Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Vind trouwens dat die maria tailor het nog goed doet (special forces).

8 likes

Ik heb alleen de vorige vip versie gezien, maar als ik dat vergelijk met de ‘normale’ koningsbrugge, lijkt die laatste me veel zwaarder. Of ligt dat aan mij?

Dit seizoen is ook zwaarder dan normaal, dat zeggen ze zelf ook

1 like

Ook bijv. Hoe sylvia in de vips doet (in het water meteen ik verdrink), daar zou je bij de gewone toch meteen weggestuurd worden? En ik heb het gevoel dat ook de eerdere seizoenen echt wel pittiger zijn dan vips?

Ik vind denise overigens heel sterk overkomen. Geeft geen kick, loopt steeds redelijk voorin, terwijl ze volgens mij niet heel groot is.

1 like

Sylvia zat in special forces toch? Niet in kamp van koningsbrugge.

Ah ja precies. Ik had nog niet echt door dat dit een ander programma was haha…

Kamp Waes is er op dit moment (zondags) ook voor op de VRT maar ik vind dat toch elke keer constructiever en persoonlijker dan kamp Koningsbrugge.

2 likes

Ja ik kijk dit ook, en ik vind het vooral dit seizoen zo’n groot verschil!

1 like

Ja klopt omdat je t nu ook naast elkaar kijkt. Vond fly ook heel opbouwend dit seizoen. En t voelde ineens heel onprettig toen ik naar het harde van kamp van koningsbrugge keek. Maar vind t ook een heel verschil in deelnemers. De aperots is in kamp koningsbrugge ook groter denk ik.

3 likes

Ja, eens! En vond het zo stoer hoe Fly ook lekker stond te boksen haha. In KVK zijn er idd heel andere kandidaten geselecteerd en veel meer gericht op het er in rammen van een bepaalde les of coaching. Terwijl ik het juist heel goed vind hoe het bij Kamp Waes wordt gedaan: eerst lichamelijk alle grenzen laten opzoeken, het kaf van het koren scheiden, daarna het verdiepende deel door te opereren als team en daarmee veel implicieter maar wel net zo goed te coachen.

1 like

Kijken jullie kamp Waes vanuit Nederland en zo ja waar? Ik krijg het tot nu toe niet voor elkaar

1 like

Gewoon op TV! Het wordt uitgezonden op de VRT en die ontvang ik hier op mijn televisie, dan neem ik de aflevering meestal op.

1 like

Vaak komt het later nog in NL op NPO start.

2 likes

Deelneemster Myrthe in KVK is dus vlak nadat ze weer thuis was erachter gekomen dat ze kanker heeft. Maakt het wel extra bijzonder om te zien hoe goed presteert

4 likes

Vorig jaar mocht iemand geen tandenstokers mee, maar ik zie Denise wel met lippenstift. Vorige week een andere dan gisteren :sweat_smile:

1 like

Ik vind dit zo mooi gemonteerd juist altijd :rofl: Beetje belachelijk maken / spiegel voor houden met eerdere uitspraken. Ongemakkelijk ook :laughing:

1 like

Wat is Denise een stoere chick, hoop dat ze het gaat volhouden tot het einde!

14 likes

Ik vind Denise zo’n leuk mens. En echt super knap hoe ze dit doet.

En die guy die een dennenappel ging zoeken omdat de geur hem aan zijn vriendin deed denken en uiteindelijk met een takje in zijn slaapzak lag :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ze draagt geen lippenstift, volgens mij heeft ze hele droge/kapotte lippen waardoor ze wat meer rood zijn.
Overigens heeft ze wel lash extensions denk ik haha, maar ze kunnen moeilijk zeggen dat ze die eruit moet trekken.

2 likes

Ja ze zegt toevallig op haar insta in een gesprek met die instructeur met lang haar, dat ze hele droge lippen had tijdens die nacht in het bos en kwam vragen om Labello. Antwoord: “ het is hier geen spa” :joy:

7 likes