Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Ik kwam hier om dit te posten. Wat een sterke vrouw! En zat ook echt met open mond naar Thijs te kijken, zo ziek en dan toch doorgaan. Zo ontzettend knap.

Wat bijzonder dat iedereen een facetimegesprek had met zijn gezin maar dat bij Maria Hella kwam en niet haar kinderen :thinking:

1 like

Misschien heeft Maria de keuze gemaakt dat zij haar kinderen niet op TV/videoland wilt?

3 likes

Ja dat bedacht ik me net ook!

1 like

Zijn degenen die Kamp Waes kijken allemaal Belgen of zijn er ook Nederlanders die het kijken? Zo ja, waar kijk je dit dan?

3 likes

Werd op zondagavond gewoon op tv uitgezonden, op de Belgische zender Éen (of heet deze VRT?)
Maar ik keek het met vpn terug op VRTmax.

2 likes

Volgens mij kwamen haar kinderen ook niet in beeld bij the real housewives, dus ik denk dat het een (verstandige) bewuste keuze is om ze niet op beeld te laten komen

1 like

Ik kijk het via een VPN! Wat een geweldig programma, zit zoveel beter in elkaar dan KVK.

1 like

Ik kijk het ook (Nederlander), maar ziggo ontvangt gewoon VRT dus daar kijk ik t.

Even over special forces, waarom wordt Merlijn naar huis gestuurd maar Ayoub - die echt al zoveel steken heeft laten vallen - niet? Nu alleen vanwege dat vechten?

Even verder kijken 🫣

2 likes

Zo kvk is echt leip! Heel benieuwd naar volgende week. Spoiler echt gruwelijk vet dat denise anna er nog in zit!!!

6 likes

Hahaha in dat huis, die man: wat doe je hier!!! Zij: sorry!

1 like

neee wat lullig dit

2 likes

Ik kon de hele aflevering alleen maar denken aan hoe Duco’s huid los om zijn voeten zat :face_with_spiral_eyes: :rofl: vette aflevering!! en mega knap van denise, ook al lag ze er net voor het einde uit

1 like

Ja ik hoop dat het aan de montage ligt maar heb dit seizoen al vaker gehad dat het een beetje arbitrair leek wie er wanneer ineens uit moest. Er gebeurt buiten beeld natuurlijk ook heel veel wat niet uitgezonden wordt. In de uitzending had ik namelijk ook het idee dat als ze Sander hadden gezegd: je zit gewoon goed, vertrouw op jezelf en laat je niet gek maken. Dat hem dat al voldoende handvat had gegeven om verder te gaan. Denise leek er wel echt heel erg doorheen te zitten en zichzelf ook echt niet meer op te kunnen peppen dus dat snapte ik dan iets beter. Maar goed wie weet hebben Sander en Denise ook gewoon peptalks gehad en hielp het bij hen echt niet meer, maar is dat niet in de uitzending gekomen.

Trouwens wel echt respect voor Duco zijn leercurve. Toen de ene uitzending dat ie in dat weiland tegen een paaltje lag had hij het mentaal zo zwaar met het lopen en nu met de afmatting leek hij mentaal de sterkste, ondanks dat hij fysiek bijna geen voet voor de ander meer leek te kunnen zetten. Ook respect voor Nick trouwens, hoe goed hij nog liep aan het eind terwijl hij met 40 ook nog eens de (een na?) oudste deelnemer was.

5 likes

Ik begreep dat ze dit al tegen hem hadden gezegd, aangewezen waar hij was en hem hebben gemotiveerd, maar hij was te erg in de war en verdwaald op een rechte weg waardoor hij eruit moest

2 likes

Sander was letterlijk de weg kwijt, maar ook figuurlijk. Het leek alsof hij er zelf niet meer bij was? Wel freaky om dat te zien. Maar had hetzelfde gevoel als jou, het kwam over of werden Denise en Sander harder aangepakt en minder opgepept dan eerder wel is gedaan. Maar we zien ook niet alles natuurlijk.

2 likes

ik vond het ook echt naar om te zien hoe Sander er aan toe was inderdaad, alsof hij half in een delier zat

2 likes

Gewoon in de uitzending

Ik begreep uit de podcast van Denise dat ze 1 uur voor de ‘finish’ er uit gehaald is. Dan snap ik helemaal niet waarom ze haar niet voor dat laatste stukje nog opgepept hebben en specifiek toen besloten dat ze er uit moest… nog niet helemaal afgeluisterd maar so far komt daar in de podcast ook geen antwoord op

1 like