Dolly eet al 2 dagen echt flink minder dan ik gewend ben. Kan dat door het weer komen? Verder is ze gewoon haarzelf heb ik het idee
Zou wel kunnen, ik merk dat bij mijn kat ook een beetje. Zou het even in de gaten houden.
—
Mijn kat is overigens dol op warm weer, ze gaat rustig in de volle zon liggen achter het gordijn (als wij dat dicht hebben vanwege de warmte) en ligt nu ook hele dagen op de tuinset te slapen (wel beschut).
Mijne heeft ook minder eetlust wanneer het zo warm is. Vooral belangrijk te letten op dat ze genoeg drinkt! Op verschillende plaatsen (fris) water neerzetten, indien je natvoer geeft wat extra water bijdoen en mengen tot een soepje,… kan bv helpen.
Ja, kan goed. 1 van mijn duo eet ook veel slechter met dit weer. Alleen bij hem is het wel belangrijk, dus ik geef nu wat meer natvoer dan brokken.
Ze liggen hier trouwens vooral in de badkamer vanwege de hitte. Heb daar een natte handdoek neergelegd en dat is wel een hit, geloof ik.
Ok! Denk dat ik het natvoer ook maar in iets kleinere porties moet doen nu zodat het ook niet te lang staat. Snoepjes gaan er nog in als zoete koek maarja daar kan ze niet op leven!!
Nu het zo warm weer is zien we onze ene kat haast niet. Die is constant op pad, ook nachts en komt dan in de ochtend voor wat eten terug en vertrekt meteen weer. Vind het wel jammer dat hij zo weinig thuis is. Gisteravond wel uitgebreid op straat met hem kunnen knuffelen. Tot de buurtkat hem kwam ophalen en ze samen weer op pad gingen. Onze andere kat die ligt het liefst in de zon te slapen in de tuin en is aanwezig voor twee.
Ja mijn katten eten ook minder nu! Ik geef ze extra natvoer (krijgen ze normaal niet elke dag) en doe er water bij zodat het een soepje wordt en ze iig genoeg water binnen krijgen.
Ja die van mij krijgt wel altijd al best wat natvoer! Maar ik denk nu na jullie berichten ook dat het komt door de warmte en misschien omdat ze het voer dat ik haar nu geef beu is. Dat komt ook wel vaker voor :’)… Dus ik ga straks ook even ergens wat andere brokjes halen en wat ander natvoer nog zodat ik genoeg keuze heb voor d’r (verwend kreng)
Mijne is ook veel lomer maar gelukkig eet ze nog wel goed. Ik probeer ook altijd wat extra water bij dr natvoer te doen, maar als ik de verhouding ook maar een druppel teveel uit balans heb dan blieft de prinses het niet. Die laat zich niet afschepen met een kippensoepje
Ik ga echt getest worden de komende weken. Ik heb een buitenkat die mank loopt. Nu krijgt ze ontstekingsremmers en moet ze 3 weken binnenblijven voor haar rust. We zijn net een uur thuis van de dierenarts en ze kijkt me zoooo zielig aan en heeft net al bij de deur staan piepen
Ok dit is de eerste keer in 6 maanden dat mijn poes nu bij mij is, dat ik r niet naar binnen kon lokken met eten
Ze was helemaal in de ban van een andere kat, ze zaten naar elkaar te staren in een andere tuin, ze keek niet op of om
Maar ik wou eigenlijk wel naar bed dus daar lig ik nu, en m’n poezenkind is nog buiten! Ik heb geen katten luikje dus ik hoop maar dat ik snel wakker word van dr gejank en dat ze niet de hele buurt wakker maakt als ze eindelijk naar binnen wilt, ik ben benieuwd!
Ik had onze kat vanochtend om half 6 buiten gelaten en ben toen verder gaan slapen. Werd om 08:00 wakker maar het regent ineens heel hard maar de kat is er nog niet. Hoe lang regent het al? Waar is hij! Hoop dat ie ergens aan het schuilen is en zo thuiskomt!
Wij zitten alweer samen op het balkon. Gisteren heeft ze weer wat meer gegeten en sowieso genoeg om flink te plassen en poepen vannacht
Ze houdt nogal van onder dekentjes liggen, maar daarvoor is het nu toch iets te warm, dus dit is schijnbaar de tussenoplossing haha
Zo lig ik ook het liefst als het (een beetje) warm is, de deken om m’n middel met m’n armen en benen eronderuit
Dus je feestvierder is goed thuisgekomen vannacht?
Ze alle twee mee naar huis nemen
Mijn kat ligt er zo overdreven tevreden bij
En over een half uur komt kat nummer 2 ik voel me schuldig naar haar toe dat ik haar leventje ga opschudden. Vind het ook dood eng! Hoop zo dat ze vriendinnetjes worden. Ben al 2 weken lang YouTube filmpjes aan het kijken om katten aan elkaar te laten wennen.
Deze kat. Ze is in juni geboren, geen specifieke datum bekend. Dus ik dacht vandaag: ik doe iets speciaals voor d’r. Dus ik net vers een stukje kabeljauw gebakken. Maar fuck no dat ze het eet hoor hahahaha :’) me so sad now
Awww die teentjes
Haha ja ik ook! Vast de reden waarom m’n armen en onderbenen onder de muggenbulten zitten…
Ja ongeveer een half uur na post hoorde ik super hard katten gekrijs😳dus ze waren elkaar wel te lijf gegaan, volgens mij de eerste keer dat m’n baby ruzie had!
Dus ik heb snel de deur open gedaan en die andere kat vertrok daarmee want ze zaten pal naast m’n slaapkamer het uit te vechten. Ze was duidelijk nogal van dr apropos maar gelukkig geen verwondingen oid