Mijn kantoorgenoot heeft een beter leven dan ik. Slaapjes onder werktijd!
Ze deed het super goed zeiden ze, en: helemaal niks aan de hand met haar hartješ„³
Volgende stressmoment: haar sterilisatie volgende week dinsdagš
Iemand ervaring met een volwassen kat die de hele tijd aan de tv blijft krabben? Zelfs als de tv niet aan is krabt hij
Had het ook al in het WJEKW-topic gezet, maar 1 van mijn kattenbeesten heeft aan mijn Dracaena zitten knagen. Meteen de dierenarts gebeld en die zei dat ik op overgeven en benauwd zijn moet letten. En de bek moest zo snel mogelijk gespoeld worden. Dat laatste kreeg ik niet echt voor elkaar, maar hij heeft al redelijk wat gedronken en heb wel wat kunnen spoelen. Moet zo werken (gelukkig niet zo lang) en voel me niet prettig dat ik hem alleen moet laten dan Maar heb helaas ook geen catsitter.
Mijn kat is echt super onrustig. Er zijn twee katten in de buurt erbij gekomen en er is een intense verbouwing naast mij bezig met veel herrie. Hij rent de hele tijd een en weer tussen binnen en buiten (inclusief snoekduiken door het kattenluik) en schrikt veel van die herrie van de verbouwing. Is er een manier om een kat rustiger/chiller te krijgen?
Feliway, kattenkruid of valeriaan eventueel?
Zorgen voor een veilig plekje waar ze rustig kan zitten maar dat heeft ze waarschijnlijk al. Een gestresseerde kat kan meestal best wat met rust laten/negeren heb ik altijd gehoord.
Ik heb net een bericht gelezen over een video waarin een jager een kat doodschiet die in een val gelopen is (zoān kooi). Katje had een halsband om en is 3x in het hoofd geschoten en de kat was niet meteen dood. Ik heb de video niet gezien maar ben zo naar van dit berichtā¦dat gebeurde blijkbaar in dec vorig jaar in Duitsland.
HOE kun je zo zijn???
Dankjewel voor je antwoord!
Wordt hier gewoon misselijk van, dan spoor je echt niet!
Kattenfotoās van onder een glazen tafel zijn echt de beste Ik vind dat ook zo leuk om te doen
Ik had een kat met wie ik echt een klik had. Ik kreeg hem toen ik 1.5 was en hij overleed toen ik 18 (?) was, dus ik ben echt met hem opgegroeid. Hij ging dood en een halfjaar later kwam er een kat aanlopen bij mijn ex die daar ook maar besloot te bevallen. Vanuit daar zouden we (mijn moeder en ik) 1 katje adopteren en dat werd de rode, want we wilden graag een rode kater. Uiteindelijk namen we overigens ook 1 broertje erbij.
Met die rode liep (en loopt) het soepel en hij is net zo lief als die kat die ik als kind had. Wel heel anders, maar het ging eigenlijk heel natuurlijk. Hij is ook heel makkelijk en vind vrijwel alles goed. Zijn broer is een stuk moeilijker en pittiger en ik bots nogal eens met hem (maar hij is ook gewoon gek).
Eet die de stukjes niet op dan? Ik heb er dus 1 die ook in de doos gaat liggen, maar dan dus de stukjes opeet.
Ja ze friemelt en frommelt er een beetje mee maar echt opeten doet ze niet. Maar dan corrigeer ik t ook wel dus die kans krijgt ze niet echt. Deze vind onregelmatige ondergronden heel chill dus het is wel mt name om erop te liggen geloof ik
Omg de poes en ik hebben weer een stapje gemaakt! Eind augustus heb ik ze geadopteerd uit het asiel (naar schatting is ze ongeveer 7 jaar) en ze is gewoon heel rustig en neemt alle tijd om te wennen. Ging met mij al snel goed, maar echt op schoot liggen doet ze (nog) niet. Nou, helemaal prima, al blijft ze wel aftasten. Steeds toch even met 2 pootjes op mān benen en dan zo āduwenā, dan snel eroverheen lopen etc. Hoe langer ze hier is hoe meer streken ze ook krijgt, hehe. Afijn. Ze slaapt altijd bij me in bed en ik zeester altijd onder de dekens. Laatst kwam ze op de deken dan tussen mān benen slapen in het āhokjeā zegmaar, maar vannacht kroop ze voor het eerst echt op mān benen en heeft daar een tijdje lekker gelegen Zou zo leuk zijn als ze dit vaker gaat doen
Bij mij is t probleem met de kat die t doet ook wel dat ie tot op het bot verwend is door mijn moeder en nooit echt gecorrigeerd. En als hij zijn zin niet krijgt gaat hij dus bijvoorbeeld puzzelstukjes opvreten.
Ik ruim de puzzel meteen op als ze erbij komen liggen want ze gaan er op jagen en dan ben ik later allemaal stukjes kwijt of ik vind ze op rare plekken weer terug.