Van Koningsbrugge pfff
Wel altijd lekker om vanuit mijn luie bank te kijken