Ik heb 'm hier gekocht: Klimzak Climber. Hij komt denk ik eind deze week, levering was iets vertraagd
Een update over Elwood: Het gaat met ups en downs. Bij de dierenarts denken ze dat hij een auto immuunziekte kan hebben. We wachten nog even af, en anders gaan we naar Utrecht voor de onderzoeken! Verder is hij onwijs lief, maar ook erg ondeugend, net als zijn broertje Jake.
Jake
Elwood
En dit heeft stoute Elwood aangericht:
Wat een schatjes! Wat een gedoe met die arme Elwood. Heeft hij ook last of merk je het niet aan hem? Zal flink wat kosten ook al die onderzoeken, of had je ze nog kunnen verzekeren toen ze zo plotseling kwamen?
Hah agossie zo lief dat ze exact hetzelfde liggen, zo arm in arm
Wat hebben jullie voor dingen voor jullie katten om op te liggen? Ze liggen nu erg graag op onze eetkamerstoelen maar die worden binnenkort vervangen en de nieuwe stoelen zijn minder katvriendelijk… hebben een aantal mandjes staan, zoals zo’n donutkussen, maar ben nog op zoek naar iets extra’s waar ze evt ook met zn tweetjes in of op kunnen liggen. Hebben jullie nog aanraders?
Mei
Juli
Zo snel gaat het hè. Ik vind vooral die oogjes zo grappig die felle oogjes zijn helemaal weg
Ik heb deze (zie foto hieronder) met twee zachte kleedjes erin, liggen ze dagelijks in. Daarnaast ook een donutkussen en de bank haha.
Die van mij zitten samen hier op/in. Ik vind die standaard krabpalen vaak veel te groot, deze is ideaal.
En niet echt een mandje maar die van mij liggen heel graag op kartonnen krabplankjes. Ik wissel altijd af van vormen.
Ik heb nu deze:
Och wat een schatjes allemaal weer. Goed begin van de donderdagochtend
Ik zou echt veel te bang zijn dat mijn kat de kerstboom hierdoor iets te interessant gaat vinden…
Vorig jaar toen ie nog kitten was ging het heel goed, twee keer aan de boom gesnuffeld en verder volledig genegeerd. Dus ik hoop dat het dit jaar weer goed gaat
Niet. Of je moet een naaktkat nemen maar die hebben weer huidvet oid.
Maarja haar hoort er gewoon bij en daar kun je vrij weinig tegen doen. Gewoon een voorraad kledingrollers van de Ikea inslaan, een goede roller voor je bank en iets meer stofzuigen dan je nu wellicht doet.
Ja het is vervelend als je donkere kleding draagt en er zal ook wel eens haar in je eten belanden, maar ik vind dat het allemaal waard zeg maar.
Verder qua rommel vind ik het ook wel meevallen, rondom de kattenbak liggen wel wat korrels maar mijn katten hangen niet in de gordijnen of krabben de bank kapot, maar dat is ook een kwestie van geluk hebben met je kat natuurlijk.
Nou je mag wel een weekendje in mijn huis gaan zitten, dan merk je het wel haha. Het ligt natuurlijk ook aan het soort kat, mijn Europese korthaars verharen veeeel minder in vergelijking met de ragdoll van een vriendin, daar ga je gewoon als kat weg met al die haren op je kleding.