Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Gaaaaf

1 like

Ik ben niet bang voor de hoogte, maar zou bang zijn dat ik niet recht genoeg hang en dan met m’n gezicht tegen die wand aan knal haha

2 likes

Ik ben heel slecht met instructies daarom zou ik deze dingen allemaal eng vinden :rofl:

1 like

Jaa ik vind vooral dat gevoel als je in je eentje op zo’n hoogte hangt met die afgrond onder je echt heel chill, zo’n ultiem gevoel van vrijheid!

1 like

Ga ‘m niet missen. Bye bitch.

4 likes

Dit moet ook wel deels slaapgebrek zijn denk ik

1 like

Die Niels is gewoon weg nu dus? Waarom laat je je zo kennen zeg… Hij wordt 1 keer aangesproken en kan het al niet meer aan

3 likes

Ik hoop zo dat Natasja heel ver gaat komen

3 likes

Ja he, ik vind haar wel tof

1 like

Ik las net dat defensie zich teruggetrokken heeft uit het programma omdat ze het teveel entertainment vinden.

@Calypso in belgie is het kamp waes met tom waes, gewoon een beetje een stoere presentator ofzo was denk ik het idee

3 likes

O ik vind dat het hem wel past! Maar hij voegt niet zoveel toe maarja iemand moet het aan elkaar praten. Net zoals Art in b&b vol liefde 🫣

1 like

Dan moet je die van vorig jaar terugkijken daar deed Gaby Blaaser aan mee.

@SpeedOfSound nee dit is een andere Niels dan de Niels uit ER.

Ik heb dit seizoen nog niet bekeken, binnenkort maar eens doen.

Het is wel dezelfde, Niels Gomperts

5 likes

Gaby deed mee aan special forces, een ander programma. En het is wel dezelfde niels!

5 likes

Inderdaad, kaal, dat wel.

1 like

Dacht al dat Niels eruit zou gaan vanwege zn autoriteitsprobleem. Dacht alleen dat hij weggestuurd zou worden ipv dat hijzelf op zou geven op dag 1

5 likes

Bespreken we Special Forces ook hier? Deelnemers zijn nu bekend.

2 likes

Ik zou zeggen ja! Zolang het duidelijk is wanneer het over kamp jeroen gaat of over SF vips. Zie ik geen probleem. Wel zo makkelijk om de dat in één topic te doen.

We moeten misschien wel letten op spoilers mocht videoland voorlopen. Dat is het enige

3 likes

Ugh die Niels. Sowieso ‘mensen die niet tegen autoriteit kunnen’. Stel je niet zo aan zeg, en vooral niet als je weet dat je meedoet aan een programma over special forces, waarbij autoriteit toch wel een grote rol speelt. Vond het echt zwak dat hij meteen weg ging. Was toch ook een mega rare actie dat je dan gaat slapen? Net zoals bij Special Forces vorig jaar, dat Giel Beelen gewoon een sigaretje opstak. Wat denk je dan hahah.

11 likes

Ah Natasja :pleading_face:

5 likes