@EllaFitzgerald misschien toch meer jouw poezenkind dan het mijne. Volgens mij is ze klaar met de zon
Omggg ja wij begrijpen hoe ze zich voelt! Haha
Och mijn kattenkind heeft het ook zo warm. Ik had vroeger een koelmat maar daar moest hij niet echt iets van hebben. De mat stonk ook een beetje chemisch en is toen tevens best snel lek gegaan. Ik durf het niet meer aan. Ook omdat mijn kat graag aan alles krabt.
Nu zag ik koelschijven die vooral voor konijnen en honden worden aangeraden. Zou dit ook voor een kat mogen/kunnen? Lijkt mij wel toch? Of zie ik iets belangrijks over het hoofd?
Sinds vorige week woensdag heb ik er een kitten bij. Het was wel even spannend om hem samen te zetten met onze andere kat. Maar geleidelijk aan worden ze al vriendjes. Zo trots op mijn oudere kat hoe hij ermee omgaat.
Hallo meer kittenfoto’s plz
SMELT
Ik kreeg net een vet groot cadeau uit het niks overhandigd van de pakjesman en was heel even bang dat iemand mij ook een hoepel cadeau had gegeven, net nadat ik er zelf een had aangeschaft. Maar ik kreeg van mijn sibling iets heel tofs voor mijn afstuderen:
Awh, wat schattig! En volgens mij worden kittens meestal eerder geaccepteerd dan andere volwassen katten. Mijn bejaarde kat accepteerde de twee kittens in elk geval vrij snel. Wel sneu dat ze nestvlooien hadden en hij dus ook (en hij kon niet goed krabben )
Dit vind ik zo gaaf! En echt een superleuk en lief cadeau
Ben er echt superblij mee (met de sibling als het cadeau :D).
Awww wat een knapperd
Warm was het he, mijnes vindt het ook drie keer niks, nu het ‘s avonds weer een beetje is afgekoeld leeft ze helemaal op
Ik denk dat de poezel stiekem ook een krantje leest op de kattenbak ofzo. Net is ze 4 minuten bezig geweest in dat ding Heb muziek op staan en was gewoon een heel liedje haha!
Dolly eet al 2 dagen echt flink minder dan ik gewend ben. Kan dat door het weer komen? Verder is ze gewoon haarzelf heb ik het idee
Zou wel kunnen, ik merk dat bij mijn kat ook een beetje. Zou het even in de gaten houden.
—
Mijn kat is overigens dol op warm weer, ze gaat rustig in de volle zon liggen achter het gordijn (als wij dat dicht hebben vanwege de warmte) en ligt nu ook hele dagen op de tuinset te slapen (wel beschut).
Mijne heeft ook minder eetlust wanneer het zo warm is. Vooral belangrijk te letten op dat ze genoeg drinkt! Op verschillende plaatsen (fris) water neerzetten, indien je natvoer geeft wat extra water bijdoen en mengen tot een soepje,… kan bv helpen.
Ja, kan goed. 1 van mijn duo eet ook veel slechter met dit weer. Alleen bij hem is het wel belangrijk, dus ik geef nu wat meer natvoer dan brokken.
Ze liggen hier trouwens vooral in de badkamer vanwege de hitte. Heb daar een natte handdoek neergelegd en dat is wel een hit, geloof ik.
Ok! Denk dat ik het natvoer ook maar in iets kleinere porties moet doen nu zodat het ook niet te lang staat. Snoepjes gaan er nog in als zoete koek maarja daar kan ze niet op leven!!
Nu het zo warm weer is zien we onze ene kat haast niet. Die is constant op pad, ook nachts en komt dan in de ochtend voor wat eten terug en vertrekt meteen weer. Vind het wel jammer dat hij zo weinig thuis is. Gisteravond wel uitgebreid op straat met hem kunnen knuffelen. Tot de buurtkat hem kwam ophalen en ze samen weer op pad gingen. Onze andere kat die ligt het liefst in de zon te slapen in de tuin en is aanwezig voor twee.