Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Op Videoland heb je al een soortgelijk programma met bn’ers. Vind dit echt een stomme keuze van de makers van Kamp Jeroen. Echt zonde :persevere:

Nee joh! Echt verschrikkelijk inderdaad
En wat @Loempia zegt en dat was ook echt een slap aftreksel van Kamp van (vooral Waes vond ik goed).

1 like

Ah wat stom zeg! Denk dat ik dan al bij voorbaat niet ga kijken

Ik ging ff kijken wie mee doen
Maar
image
Wtf “bekend van de kinderen van ruinerwold” (hij is dus een van die kinderen)

1 like

Wtf :upside_down_face:
Wel jammer idd, maar ga alsnog kijken :sob:

2 likes

Ja, hij is best groot geworden op Instagram. Hij verkoopt nu ook cursussen. :upside_down_face:

Deze lijst valt me opzich dan wel weer mee. Zie wel een paar mensen staan waarvan ik denk, hé jij zou dit misschien wel kunnen. In tegenstelling tot echte BN’ers die meedoen voor t BN’er- schap. Ik had meer level Samantha Steenwijk verwacht ofzo

2 likes

Ja ik heb wel het idee dat ze hierbij ook serieus gekeken hebben naar wie zoiets aan zou kunnen, in tegenstelling tot bij Special forces VIPS waarbij ik in de 1e aflevering al van een heel aantal dacht van met alle respect maar jij gaat dit fysiek echt nooit kunnen. Het zijn naar mijn idee ook niet ‘echte’ BNers maar meer het type ‘je zou me kunnen kennen van…’

3 likes

Hij is wel echt fit, heel benieuwd.

3 likes

Ik vind het echt heel lame alsnog, wat voegt de bner status dan toe (ik weet het wel, extra kijkers)

2 likes

Wel een leuke club voor vips

1 like

Erger me nu alweer aan de 0 toegevoegde waarde van Van Koningsbrugge pfff

8 likes

Wel altijd lekker om vanuit mijn luie bank te kijken :sweat_smile:

5 likes

Hou op met nutteloze geluiden maken :rofl: Ray en Dai :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Dat ging snel

1 like

Ray zou nu zeggen hou op met piepen

1 like

Hoezo je knie? Die beweegt gewoon toch nog?

Hahaha

@moderators zouden jullie de titel van dit topic willen uitbreiden met “Kamp van Koningsbrugge”?

5 likes

Nou, ik vind dat echt een leuk jong. Jammer.

Ik dacht trouwens dat ik Gaby Blaaser zag maar geloof dat het iemand anders is. Stel je voor haha

Natasja :pleading_face: