Kattentopic #2 (Deel 1)

Haha ja sowieso! Ze is nog wel veel buiten maar als ze binnen is wil ze weer op schoot (bij mijn man :frowning:) en ze slaapt weer bij mij :heart_eyes:

2 likes

Ja mijn katten komen niet buiten, maar ze willen nu meer knuffelen en komen bij je liggen. Echt genieten. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha, ja! Hoewel, gisteren hele dag regenen dus hij ‘baalde’ dat ie niet naar buiten kon/mocht. Veel miauwen. Dus vandaag geen wind en geen regen dus hup naar buiten. Daar nam hij het ook van, hij ging zelfs op ons gras liggen slapen om maar buiten te kunnen zijn haha. (Althans dat maak ik er van he haha) Dat doet ‘ie nooit, blijft nooit in de tuin maar altijd op pad, dus vrij bijzonder haha.

1 like

Dat pootje onder zijn kin :joy:

19 likes

Ja! Een van mn poezen kwam ook voor t eerst (we hebben ze sinds mei) volledig vrijwillig bij mij op schoot zitten

Tijd van dr leven

46 likes

Zo ligt de kleine kat erbij.

16 likes

Hier ligt ze er zo bij. :two_hearts:

28 likes

Kan iemand mij gerust stellen? :sob:

Sinds een jaar heeft onze kat speciaal voer, omdat hij last had van blaasgruis (ook een paar dagen opgenomen geweest toen). Nu hadden we blijkbaar nog een zakje voer liggen van toen hij een keer diaree had en nu heeft mijn zwager een klein handje van die brokjes gegeven (die blijkbaar al sinds okt. 2019 over de datum waren :roll_eyes::roll_eyes:). Wij geven hem ook wel eens een klein stukje kaas etc. dus het is niet dat hij nooit iets anders krijgt dan die speciale brokken, maar kan dit kwaad? Moet ik nu iets doen?
De kat heeft het uiteraard direct opgegeten…

Lijkt me niet dat het door dat ene handje voer weer mis zou gaan hoor. Mijn katten met blaasgruis hebben ook weleens tussendoor andere brokjes gehad door omstandigheden en helemaal niets aan de hand!

Ahh fijn om te horen! Ik vermoed ook niet dat het echt veel kwaad kan, maar schrok wel even. Komende week ga ik gewoon goed in de gaten houden of hij goed plast en dan zal het wel goed komen! :blush:

1 like

Iemand een tip voor een kat die ABSOLUUT geen pillen wil eten? Mijne moet een ontwormtablet en dat was altijd al een gevecht maar deze keer gewoon onmogelijk.
Gouden tip voor het laten eten is welkom (maar we hebben eigenlijk alles wel geprobeerd) of een ontwormpasta?

Ik druk de tablet soms diep weg in zo’n staafje van de Lidl. Ze zijn daar zo gek op dat ze het meestal zo wegschrokken.

1 like

In een vijzel verpulveren tot poeder en door een beetje heel lekker blikvoer mengen.

1 like

Ik geef ontwormpasta. Meng het door een blikje met tonijn en dan eten ze het zo naar binnen.

2 likes

Ik geef ontwormpipetjes!

1 like

En @Swelgje van welke merken?
Hebben alles aan door voer mengen etc al geprobeerd dus dit zijn denk ik betere opties.

Het is deze. Maar ik heb hele makkelijke katten, die eten bijna alles en een blikje tonijn is de ultieme traktatie.

1 like

1 like

Vandaag thuisgekomen na 3,5 week weg zijn geweest en ik was ZO blij om mijn poezen weer te zien, ben weer helemaal opnieuw verliefd op ze :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: Gelukkig waren ze ook blij om mij weer te zien haha.

9 likes

Kijk dit hoopje geluk :heart:

16 likes