Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Hou op met nutteloze geluiden maken :rofl: Ray en Dai :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Dat ging snel

1 like

Ray zou nu zeggen hou op met piepen

1 like

Hoezo je knie? Die beweegt gewoon toch nog?

Hahaha

@moderators zouden jullie de titel van dit topic willen uitbreiden met “Kamp van Koningsbrugge”?

5 likes

Nou, ik vind dat echt een leuk jong. Jammer.

Ik dacht trouwens dat ik Gaby Blaaser zag maar geloof dat het iemand anders is. Stel je voor haha

Natasja :pleading_face:

Gaaaaf

1 like

Ik ben niet bang voor de hoogte, maar zou bang zijn dat ik niet recht genoeg hang en dan met m’n gezicht tegen die wand aan knal haha

2 likes

Ik ben heel slecht met instructies daarom zou ik deze dingen allemaal eng vinden :rofl:

1 like

Jaa ik vind vooral dat gevoel als je in je eentje op zo’n hoogte hangt met die afgrond onder je echt heel chill, zo’n ultiem gevoel van vrijheid!

1 like

Ga ‘m niet missen. Bye bitch.

4 likes

Dit moet ook wel deels slaapgebrek zijn denk ik

1 like

Die Niels is gewoon weg nu dus? Waarom laat je je zo kennen zeg… Hij wordt 1 keer aangesproken en kan het al niet meer aan

3 likes

Ik hoop zo dat Natasja heel ver gaat komen

3 likes

Ja he, ik vind haar wel tof

1 like

Ik las net dat defensie zich teruggetrokken heeft uit het programma omdat ze het teveel entertainment vinden.

@Calypso in belgie is het kamp waes met tom waes, gewoon een beetje een stoere presentator ofzo was denk ik het idee

3 likes

O ik vind dat het hem wel past! Maar hij voegt niet zoveel toe maarja iemand moet het aan elkaar praten. Net zoals Art in b&b vol liefde 🫣

1 like

Dan moet je die van vorig jaar terugkijken daar deed Gaby Blaaser aan mee.

@SpeedOfSound nee dit is een andere Niels dan de Niels uit ER.

Ik heb dit seizoen nog niet bekeken, binnenkort maar eens doen.

Het is wel dezelfde, Niels Gomperts

5 likes