Ja wel een auto met dakkoffer. Ik ga die kast even onthouden misschien volgende vakantie. Maar twee kinderen en vooral bijbehorende spullen neemt al zo veel plaats in!
En we hebben een bell tent nieuw gekocht die is rond, dus misschien eerst maar deze vakantie kijken waar we echt behoefte aan hebben. Weet niet zo goed of je een kast dan goed kwijt kan.
Ik had met een weekend kamperen de kast en kookkast buiten staan. Maar toen zat er geen kleding in. Ik ga deze zomer ook even ontdekken wat fijn is. Wij hebben een grote tent en ik vind het zo vervelend dat je bagageruimte gelimiteerd is. Kan zo nog 6 dingen bedenken die ik mee wil nemen.
Ik heb bijvoorbeeld ook dat hema picknickkleed maar ik vind dat zo’n gigantisch pakket dat ik altijd een soort picknickzeil gebruik die gewoon opvouwt tot het formaat van een map.
Ik gebruik de Dukdalf Stabilic I, voldoet wel aan je eisen denk ik
Ik was dit weekend bij de decathlon en vond dat daar toch best wel mooie, degelijke stabiele tafels staan.
Ik heb er een van de decathlon, volgens mij deze maar wij hebben met een ander kleur blad https://www.decathlon.nl/p/campingtafel-voor-4-personen-opklapbaar/_/R-p-303341?mc=8750560
Nu voor het vierde jaar gebruikt en nog steeds prima. Maar zo uit mijn hoofd geen verstelbare poten. Vind 'm in ieder geval niet gammel.
Lekker laat want hoogseizoen Ik zoek een leuke camping in Nederland (rond Nijmegen, Achterhoek, of rond Breda of Sittard/Maastricht). Wel gezinsvriendelijk maar animatie e.d. hoeft niet want ons kind is nog heel klein. Eerder gingen we vaak naar natuurkampeerterreinen maar in het groene boekje kan ik niet echt iets vinden dat ook geschikt is met baby. Ik heb ook al op bijzonderecamping.nl gekeken maar dat zit veelal vol. Of is in een weiland en willen liever iets meer privacy. Iemand nog een idee?
Deze heeft twee standen, laag of hoog. Wel fijn dat die krukjes erbij zitten. Gebruiken ik als voetenbankje of om de jerrycan op te zetten.
@Feather sta nu op hartje groen. Echt zo’n leuke sfeervolle camping!
Al gekeken maar helaas vol in juli-augustus! Die sla ik wel op voor volgend jaar.
Wij hebben net deze tafel aangeschaft bij Obelink (sowieso een fijne winkel voor kampeerspullen): Obelink Bamboo Light 100 tafel
Heb m nog niet gebruikt maar thuis voelde het heel stevig en fijn dat je de poten op hoogte kunt stellen.
Wat meer Achterhoek: lolotte. Wel echt een aanrader ook! Maar die heb je vast al gecheckt ook.
Oetdoor is heel leuk, in de Achterhoek! Of Nessst. Beiden echt super leuke campings maar geen idee of ze nog plek hebben. Vrees het niet. Alle campings zitten gigantisch vol in Nederland dit jaar helaas…
Haha ik kan dat agendascherm inmiddels niet meer zien, maar Oetdoor en Lolotte zaten ook al vol helaas. Vanwege mijn werk moeten we eind juli/begin augustus en dat is hoog-hoogseizoen. Nessst lijkt wel plek te hebben! En rondom Ommen (ja toch weer hele andere hoek, we werden wanhopig) zag Klashorst er ook goed uit.
Nog een dikke aanrader voor mensen met jonge kinderen: Bij Ons in Groesbeek. Echt heel erg leuk en gezellig. Mooie, schone camping.
@feather waarom zijn natuurcampings geen optie? Ik zie er vaak genoeg mensen met kleine baby’s/kinderen.
Wij waren laatst bij landgoed Geijsteren, mooie omgeving en je kan zo de maas induiken
Wij hebben deze en zijn zeer content. En hij ziet er leuk uit.
Marveld recreatie?
Thanks voor alle campingtips, ik heb wat geboekt én een lijstje gemaakt voor volgend jaar.
@Hendrik oh dat vinden we juist heel leuk! Ik had al in het Groene boekje gekeken en daar zat niet iets tussen in de regio waar ik toen zocht. Zo uit mijn hoofd vooral omdat dan de ligging van de camping niet handig was (leuk, met een boot naar een camping op een eilandje maar niet handig met een baby en haar 27292 stukken bagage) of de ligging van het natuurveld tov voorzieningen/weinig schaduw, of omdat er bij stond dat mensen voor hun rust komen. Beetje bot om dan een baby mee te nemen . Maar groene boekje zijn natuurlijk laaang niet alle natuurterreinen.
Volg je ook de kleine globetrotter? Die hebben ook een boek met leuke bijzondere campings in NL voor met kinderen.
Heeft iemand toevallig een tip voor iets dat niet te veel ruimte in beslag neemt waarop je lekker lang loungen/hangen/liggen, liefst ook op je zij? Ik ben zwanger en we gaan kamperen met de tent, dus liever zit ik buiten niet alleen op een stoel maar soms ook even comfortabel liggen. Zoek iets wat niet veel ruimte van de auto vraagt.
Ik dacht bijv aan een hangmat maar dan moet je ook maar net 2 goede bomen bij je plek hebben. En zo’n standaard neemt misschien veel ruimte in beslag in de auto?
Ze verkopen bij de Bever allerlei lichtgewicht hangmatten die heel compact opvouwen. En je kunt natuurlijk je luchtbedje buiten leggen overdag en daar op gaan chillen.
Mijn droom is dit, is dit niet wat voor jou?