Kattentopic #2 (Deel 1)

Zo lief en chubby zonder dat haar :heart::heart:

1 like

Hahaha omg ik ga stuk
Wat schattiiiiig die boze blik :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Laatste ochtend met Frenkie die ik geen Frenkie had mogen noemen want ik mocht me niet aan hem hechten van mezelf :pleading_face:

43 likes

Lekker knuffelen op bed :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ahhh het is onmogelijk om je niet te hechten aan zo’n schatje. Ik vind Frenkie echt een leuke naam voor m.

3 likes

Ja ga gewoon even soepel vermelden aan m’n schoonmoeder dat ‘ie de afgelopen tijd heeft geluisterd naar de naam Frenkie haha, denk dat ze het nog best een leuke naam vind

2 likes

Hoe kun je je nou niet hechten aan zo’n popje :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

1 like

Ohh mijn ouders krijgen ook een rode kitten en ik had Frenkie voorgesteld als naam. Past perfect bij hem! En inderdaad, het is onmogelijk om je te hechten aan zo’n schatje :heart_eyes:

2 likes

Blijven die van jou braaf in de tuin of heb je iets bovenop de schutting zitten zodat ze niet weg kunnen?

Ben zo verliefd op mijn opvangkatje. Ze is helemaal opengebloeid en lijkt zo gelukkig.
Ze gaat nu al enkele weken perfect op de kattenbak en ze past zo goed bij mijn eigen kat.
Heb echt getwijfeld om haar te houden, maar ze heeft aids dus dat zou toch gevaarlijk zijn voor mijn eigen kat + dan kan ik geen andere katjes meer opvangen.

Ze wordt volgende week geadopteerd, gaat een zwaar afscheid worden.

37 likes

Wat een prachtige kat. Hopelijk heeft ze snel een leuk baasje en nog een fijn leven ondanks aids.

Ik vind zwarte katten altijd zo mooi maar iedere keer toen ik een kat erbij kon nemen was er geen zwarte kat die paste bij mijn ‘gezinssituatie’. En een goede match gaat bij mij toch voor kleur/rasvoorkeur. En dat was best raar want je hoort altijd dat ze minder gewild zijn.

1 like

Ze is nu 6 jaar en ik denk echt dat ze makkelijk 16 jaar kan halen. Ze is een van de meest actieve en speelse katjes ooit.

Oh telkens pech gehad vrees ik wat betreft zwarte katjes. Maar super dat je kiest voor een match met karakter, dat is zo belangrijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb een voermachine voor mijn kat gekocht en ik twijfel nu of ik hem geen 3 porties per dag wil geven, vaak bewaart hij zelf nog wel wat voor later nu. Lijkt me alleen maar fijner voor het beestje toch?

1 like

Ik zou altijd het maximaal aantal eetmomenten van de voermachine instellen. Voor een kat is het beter om kleine hoeveelheden per keer te eten, verdeeld over de dag. Door ons eigen drukke leven is dit vaak gereduceerd naar 2x of 3x per dag, maar meer momenten zou eigenlijk beter zijn.

P.S. ik kan zelf geen voermachine gebruiken omdat 1 van mijn katten speciaal voer krijgt wat de ander niet mag. Mijn katten krijgen 3x per dag eten: 's ochtends als ik opsta, rond 17:00 en als ik ga slapen.

1 like

Kijk d’r liggen :cry: ik ontplof echt van liefde

28 likes

Dat bekkie :pleading_face: Net alsof ze net zo heel diep heeft gezucht en nu mega tevreden ligt

1 like

Ahw katten die hun tong uitsteken :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Pff we zijn al zo lang bezig met een her introductie en vandaag was dan het moment dat we ze even bij elkaar mochten laten met afleiding spel en snoep. Tijdens de afleiding ging het wel, de jongste was sowieso enthousiast maar de oudste dook er direct erop daarna. Gevoel alsof we weer van vooraf aan moeten beginnen pfffft.

Ik vind het altijd zo grappig als ie zo ligt :joy:.

28 likes

Ik was helemaal in paniek waarom m’n kat minder eet de afgelopen paar dagen, tot ik me besefte dat het superwarm is en ik 'm elke ochtend en avond nu sinds die paar dagen natvoer geef :joy: overbezorgde moeke weer