Kampeertopic

Begrijp sowieso niet wat je in dit topic doet als je kamperen haat.
Beetje alsof je in een kindertopic gaat zeggen wat moet je met een kind ik haat kinderen ze zijn vies.

10 likes

het is toch ook helemaal niet representatief voor “gewoon” kamperen op de camping waar je wel gewoon kunt douchen

2 likes

Nee is ook niet, maar ze zegt dat ze kamperen haat.

1 like

Al een poos op zoek naar ineens ging het snel: we hebben een caravan gekocht! :partying_face: nu in stroomversnelling dingen regelen terwijl hij klaargemaakt wordt.

Heeft iemand tips voor een familie camping 30-45 min rijden van Utrecht met binnenzwembad? Liefst ook met wat andere kinder entertainment. We willen een seizoensplek gaan huren zodat we all schoolvakanties maar ook af en toe een weekend er zo op uit kunnen. Wie weet heeft een van jullie een gouden tip :blush:

5 likes

Ginkelduin in Leersum?

1 like

Die hebben helaas geen seizoensplaatsen meer, maar wel leuke camping! Zijn daar geweest vorig jaar met proef-caravan voor een weekendje.

Edit: vanmorgen twee campings bezocht en een seizoensplek, de laatste, bij de Heigraaf geboekt. Half uurtje rijden. Niet de meest ideale plek qua zon/schaduw maar we gaan het ervaren.

Zon komt rechts op en gaat links onder. Stonden er half twaalf. Denk dat we hem neerzetten zoals de auto staat en dan tent links. Daar zit ook de weg maar is doodlopend. Onze kinderen zullen veel op de veldjes spelen daarachter en door hem zo neer te zetten kunnen we ze makkelijker zien.

Veel zin in!! (Nu zoveel mogelijk 2e hands inventaris gaan regelen :grin:)

1 like

Beetje gekke vraag misschien, maar ik heb thuis wel eens spullen enkele maanden in een schuurtje gehad in de tuin. Daar kwam al relatief snel ‘het weer’ in, van die zwarte vlekken. Een autostoeltje had zelfs een maand of 2-3 in de winter er gestaan en daar stond op de bekleding en riempjes schimmel.

Gebeurt dat niet met spullen in de caravan en tent? Naast dat eind september de boel de winterstalling in gaat, maar dat is ook geen verwarmd hok (wel binnen). Maar ook nu kan het buiten nog vochtig zijn, en willen we toch dingen zoals handdoeken en dekens laten liggen.

1 like

Ik haal zelf wel, ook in het kampeerseizoen, badhanddoeken & beddengoed uit de camper als we niet weggaan om inderdaad die reden. De rest van de spullen laat ik allemaal liggen zodat we alleen dit en cosmetica & kleding moeten pakken als we weg gaan. Voor de winterstalling haal ik dat soort dingen er ook uit, dan ook de sierkussens en kleine dekentjes etc.

1 like

Hmm ja mijn doel is inderdaad ook alleen kleding, toilettas en dagvers eten meenemen als we spontaan dagje of weekendje gaan. Verwacht dat we er veel weekenden gaan zijn maar heb ook twee kinderen. Dus ook dingen zoals knuffels die van stof zijn. En wil, als het niet hoeft, niet elke keer voor 4 personen met beddengoed, dekens en handdoeken hoeven slepen. Auto is ook niet groot :grin: maar vooral vanwege gemak. Maar de angst is ook groot dat het te vochtig is als we er doordeweeks niet zijn (cq spullen daar dus lang liggen komende maanden).

In een vacuumzak doen?