Kattentopic #2 (Deel 1)

Classic :grinning_face_with_smiling_eyes: Gelukkig is poes inmiddels weer terug.

3 likes

Uit je eigen bakje drinken is helemaal niets natuurlijk :tipping_hand_woman:

27 likes

Hallo snap ik als er een Takkie op de bodem ligt! :grimacing:

Vandaag naar de dierenarts geweest met onze poezenkinderen. Eentje had zichzelf van angst helemaal ondergeplast, zoooo zielig… Ook had ‘ie een teek op zich lopen :pleading_face:
Bij de ander zijn vier teken (waaronder de afgebroken teek) verwijderd. Ze zijn beiden goed gekeurd en ingeënt. Ze hebben nu een apart vlooienspul gekregen wat extra goed werkt tegen teken. Werkt voor drie maanden en hebben daarnaast geen ander vlooienspul nodig. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Vind het echt vervelend voor de kat dat hij elke dag thuis komt met meerdere teken. Hopelijk werkt dit!

1 like

Sorry even spammen maar hij is te lief :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

75 likes

:heart_eyes: Oh, ik ben verliefd. Wat een schatje en die witte teentjes ook :orange_heart: Hij lijkt trouwens zo best wel op mijn rooie als kitten.

Ik vind mijn kat (net 1 jaar), nog steeds het allerschattigst als hij ligt zoals op jouw tweede foto. Zo helemaal uitgeteld :heart_eyes:

Bonusfoto

26 likes

Thanks voor de tips! Ga het is aan ze voorleggen, hopelijk doen ze er wat mee :slight_smile:

Omg ik wil terug een kitten als ik hem zo zie :heart_eyes_cat:

De mijne is al de hele dag aan het slapen, af en toe opstaan om een paar meter te wandelen en dan terug in slaap vallen:

Edit: op de badmat nu 🤷

37 likes

Ahhh :frowning_face: dat lijkt me zo zielig! Gebeurt het vaak?

Pfoe wat heftig zeg! Lijkt me erg schrikken, kan me voorstellen dat jij daarna ook even moet bijkomen.

2 likes

Lijkt me ook heel heftig hoor, vooral ook omdat je zo weinig kan doen en je bij het begin ook niet weet hoe lang het duurt en wat er precies gaat gebeuren.

oh @Calypso wat naar die epileptische aanvallen, zeg! snap dat het niet fijn is om er zo machteloos naast te staan, maar wel goed dat ze dus maar zo kort duren… moest eerst een beetje lachen om je foto want jouw titel is natuurlijk “heeft judgy katten” en ik vond hem ook zo verwaand kijken hahah :heart:

Ik schrok me rot net! Wij wonen in een appartement met 2 verdiepingen, boven winkeltjes, aan een grote weg. De katten mogen daarom niet naar buiten. Zit ik op de bank, hoor ik ineens een keiharde plof op het platte dak bij de voorkant van het huis, en zie ik iets langs het raam zeilen. Dacht eerst dat er iets van het dak waaide ofzo? Kijk ik naar buiten op het platte dak, staat onze kater daar helemaal geschrokken. Er kwam echt zo’n klein zielig miauwtje uit toen hij mij zag achter het raam haha. Kennelijk was hij opgesloten geraakt in de slaapkamer en daar uit het raam de vrijheid tegemoet gesprongen! Hij kwam wel snel weer naar binnen toen ik met de brokjes rammelde gelukkig :sweat_smile:

4 likes

Ja ik! Wij merkten bij mijn kat een bobbeltje in zijn hals. Eigen dierenarts wist niet wat het was en labo onderzoek toonde niets. Dan doorverwezen en bleek een schildklierprobleem te zijn, groeihormoon kwam.niet in bloed terecht…vrij zeldzaam dus dierenartsen kennen dat idd niet steeds. Het bestaat ook zonder “bobbeltje”. Als we dit niet hadden gemerkt had hij dwerggroei gekregen. Dit valt te voorkomen of te keren als je er op tijd bij bent.
Hij is nu goed geholpen met een medicijn.
Hij had eerst ook bijna geen tandjes.

6 likes

Knock out :face_with_hand_over_mouth:

25 likes

:pleading_face::orange_heart:

52 likes

Ahhhh echt een droppie

De kat is stuk. We zitten nog even op het balkon en ze zit echt ALLES inclusief mezelf keiharde kopjes te geven en te mauwen. Terwijl ze alle spullen al kent en weet ik het. Gek dier!

14 likes

Wow tweelingzus van Zoë? Sowieso qua uiterlijk en de poezel doet dat vandaag hier ook! Ook gezellig want het is veel knuffeltijd geweest. Dan laat ze zich zo lekker vallen op de bank en met d’r lijfje tegen me aan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Foto :heart_eyes:?!

Dolly is wel een beetje annoyed met me want de slaapkamerdeur is nu dicht omdat de airco er nu aan staat :tipping_hand_woman: dus ze komt ook niet naast me knuffelen :cry: