Gaby deed mee aan special forces, een ander programma. En het is wel dezelfde niels!
Inderdaad, kaal, dat wel.
Dacht al dat Niels eruit zou gaan vanwege zn autoriteitsprobleem. Dacht alleen dat hij weggestuurd zou worden ipv dat hijzelf op zou geven op dag 1
Bespreken we Special Forces ook hier? Deelnemers zijn nu bekend.
Ik zou zeggen ja! Zolang het duidelijk is wanneer het over kamp jeroen gaat of over SF vips. Zie ik geen probleem. Wel zo makkelijk om de dat in één topic te doen.
We moeten misschien wel letten op spoilers mocht videoland voorlopen. Dat is het enige
Ugh die Niels. Sowieso ‘mensen die niet tegen autoriteit kunnen’. Stel je niet zo aan zeg, en vooral niet als je weet dat je meedoet aan een programma over special forces, waarbij autoriteit toch wel een grote rol speelt. Vond het echt zwak dat hij meteen weg ging. Was toch ook een mega rare actie dat je dan gaat slapen? Net zoals bij Special Forces vorig jaar, dat Giel Beelen gewoon een sigaretje opstak. Wat denk je dan hahah.
Ah Natasja
Die Iris had er zin in tijdens het navigeren in het bos, zo vrolijk!
Bij alles denk ik echt: oooh wat vreselijk dit.
Mag je eindelijk even slapen, moet je weer op de wacht staan… Tja, duidelijk niet aan mij besteed dit.
Hoop dat Edino ver komt!
Echt he, moet er niet aan denken.
En dat vechten deed ze ook al goed, hoop dat ze ver komt!
Ohh ik zou niet gelukkig worden van in die grotten rondkruipen
Ik ook niet! Krijg het bij het idee al benauwd.
Ik heb gisteren pas de vorige aflevering (3) terug gekeken. En wat leuk dat Stijn van Kamp Waes ff voorbij kwam! Denk nog vaak terug aan dat Stijn kandidaat Zeger (was ook zo leuke gast!) ging ondervragen over zijn voortgang en dat Stijn gewoon niet meer serieus kon blijven . Was zo schattig xD
Ik heb zo gelachen om die kak hahahah. Met z’n allen op zoek naar de kak van je buddy, heerlijk.
Krijg het er echt spaans benauwd van. Hier was ik echt afgehaakt!
Kijken jullie ook special forces?
Heb het eigenlijk een beetje te doen met Donny. Hij zei dat hij dit graag wilde doen omdat hij altijd in de schaduw van zijn familie staat. En Dave deed vorig jaar mee met SF.
Bij Expeditie Robinson zei hij ook al zoiets, en deed hij ook het seizoen mee na het seizoen van Dave. Ook moeilijk dat hij blijkbaar ook iets in de media wil doen. Hij had misschien beter iets totaal anders kunnen worden, om zich los van zijn familie te kunnen profileren.
Ja ik kijk wel! Maar heb er nog weinig over te melden eigenlijk. Kamp koningsbrugge vind ik toch leuker gek genoeg
Special Forces VIPs is eigenlijk een strafkamp Xtreme voor bn’ers. Bij Kamp Koningsbrugge kom je jezelf tegen, bij sfv kom je de ‘dood’ tegen.
Ik spotte trouwens vandaag Ray (kamp k) in de Efteling. Hij was helemaal lovey dovey met zijn vrouw. Vond ik wel heel cute.
Zo, ik vind Special Forces echt ook heel hard. Vind Ray en Dai ook sympathieker overkomen, niet zo intimiderend als deze mannen.