Deelneemster Myrthe in KVK is dus vlak nadat ze weer thuis was erachter gekomen dat ze kanker heeft. Maakt het wel extra bijzonder om te zien hoe goed presteert
Vorig jaar mocht iemand geen tandenstokers mee, maar ik zie Denise wel met lippenstift. Vorige week een andere dan gisteren
Ik vind dit zo mooi gemonteerd juist altijd Beetje belachelijk maken / spiegel voor houden met eerdere uitspraken. Ongemakkelijk ook
Wat is Denise een stoere chick, hoop dat ze het gaat volhouden tot het einde!
Ik vind Denise zo’n leuk mens. En echt super knap hoe ze dit doet.
En die guy die een dennenappel ging zoeken omdat de geur hem aan zijn vriendin deed denken en uiteindelijk met een takje in zijn slaapzak lag
Ze draagt geen lippenstift, volgens mij heeft ze hele droge/kapotte lippen waardoor ze wat meer rood zijn.
Overigens heeft ze wel lash extensions denk ik haha, maar ze kunnen moeilijk zeggen dat ze die eruit moet trekken.
Ja ze zegt toevallig op haar insta in een gesprek met die instructeur met lang haar, dat ze hele droge lippen had tijdens die nacht in het bos en kwam vragen om Labello. Antwoord: “ het is hier geen spa”
Ik kwam hier om dit te posten. Wat een sterke vrouw! En zat ook echt met open mond naar Thijs te kijken, zo ziek en dan toch doorgaan. Zo ontzettend knap.
Wat bijzonder dat iedereen een facetimegesprek had met zijn gezin maar dat bij Maria Hella kwam en niet haar kinderen
Misschien heeft Maria de keuze gemaakt dat zij haar kinderen niet op TV/videoland wilt?
Ja dat bedacht ik me net ook!
Zijn degenen die Kamp Waes kijken allemaal Belgen of zijn er ook Nederlanders die het kijken? Zo ja, waar kijk je dit dan?
Werd op zondagavond gewoon op tv uitgezonden, op de Belgische zender Éen (of heet deze VRT?)
Maar ik keek het met vpn terug op VRTmax.
Volgens mij kwamen haar kinderen ook niet in beeld bij the real housewives, dus ik denk dat het een (verstandige) bewuste keuze is om ze niet op beeld te laten komen
Ik kijk het via een VPN! Wat een geweldig programma, zit zoveel beter in elkaar dan KVK.
Ik kijk het ook (Nederlander), maar ziggo ontvangt gewoon VRT dus daar kijk ik t.
Even over special forces, waarom wordt Merlijn naar huis gestuurd maar Ayoub - die echt al zoveel steken heeft laten vallen - niet? Nu alleen vanwege dat vechten?
Even verder kijken 🫣
Zo kvk is echt leip! Heel benieuwd naar volgende week. Spoiler echt gruwelijk vet dat denise anna er nog in zit!!!
Hahaha in dat huis, die man: wat doe je hier!!! Zij: sorry!
neee wat lullig dit