Kampeertopic

Één grote slaapcabine en 2 tweepersoons matten (12cm dik). Iedereen eigen slaapzak. De peuter in zn slaappak

1 like

Hier zijn wij een paar jaar geleden ook geweest! Hele chille camping met jonge kinderen. Er loopt een riviertje langs waar ze bij ons veel gespeeld hebben (wel heel koud water).

Ik vond de directe omgeving een beetje tegenvallen qua dorpjes maar wij kwamen vanaf de wijnroute door de Elzas en daar was elk dorpje leuk. Dus we waren een beetje verwend.

De Loirevallei is ook een leuk gebied als je niet te ver wil rijden. Heel veel mooie kastelen.

1 like

We gaan voor deze oplossing! We hebben net 2 duo matten (1.30 meter) gekocht. Reisbedje laten we thuis. Oudste kan beginnen in zijn eigen slaapcabine, maar ook doorschuiven naar ons.
Bedankt voor het meedenken allemaal!

Hoe zit het qua stekker van een stroompaal naar je tent? Ik kom stekkers tegen met aan beide kanten drie van die pinnen, maar ik snap nu echt effe totaal niet wat ik daarmee moet?? Wil gewoon mijn telefoon kunnen laden haha

1 like

Vaak heb je die kant met de drie pinnen nodig voor de stroompaal en dan kun je aan de andere kant van het snoer een verlengsnoer inprikken waar je je telefoon weer in kunt steken. Zo’n snoer met pinnen moet je daarom ook niet te kort kopen want soms is de stroompaal best ver weg van je eigen kampeerplek.

Edit: Oh en als je alleen je telefoon wil laden dan kan dat soms ook wel direct in de stroompaal of in een sanitair huisje, maar dat moet je wel willen.

1 like

Wij hebben dit in de tent.
Eurostekker in de paal en de stopcontacten binnen de tent.

https://www.obelink.nl/pro-plus-5-meter-cee-3-voudige-stekkerdoos.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21994814071&utm_id=&gad_source=1&gad_campaignid=21994815769&gbraid=0AAAAAD62Df4GcREHI43fAHfEvBQcyAgkt&gclid=EAIaIQobChMI_9HD5tbSlQMV6DoGAB008xUoEAQYASABEgL5xPD_BwE

3 likes

Ah top, dankjewel!

1 like

Wij hebben inmiddels 3 verschillende stekkers, omdat het ook weer kan verschillen per camping welke aansluiting er is. :expressionless:

2 likes

Echt? Dat heb ik gelukkig in 15 jaar nog niet meegemaakt.

1 like

Nee ik ook niet! Maar wel alleen in Nederland, Duitsland en Frankrijk gekampeerd.

Als je naar Zwitserland gaat even opletten want daar zijn vaak andere aansluitingen

1 like

Ja wij ook daar en nog italie, belgie en Luxemburg erbij

In verband met een overlijden en daardoor een uitvaart moesten we onze oorspronkelijke vakantie vandaag annuleren. Nu probeer ik dus vrij last-minute iets te vinden van 21 t/m 31 juli. Alleen het lijkt een speld in een hooiberg en ik google me helemaal suf. Mijn voorkeur ging uit naar iets ook met een zwembad. We hebben een tent van 3 bij 6. Heeft iemand toevallig een gouden tip? :blush: Op Vlieland lijkt nog plek maar dat overzie ik even niet omdat je geen auto mag meenemen en we geen kar hebben.

1 like

Dat is idd wel lastig omdat het midden in alle Nederlandse zomervakanties is. De camping op Vlieland zou ik gewoon even bellen hoe dat werkt met bagage, volgens mij vervoeren zij het vanaf de boot.

Ik zie toevallig ook dat de camping naast waar wij nu staan nog plek heeft én een kinderzwembadje, ik PB je even!

1 like

Het lijkt erop dat camping Osebos nog plek heeft!

1 like