Mijn katten zijn nog nooit zo relaxed geweest op oudejaarsdag. Tot nu toe houdt iedereen in de buurt zich aan het vuurwerkverbod dus het is lekker rustig waardoor poes al de hele dag op de bank of de vensterbank
ligt te snurken.
Aww
Hier zijn af en toe wat kleine rotjes en piepen maar weinig écht knallen tot nu toe gelukkig. Mijn kat schrikt wel op, kijkt dan naar mij, en gaat dan weer verder met waar ze mee bezig was. Sorry hé, ik was het niet
Ahhh gossie arm ding
M’n kat is altijd heel stoer maar nu ligt hij heel zielig naast me in een tentje die ik heb gemaakt voor hem. Hij vindt vuurwerk zo eng. M’n hart breekt
Een van mijn katten is heel bang voor vuurwerk en hier knallen ze alsof het verbod niet bestaat, arm diertje
Hier is het echt nog doodstil en ons meiske ligt weer op haar dekentje naast mijn man.
We hadden laatst eens van plaats gewisseld en toen stond madam op en ging op de vensterbank liggen. Zodra mijn man weer naast haar dekentje ging zitten kwam ze weer. Total daddy’s girl…
Edit: maar in bed komt ze wel bij mij liggen (en neemt heul veel plek in beslag xD)
Ik ben nu niet thuis maar onze kitten gaf de afgelopen dagen echt niks om vuurwerk. Keek echt niet op of om. Hoop dus heel erg dat dat vanavond net zo was, maar ontaarde kattenmoeder als ik ben heb ik dus eigenlijk geen idee.
Mijn kat heeft er de hele avond niet echt last van gehad maar sinds middernacht gaat het echt los. Hij is super bang nu, zo zielig. Maar hij is wel lekker bij me komen liggen, ben ik toch zijn veilige plekje haha.
Als ik dit lees denk ik toch shit had ik thuis moeten blijven… Dacht aangezien ie er helemaal geen last van leek te hebben de afgelopen dagen dat het wel kon.
Hier ging men om 12 uur ook knallen, weliswaar niet zoveel als andere jaren maar genoeg voor onze kat om door de woning te sluipen/rennen en zich achter het bed te verstoppen. Arm ding.
Edit: ohja, nog gelukkig nieuwjaar iedereen! Op naar een beter jaar met nog meer kattenfoto’s
Aah nee joh, je kan toch niet zo veel voor zo’n beestje betekenen als ze wel bang zijn! En misschien is het wel gewoon goed gegaan.
Ik postte hier dat ik twijfelde over binnenhouden omdat mijn kat de kattenbak nooit meer gebruikt. Uiteraard hebben we hem wel binnen gehouden, ik vond het anders te gevaarlijk. En mijn man zag net dat 'ie de kattenbak heeft gebruikt! Blij dat 'ie nog weet hoe het moet haha.
Als mijn kat angstig is gaat hij zich nooit verstoppen, maar komt hij altijd enorm veel bevestiging vragen. Dus ik heb gisteren heel veel kopjes ontvangen en hij liep overal achter me aan, raar beest
M’n moeder appt net dat de kat zo’n piepschuimending heeft opgegeten:( Poept ie dat gewoon weer uit?
Soms worden die dingen gemaakt van maïs of aardappelzetmeel. Dan is er denk ik niet veel aan de hand, maar als ie echt van plastic is zou ik wel even de dierenarts bellen. Better safe than sorry…
Ja volgens mij is alles prima gegaan! Hij was wel heel aanhankelijk en knuffelig toen ik weer thuiskwam maar dat is ie eigenlijk altijd, zeker als we even weggeweest zijn.
Ik heb gebeld! Ze zei dat ie het wss zou uitpoepen en tot die tijd mag ie meer eten (zal ie blij mee zijn, dikzak), zodat ie het sneller uitpoept.