Kattentopic #2 (Deel 1)

Onze kitten is nu 2 weken bij ons. Gaat super goed. Ze is 15 weken oud. Ik durf alleen niet zo goed lang van huis, want dat vind ik zielig. Hoe doen jullie dit en hoe lang zijn jullie weg?Volgende week moet ik een hele dag aan de andere kant van het land zijn. Kan dit überhaupt? Zo ja, hoe laat ik dit slagen en wat doe ik tegen m’n kattenheimwee?

Edit: ze heeft onbeperkt voer, speeltjes en stromend water.

Ik vind het ook mega zielig om lang van huis weg te zijn, maar toen ze drie weken hier was (toen was ze 12 weken denk ik) ben ik een dag weggeweest. Ging super goed, tegenwoordig ga ik vaker een dag weg.

Edit: oh en Ik heb het wel een beetje opgebouwd, dus eerst drie uur weg, toen vijf uur, etc (Geen idee of dat echt nodig is maarja)

Toen wij onze kitten net een week hadden (11 weken) zijn wij ook een hele dag weg geweest. Hij is helemaal op zijn gemak in zijn kamertje met al het voer, drinken en speeltjes/krabpaal, dat ging prima hoor. Ze slapen toch wel veel :wink:

Wij durfden toen (en nog steeds niet) de kitten nog niet los door het hele huis te laten als wij er niet bij zijn (dan gooit hij alles kapot haha). Misschien doe jij dat wel? Door het het hele huis vermaakt ie zich vast al helemaal!

Help! M’n kitten wordt getraind om op de mensenwc z’n behoefte te doen. Er zit nu dus zo’n ronde kattenbak op de wc met grind en elke 2 a 3 weken komt er een nieuwe bak in met een steeds groter gat tot het gewoon de wc is. Hij plast en poept netjes daarop, maar soms plast ie ook onder het bureau… Ik heb er nu witte a4tjes neergelegd (zodat ik het goed kan zien) en plakjes citroen (om hem af te schrikken). Wat kan ik nog meer doen om dit tegen t gaan?

Bonusfoto van de boef:

13 likes

Wat verschrikkelijk kut.
Veel sterkte :bouquet:

Wat een verschrikkelijk nieuws, kan mij niet voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk kan je nog goed afscheid van haar nemen.

Ah wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte!

Heel veel sterkte! Hopelijk kun je nog goed afscheid van Abbey nemen donderdag.

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat verdrietig. Hopelijk kan je toch nog op een ‘goede’ manier afscheid van haar nemen. Sterkte!

1 like

Heel veel sterkte :frowning: wat vreselijk naar voor jullie.

1 like

Oh nee zo erg. Heel veel sterkte!!!

Ohnee wat verdrietig​:pensive::pensive::pensive:

Ah wat verschrikkelijk. Ze ziet uit als een lieve beauty. Wat zul je haar missen! :broken_heart:

(Goed dat je gaat afscheid nemen, trouwens. Moeilijk, maar ik geloof dat het je zal helpen.)

wat moeilijk moet dit voor je zijn… heel veel sterkte gewenst❤

Oh man wat kut :sob: Heel veel sterkte!

Godver, wat klote :disappointed_relieved::disappointed_relieved: heel veel sterkte!

Wat verschrikkelijk!! :pensive: Heel veel sterkte.

Oneee wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :heart:

2 likes

@Bridgetogantry Wat ontzettend verdrietig :disappointed: :broken_heart: veel sterkte

1 like