Hou op met nutteloze geluiden maken Ray en Dai
Dat ging snel
Ray zou nu zeggen hou op met piepen
Hoezo je knie? Die beweegt gewoon toch nog?
Hahaha
@moderators zouden jullie de titel van dit topic willen uitbreiden met “Kamp van Koningsbrugge”?
Nou, ik vind dat echt een leuk jong. Jammer.
Ik dacht trouwens dat ik Gaby Blaaser zag maar geloof dat het iemand anders is. Stel je voor haha
Natasja
Gaaaaf
Ik ben niet bang voor de hoogte, maar zou bang zijn dat ik niet recht genoeg hang en dan met m’n gezicht tegen die wand aan knal haha
Ik ben heel slecht met instructies daarom zou ik deze dingen allemaal eng vinden
Jaa ik vind vooral dat gevoel als je in je eentje op zo’n hoogte hangt met die afgrond onder je echt heel chill, zo’n ultiem gevoel van vrijheid!
Ga ‘m niet missen. Bye bitch.
Dit moet ook wel deels slaapgebrek zijn denk ik
Die Niels is gewoon weg nu dus? Waarom laat je je zo kennen zeg… Hij wordt 1 keer aangesproken en kan het al niet meer aan
Ik hoop zo dat Natasja heel ver gaat komen
Ja he, ik vind haar wel tof
Ik las net dat defensie zich teruggetrokken heeft uit het programma omdat ze het teveel entertainment vinden.
@Calypso in belgie is het kamp waes met tom waes, gewoon een beetje een stoere presentator ofzo was denk ik het idee
O ik vind dat het hem wel past! Maar hij voegt niet zoveel toe maarja iemand moet het aan elkaar praten. Net zoals Art in b&b vol liefde 🫣
Dan moet je die van vorig jaar terugkijken daar deed Gaby Blaaser aan mee.
@SpeedOfSound nee dit is een andere Niels dan de Niels uit ER.
Ik heb dit seizoen nog niet bekeken, binnenkort maar eens doen.
Het is wel dezelfde, Niels Gomperts