Vind alleen die Sander Aarts nog wel sympathiek, maar die anderen ‘schreeuwen’ best veel. Vind dat soms ook echt onnodig (bij kamp K. is dat echt wel minder). Het is heel duidelijk dat Special F. V echt voor het entertainment is. Mijn vriend noemt special forces vips een heropvoedingskamp voor bn’ers en ik vond dat wel passend xD
Die Ferry bij Special Forces VIPS
Spoiler afl 2
Krijg je toch plaatsvervangende schaamte van, dat stiekeme gedoe. Goed dat ze m hebben weggestuurd
Jaa wat een loser zeg jeetje. Wat denk je nou!!!
Maar echt haha ‘ik zal nooit opgeven’ Alsof dat erger zou zijn dan wat er nu gebeurde haha
Je zou bijna denken dat hij het expres deed. Vond het ook zo ongemakkelijk voor de groep.
Wat een gast. Met zo iemand in je team heb je geen vijanden nodig.
Dit is het eerste seizoen dat defensie niet wil meewerken dus misschien zijn er dingen niet mogelijk/anders
Nou kamp koningsbrugge is klaar maar ik vond het allemaal maar saai eigenlijk
De laatste aflevering voelde ook heel gehaast ineens. Vond het echt geen leuie aflevering.
Nou special forces is klaar maar ik vond dit seizoen ook niet leuk. Als er zoveel mensen vrijwillig opgeven is het misschien wel een beetje te zwaar??
Ik vind special forces een stuk minder leuk dan KVK, voornamelijk omdat de staf de eerste dagen de kandidaten zó erg loopt af te branden. Pas in de laatste twee afleveringen worden ze wat zachter, laten ze wat compassie zien.
Ik weet niet wat SAS is dus ik kan daar niet over meepraten, maar het blijft natuurlijk ook voor een deel tv. Wat is er leuk om te kijken naar drie overduidelijk fitte jonge mannen? Ik vind het juist leuk als er in groep diversiteit is en er verschillende karakters bij elkaar zitten, dan heb ik liever dat de opdrachten wat minder heftig zijn.
Ohja nouja dan verschillen we daarin van mening. Ik heb het idee dat dit seizoen ook veel heftiger was dan vorig seizoen!
Ik vond dit seizoen KvK ook iets minder door de vips. Je merkte vooral bij de vips die werken voor de camera dat ze kvk zagen als een tv programma. Iris noemde het ook steeds een tv programma. En natuurlijk het is tv, maar toch bij de ‘plebs’ had ik het gevoel dat ze het veel meer zagen dan alleen een tof tv programma. Vond dat gewoon veel interessanter om te zien en hun beweegredenen om mee te doen.
Vond de 3 finalisten wel een hele toffe groep!
Ik ben fan geworden van Wouter! Hij had zijn ribben gebroken door dat gevecht met die reus. Bikkel wel om dan tot het einde door te gaan.
We is weer een nieuw seizoen van special forces vips ( nu ook met onbekende mensen). En Fabrizio
Zie nu ook Rafaella (wow leeft die nog haha)
En Koen Kardashian (benieuwd naar).
Oh anouk lijkt me ook leuk!
Vond haar ook leuk in expeditie.
Het nieuwe seizoen is gister ook weer begonnen!
Hahaha die Mick hij had gister nog een open instagramaccount en een post over kvk maar er zal wel veel kritiek zijn geweest op zn vroege afscheid dus dat account zit al dicht. Ik vind het een leuke jongen en dacht dat hij het wel verder zou gaan halen
Ik heb het gevoel dat ze dit seizoen een stuk strenger zijn.