Heb je een thermometer? Misschien heeft 'ie koorts, dit gedrag herken ik in elk geval van mijn kat die veel braakte met koorts.
Ja klopt. De kat heeft uiteindelijk bloedonderzoek, een fructose-test (geloof ik) en een echo gehad. Bij het bloed twijfelen ze, ook of het geen diabetes was en of het niet iets met de niertjes was. Er kwamen wel wat verhoogde waarden van de pancreas uit, maar op de echo zagen ze het pas echt.
1 van onze katten moet wat afvallen. Nu wil ik graag een afgesloten voerbak kopen die per kat open gaat. Nu zag ik onderstaande voorbij komen op zooplus, iemand ervaring met deze voerbakken? Wij hebben al wel van dit merk het kattenluik met bijbehorende hub en app.
Ja en ik wacht met smart tot dat ding weer ergens op voorraad komt, omdat ik een tweede nodig heb. Heel fijn apparaat, werkt prima!
Nou opgelucht
Gelukkig niks ernstigs aan de hand. Ze heeft wat irritatie rondom spierweefsel in schouder. Vergelijkbaar met een mens die door de enkel is gegaan. Nu dus veel rust en pijnstilling!
Ja mijn ouders hebben deze omdat hun ene kat wat moest afvallen en de andere aankomen en werkt echt prima!
Heeft iemand zo’n automatische voerbak die je voor een aantal dagen kan vullen? Lijkt mij wel handig als we eens een paar dagen weg zijn maar lees overal verschillende ervaringen en wil niet dat m’n kat straks zonder eten zit omdat dat ding het niet goed doet haha
Wij hebben er eentje van Pettadore en werkt perfect! Nog nooit storing gehad. Hij geeft op tijd aan wanneer je moet bijvullen en via de app kan ik de tijden instellen van te voren of met een druk op de knop de automaat bedienen zodat ‘ie brokjes afgeeft. Echt blij mee!
Ik heb er ook een van trixie, maar mijn fatass eet meermaals per dag. Mam komt ‘m vullen. Maar in principe kun je er 6 porties in doen, ik vind ‘m wel ideaal!
Ik heb de catmate en hij is echt top. Denk dat er wel voor een paar weken eten in zit. Vind hem alleen niet zo precies in te stellen
Ja vooral midden in de nacht, dan gaan ze zo naar de openstaande deur zitten staren.
Hahaha, de luie versie, geweldig! Schattigaard!
Heerlijk die stokstaartjes van jullie!
@Spaarlamp het zijn toch kleine creeps soms,spooky!
@Mimosa zo schattig
Mam smst net dat ze met Dolleke op het balkon heeft gezeten, Doll met haar pootjes en koppie op haar schoot. En dat ze staat te wachten aan de trap als mam binnenkomt . Wtf man is het normaal om je huisdier zo te missen of ben ik gewoon eenzaam ofzo 🥲