Kattentopic #2 (Deel 1)

Lief dat je ernaar vraagt! Met Jake gaat het goed. Elwood heeft nog steeds problemen. Vorig weekend waren zijn oogjes ineens gevuld met een rode vloeistof, schrok me rot! Ook is hij futloos en geeft hij veel over. Het bloedonderzoek loopt nog. Ik knuffel lekker veel met 'm!

1 like

Wat een gekke klachten heeft hij toch
 Groeit z’n broertje nu ook harder of valt dat mee?

Mogen ook kittens zijn! De voorwaarde is dat er 1 kat al was, en 1 kat erbij kwam. Ookal is dat tijdelijk (misschien kan je dat op het einde van de enquĂȘte vermelden) en leeftijd maakt niet uit! Ik stuur je een pb

1 like

Je mag mij ook een pb sturen!

1 like

De enige die niet genoeg kan krijgen van dozen.

38 likes

Nou, Bol heeft weer een week uit kunststof gegeten (voerautomaat) en ze had weer een forse korst onder d’r kinnetje. Dan maar weer terug naar de keramieken bakjes, zo na de vakantie

Sneu he. Ik gebruik ook geen plastic meer hierom

Ja het kon niet anders tenzij mijn moeder een week hier kwam wonen XD. Maar echt, anderhalve week ofzo maar! Kon de korst er wel zo afpulken. Ze zal er dus geen pijn van hebben

:roll_eyes::joy:

38 likes

Haha! Is het een Bengaal trouwens? Prachtige dieren vind ik dat :orange_heart:

1 like

Ja, klopt erg mooi en terrorrrr😂 (maar love haar).

1 like

Ahh jouw kat lijkt op de volwassen versie van mijn kittens :heart_eyes:

36 likes

Katten blijven toch wonderbaarlijke wezens. Mijn poezel speelt ineens met een (nieuw) speeltje wat werkelijk al zo’n 2 maanden praktisch onaangeraakt op de grond van de woonkamer ligt. Af en toe ging ze er naast zitten en dat was het eerder wel :joy:

3 likes

Ik heb dat strikje gekocht bij HEMA voor mijn kat en ik vind t zo cute en hilarisch tegelijk hahah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

54 likes

Aaaaahw, what a gentleman :heart_eyes: die mag me wel mee uitvragen hoor! Nu wil ik dit ook voor mijn zwart-witte tuxedo kater

1 like

Jaa, lief he! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Hij was maar €3,- geloof ik, dus daarvoor vond ik het wel leuk. Ga het met Kerst bij hem aandoen denk ik.

2 likes

Jaaaa zo leuk hĂš

Ik had hem hier bij Muis even uitgeprobeerd, maar onze rode kater is zondag jarig en dan krijgt hij hem om :sunglasses:

39 likes

Awhhh kijk nou toch!! :star_struck::star_struck: Zo lief!

1 like

Mijn ene kat was vanochtend weer zo zenuwachtig steeds naar de bak aan het gaan. Ik was mezelf al aan het klaarmaken om urine op te vangen en richting de dierenarts te fietsen. Bij ronde drie zag ik een keutel zo groot dat ik gelijk doorhad wat hem dwarszat đŸ„Č daarna ging hij tukken en was alles weer goed.

3 likes

Ahhh ik heb ooit via Etsy ook van die strikjes voor m’n tuxedo kat gekocht echt zo leuk. Bij de ander verdwijnt het in z’n pluis.

1 like