Mijn zus zat in precies dezelfde situatie en daar heeft het goed uitgepakt. De 2 jongsten rennen lekker achter elkaar aan en de oudere heeft wat meer rust.
Heb er nu 2, maar heb best lang 4 katten gehad. Maar die konden wel naar buiten haha
Mijn kat is zo gek op dit speeltje, heb het al een half jaar en hij speelt er nog steeds meer en meer mee. Loopt er mee door het hele huis en als we onze deur open laten ligt het sochtends op ons bed🥰. Dat het een geur heeft heb ik zelf nog niet gemerkt in tegenstelling
tot andere speeltjes. Kattenspeelgoed Muis met Kattenmunt en Stem | zooplus
Begrijpelijk
Ja inderdaad @Willem als jij ervoor kan zorgen dat het binnen niet regent, kan buiten toch niet zo veel moeilijker zijn? Aldus de logica van mijn kat.
Het is net alsof jouw kat reageert op de domme reactie van de buitenkant kat.
Mijn kat heeft een oorontsteking aan beide kanten en ik voel me ZO schuldig dat ik het niet eerder gemerkt heb
Ze had eerst een klein wondje naast haar ene oor, maar ik dacht dat mijn andere kat haar misschien verwond had daar met spelen. Er kwam een korstje op en opeens was het weer open, ik dacht heel naïef dat ze misschien weer gespeeld hadden samen en dat het daardoor weer open was gegaan. Maar het ging niet weg, dus ik ging mijn kat wat meer in de gaten houden en zag dat ze dus zelf krabte aan haar kop. Dacht eerst dat ze misschien een allergie had, en was net begonnen met nieuw voer introduceren dus daarmee gestopt om te kijken of het minder werd. Maar het werd niet minder en ik zag dat het juist erger werd en ze bij haar andere oor ook opeens een wondje had.
Toen naar de dierenarts gegaan en die zei dus oorontsteking. Hij had het niet over pijn maar meer over jeuk en dat ze daarom zo krabte. Heb nu een zalfje meegekregen dat ik voor een week lang in beide oren moet doen. Arme kat, ze vind die zalf echt niet leuk maar ik hoop dat ze over een weekje er wel van verlost is.
Leuke namen die perfect passen bij die koppies.
Begrijpelijk inderdaad. Mijn kat blèrt met dit soort weer dat ze naar buiten wil en als ze eenmaal buiten is wordt ze ook boos: ik wil niet DEZE buiten!!1!
Haha ja en dan een minuut nadat ze terug binnen is “al bij al viel het precies wel mee, ik wil nuuuu terug naar buiten” cue oneindige loop.
Ja OMG haha
Edit: mijne zit nu onder het afdak de boel in de gaten te houden als een soort oudje in een schommelstoel op een veranda
Haha, die van ons is ook chagrijnig. Het was vannacht even droog, toen kwam ze ons meteen wakker miauwen. Heb haar maar even naar buiten laten gaan, kon ze een half uurtje haar frustraties eruit rennen.
Ik probeer op zulke dagen extra met haar te spelen, maar dan kijkt ze alleen wat viezig naar het speeltje.
Ah wat een heerlijk pluizige pootjes!
Mijn kat baalt ook echt van de regen, staat steeds dramatisch te miauwen voor de deur en als ik hem dan open doe en de regen slaat in zijn gezicht is ie snel weg.
Wat een schatje
Hoe heet hij?