Ik heb een volwassen poes uit het asiel geadopteerd en kan echt niet meer zonder haar! Zelf wilde ik juist een oudere poes omdat die, naar mijn idee, minder snel worden gekozen dan kittens. Vaak kunnen ze wel iets over het diertje vertellen en heb je dus een redelijk beeld! Bij mijne kon dat niet (ze is gevonden) dus het was een risico haha, maar ze is een heerlijke, rustige, schattige slomerd! Hangt niet in de gordijnen, heel soms krabt ze aan de bank maar goed daar hingen al draadjes aan omdat âie 2e hands is dus doe maar, en op bed slaapt ze op een eigen dekentje
ik stofzuig nu iets vaker dan voorheen en thatâs it! Anyway haar karakter past echt goed bij mij en mân wensen, dus goed om vooraf zelf na te denken wat je fijn vindt zodat je daar dan wel een beetje naar op zoek kan zodat het meer kans is op een match
Edit; en de poezel houdt niet van op schoot liggen (doet ze nooit), maar ze komt altijd kopjes geven of half tegen mân arm aan liggen. Zodra ik âs avonds mezelf klaar maak voor bed sprint ze erheen en springt ze er al in voor ik lig. Of ze gaat met haar neusje tegen mijn neus aan
echt aan liefde geen gebrek