One like is not enough! Wat een TOPcadeau!
Zo cute! Ik herken het wel. Als ik gewoon thuis ben (elke dag zo’n beetje) dan neem ik Zoë soms te veel voor lief eigenlijk, maar zodra ik een nachtje bij m’n vriend ben mis ik haar al echt. Ga meestal de andere dag ook op tijd weer terug omdat ik haar mis en me toch altijd een beetje zorgen maak over hoe het gaat (antwoord: tot op heden altijd goed). Maar fijn dat Dolly het zo fijn heeft!!
Daarover verder gesproken trouwens, hoe lang laten jullie je kat maximaal alleen thuis?
Nee, ik herken het in ieder geval zeker en mijn vriend heeft het ook. Voor we op vakantie gaan moeten we al huilen als we weggaan en als de oppas dan tussendoor een keertje videobelt gaan we allebei bijna weer huilen haha.
Wij laten onze katten max. 1 nacht alleen thuis (met voldoende eten en drinken uiteraard). Als we langer weg zijn dan regelen we oppas.
Ok wel goed te lezen dat ik niet de enige emotionele dweil ben.
Alleen thuis denk ik max 1 nachtje. Anders moet er ook iemand langs voor beetje aandacht. Ben nu 8 dagen op vakantie en dat vind ik voor mezelf sws wel een beetje de max.
1 nachtje. Bij 2 nachtjes komt een vriendin langs voor aandacht, vers water en natvoer. Als we langer wegblijven, komt er iemand in ons huis logeren.
Maximaal 1 nacht, langer dan dat breng ik hem bij mijn ouders
Ik ben kort geleden moeder geworden en onze baby is nu 2 weken thuis. Onze kat is sindsdien een beetje jaloers want we hebben telkens een baby in onze armen ipv hem.
Telkens als we nu zitten, springt hij op onze schoot.
Niet meer dan 12 uur. Dan moet ik terug voor de suikerkat.
Vanmorgen begonnen met schoonmaken bij het asiel en oa deze zit er (tijdelijk)
Ooow wat een knapperd zeg, met die kleuren zo! Andere vraag: spelen ze graag met die baan? Lijkt me leuk maar ben bang dat mijn katten er niet naar om gaan kijken
Geen idee, haha. Dit was mijn eerste keer bij het asiel. Maar zal er eens opletten. En vond deze heel bijzonder inderdaad.
Mijn kat kijkt er inderdaad niet naar om 🥲
Hier was het 1 keer leuk en daarna lag het te verstoffen.
Ik heb van de week bij de Action zo’n baan meegenomen, was €2,99. Vond ik een prima prijs om te proberen. Mijn katten zijn niet razend enthousiast. Af en toe wordt er mee gespeeld. Gisteren was Juul aan het plastic aan het bijten, niet echt hoe het hoort, maar you do you
Ik heb voor m’n katten een Purizon adventskalender besteld bij Zooplus. Ze zijn dol op snoepjes van Purizon, dus ze zullen me vast dankbaar zijn haha.
Mijn moeder heeft er zo een. Een kat was het vrij snel beu, de ander heeft er veel mee gespeeld. Maar nu is de batterij in het balletje leeg (dat geeft licht) en heeft hij zijn interesse ook verloren. Het waren vooral de flikkerende lampjes dus, niet zozeer de baan.
Ik heb een beetje een kater dus lig al sinds vanmorgen op de bank te chillen, met deze 90% van die tijd erbij op 20 cm afstand van m’n hoofd ze ligt altijd het liefst zo hoog mogelijk, soms dr pootjes echt OP m’n schouders, als een soort omhelzing, en die witte kin dan…
ik smelt
Heb je een linkje van die kalender? Kan ‘m op de site niet vinden.