Kattentopic #2 (Deel 1)

Oooow dat siameesje, zo lief, wat een knapperd! Hoe doen ze het zo t eerste dagje bij je?

Woehaha mijn katten waren gisteren jarig dus heb ze net liquid snacks gegeven voor t eerst, maar ze snapten het niet?!! Haha ze wilden steeds bij mijn handen likken maar je moet natuurlijk aan de top van het staafje :joy: en ze wilden de verpakking helemaal op knagen. Echt no chill hebben die beesten

1 like

Ik pas op de kat van m’n moeder in haar huis en hij heeft op de bank geplast. Het is een stoffen bank waar de hoes niet vanaf kan en ik ruik die geur zo sterk :sob:

Weten jullie hoe ik die geur uit de bank kan halen? Ben al met vanish en biotex en een doekje in de weer geweest, maar het werkt niet.

HG heeft een spuitbus die Alle nare geurtjes weg heet, die vind ik altijd goed werken.

1 like

Het gaat ok! Ik moest ze gisteren en vandaag nog medicijnen geven en dat ging gelukkig goed. Ik ga ze zometeen in bad doen dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop dat ik ze goed schoon krijg want ze zitten helemaal onder de zwarte stipjes van de vlooien, echt heel zielig.

Het is wel veel werk want ze moeten om de paar uur eten en ik moet ze wegen om te kijken of ze wel genoeg aankomen. Ze zijn gisteren allemaal aangekomen maar die met het oranje bandje eet niet zo goed. Het is wel zielig want ze zijn nog zo jong dat ze proberen te zuigen in plaats van echt eten. Ze krijgen nu een papje van kitten melk en speciaal natvoer voor hele jonge kittens. Maar ik moet waarschijnlijk die ene bijvoeren met een pippetje.

De tijd die ik erin stop vind ik niet erg maar ik maak me constant zorgen of het wel goed met ze gaat :sweat_smile:

41 likes

Owwwww omg meer foto’s meer

3 likes

Ok :smiling_face_with_three_hearts:

Dit zijn ze na hun bad!
Boven is Orange, links Banana en rechts Blue(berry).
Ze zijn eindelijk lekker schoon en het ging goed. Het duurde alleen lang want ze moesten eerst helemaal droog zijn voordat ik ze terug kon zetten. Ze zijn namelijk zo klein dat ze hun lichaamstemperatuur nog niet goed kunnen reguleren. Dus ik had ze in een handdoek gewikkeld en dan in mijn hoodie.

52 likes

Ontploffen van schattigheid :smiling_face_with_three_hearts:

Sorry, ik kon het niet laten, maar wat een schatjes.

29 likes

Hahahahahh

3 likes

Oooh die foto waarop Banana zo tevreden lijkt te rollen en die waarop Blue loopt :heart:

1 like

Jaaa en dat rechter pootje fier vooruit: stap stap, wereld, hier kom ik!
Ohh ik smelt van deze kleine fuzzy wobbly cuties :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Prinses op de erwt :smiling_face_with_three_hearts:
Zijn dit soort kussens ook in mensen formaat verkrijgbaar :’) ze ligt er zo tevreden bij, wil ik ook!

33 likes

Hahaha die memes.
Ze kunnen trouwens nog niet zo goed lopen. Ze hobbelen maar wat en vallen af en toe om, ook al lijkt hij heel zelfverzekerd op die foto! Ik denk dat de pepernoten al weer uit de schappen zijn voor hij bij de winkel aankomt :joy:

4 likes

Heeft iemand ervaring met Bucco Fresh? Dit is een poeder wat door/over het eten heen gaat, wanneer de katten last hebben van tandsteen/tandplak of ontstoken tandvlees.

Heel veel sterkte en dikke knuffel!! Echt vreselijk.

1 like

Oh wat verdrietig :sob: Ik denk dat je een heel goede keuze maakt door hem al eerder te laten gaan dan maandagavond, hoe ontzettend moeilijk het ook is. Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte❤️
Moedige beslissing van je

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

29 likes