@LastYoungRenegade Wij gaan (of binnenkort gingen i.v.m. verhuizing) vaak naar D kshoorn en die is duuuuur.
@NInja wij gebruiken deze combinatie:
En dan komen Ikea-terrastegels op de grond.
Mijn heren
@LastYoungRenegade Wij gaan (of binnenkort gingen i.v.m. verhuizing) vaak naar D kshoorn en die is duuuuur.
@NInja wij gebruiken deze combinatie:
En dan komen Ikea-terrastegels op de grond.
Mijn heren
Doet me denken aan de dierenarts die tegen onze kat zei “Dag klein kotsertje, klein plantenetertje” Fijn dat het weer beter met hem gaat!
Even teruggezocht op facturen (en dat zijn er veel, heel veel, met chronisch zieke kat die 16 jaar is geworden, en de andere uiteindelijk ook chronisch ziek) maar bij mijn dierenarts valt het eigenlijk nog wel mee vind ik. Een consult is 34,75, een controle consult 24,75. Dan heb je nog een klein consult en die kost EUR 21,=. Dus als je maar even binnen bent, best netjes.
Gelukkig was ik verzekerd
Ik ga vanmiddag weer even bij mijn kitten Macy kijken, zo’n zin in. Komende dinsdag weekje op vakantie en daarna ga ik haar ophalen.
Kan niet wachten!
Aaah dit vind ik echt heel schattig. En het werkt blijkbaar gelijk haha
Daar zat ik ook ooit, maar vond dat zo’n nare vent/praktijk. Zit nu bij die op de laan waar in zit. Al bijna zolang als ik mijn huidige 2 katten heb, al heb ik wel vaccinatieboekjes van die jij noemt.
Dezelfde waar jij dus ook heen gaat. Geen idee of ze heel duur zijn maar ben er wel tevreden over. Kat 1 had ooit een grasspriet vast zitten en toen heb ik gebeld in het weekend voor advies. Waren ze heel prettig en meedenkend. Uiteindelijk toch op maandag langs gegaan maar telefonisch advies hebben ze niks voor gerekend. En benadrukt dat ik altijd voor zoiets kon bellen.
D. was me afgeraden door een collega, volgen hem had de man hekel aan katten en meer een dierenarts voor honden.
Ja, ik vind ze ook best meedenkend op zich, al vind ik ze niet allemaal even aardig. Er is 1 hele lieve dierenarts (geen idee hoe ze heet). Maar ze hebben nooit geld gerekend toen de suikerkat ingesteld moest worden op een goede hoeveelheid insuline, dus dat vond ik ook erg netjes. En heb ook weleens gebeld voor de suikerkat zonder dat dat geld kostte (hij zat toen op 1.9 qua bloedsuiker en dat is veel te laag).
D. is volgens mij meer een arts voor grotere dieren inderdaad. Honden, paarden etc. Ik heb hem zelf overigens nooit gehad, maar wel andere artsen. Maar mijn oude kat is daar wakker geworden tijdens een operatie dus toen vertrouwde ik het niet meer.
Volgens mij doet de naamgever nauwelijks iets meer. Er werkt een blonde vrouwelijke dierenarts en zij vind ik wel fijn in de omgang.
Mijn foster kitten is woensdag opgehaald om naar zijn nieuwe familie te gaan en ondanks dat het een klein draakje was ben ik wel gehecht aan hem geraakt. Je zorgt toch veel voor zo’n kitten. Ik moest huilen toen hij weg moest
Ik had ook wat extra spulletjes meegegeven en een persoonlijk briefje geschreven voor de nieuwe familie maar ik heb niks van ze gehoord, vind ik toch best jammer.
Ik ga denk ik nog een keer het fosteren proberen en kijken hoe het gaat. Ik wacht nu op een berichtje van de organisatie.
Onze kat was ook zo’n kitten. Ze was op zo’n 6 weken ofzo compleet verwaarloosd en schuw langs de kant van de weg gevonden. In het asiel wilde niemand ze hebben, tot wij haar met vermoedelijk 16 weken mee namen.
De eerste weken waren moeilijk, vooral voor haar. Gelukkig hadden we toen veel tijd. Uiteindelijk heeft het zo’n twee maanden geduurd voor ze zelf op mijn schoot kwam zitten, maar in de weken en maanden daarna ging het steeds beter, hoewel het nog wel een paar jaar geduurd heeft voor ze niet onder de kast stoof bij het geluid van de bel. Nu is ze 7 jaar en best een sociale kat. Ze is nog altijd geen grote fan van het geluid van de bel maar komt er wel gezellig bij zitten als we rustig volk hebben.
Het is dus zeker mogelijk! Al moet ik er wel bij zeggen dat er geen greintje venijn of kwaadheid in onze poes zit. Ze heeft nog nooit gekrabd of geblazen (enkel tegen katten die in onze tuin liepen) en is ook super geduldig met ons kind.
Dat klinkt wel goed. Zielige start wel en ook dat niemand haar wilde hebben in het asiel. Gelukkig dan dat jullie haar wilde hebben en zo veel geduld hadden.
Oh wat leuk van dat briefje! Ik zou gewoon zelf een berichtje sturen en vragen hoe het gaat. Sommige mensen denken daar echt niet aan!
Ik krijg van mijn allereerste opvangkatje gemiddeld 1x per 2 maand een update (van sommigen echt nooit). Hij is bijna 2 jaar geleden geadopteerd. Onlangs was het zijn verjaardag en kreeg ik een filmpje van 3min hoe ze een worstje in stukken hadden gesneden en op een bordje gelegd voor hem
Ik heb ook een nieuw opvangkatje. Deze 13 jaar oude kater. Heel lief, klein beetje bang. Binnenkort naar dierenarts en dan is hij er klaar voor.
Ik heb hun contact informatie niet. Daarom had ik het briefje erbij gedaan met mijn nummer. Ik had er ook een polaroid van de kitten bij gegeven en speeltjes, snoepjes, krab plankje en een matje voor onder de voer/waterbakjes en zijn dekentje. Dat waren allemaal extra’s. Ik weet niet maar ik zou dan tenminste een bedankje verwachten maar blijkbaar niet
Wat stom! Hopelijk wel een goed huisje dan… ik stuur zelf ook af en toe een update naar degene van wie de kittens was, vindt ze echt heel leuk. Van alle andere mensen die de broertjes en zusjes hebben opgehaald heeft ze ook niks meer gehoord
Ik heb die mensen via zoom ontmoet en het waren echt hele leuke en aardige mensen daarom ben ik denk ik verbaasd dat ik niks meer heb gehoord. Ik hoef geen maandelijkse updates maar gewoon 1 berichtje dat hij goed is aangekomen en hoe het gaat zou wel leuk zijn
Maarja, ik moet mijn verwachtingen bijstellen denk ik.
Ik heb het juist andersom ik heb een kitten bij iemand opgehaald en twee keer een (uberschattige) foto gestuurd naar diegene dat ie goed terecht is gekomen en dat ie het naar zijn zin heeft etc maar geen reactie niets. Terwijl diegene superbegaan was. Misschien te pijnlijk ofzo? Ik ging er vanuit dat het gewaardeerd zou worden
nou ja lesson learnt.
Dit is alsof je onze kat beschrijft Zo fijn dat ze zo kunnen opbloeien (en zo lief zijn).
Vind dat echt stom. Ik zou dat zó op prijs stellen en zeker wat van me laten horen.
Ga over 1.5 week mijn kitten ophalen en heb me al voorgenomen om de mensen af en toe een berichtje te sturen. Mits ze dat willen.
Ahh @Echo ik vind het ook superstom, ik zou het zo leuk vinden juist om foto’s en verhalen te delen met iemand die m’n kat voor mij heeft gekend! En ik vind het ook gewoon onbeleefd ja, je hebt er zo veel extra moeite voor gedaan.
Toen ik na een heel jáár het asiel een update had gestuurd en wat foto’s voelde ik me wel opgelaten juist omdat ik dacht: ja wat boeit hen dat nou, er passeren daar zóóó veel katten, ze krijgen elke dag vast 50 van die mailtjes, alsof ze dat nog weten en er tijd voor hebben haha misschien dachten ze het alsnog wel maar ze reageerden zoooo lief <3