Dat is fijn! En wat mij betreft ook best belangrijk, want het is toch niet niets.
Dankjewel, ik hoop het ook. Of nog beter dat het niet alleen aanslaat (want dat verwacht ik wel want de vorige keer knapte ze ook direct op) maar dat het bovenal gewoon weg blijft en dat het een āBumb in the roadā is en dat ze heel oud mag worden.
Vind het ook een stomme reactie. En ik snap waar het vandaan komt, poes is al haar hele leven al een kwetsbaar dametje ik heb periodes gehad dat ik elke maand wel bij de dierenarts zat vanwege een allergie of een rare bult. En dat zit wel in mijn achterhoofd. Maar dit is wel heel heftig op een of andere manier.
Een van de katten was op tafel geklommen, het papieren zakje met croissantjes open gemaakt en is er vervolgens snel mee vandoor gegaan. Ze lijkt er ook heel tevreden mee haha.
Het thuiswerken is wel goed om ook politieagent te kunnen zijn.
onze kat jatte altijd boterhammen voor de vogels, uit mensen hun tuin.
Maar zoān lief snoetje kan je geen bekeuring geven
Sorry, late reactie, maar beterschap voor de kat!
@anon43983847 hahaha, heeft de mijne ook eens gedaan - er waren echt happen uit toen we hem vonden
Haha nee klopt ik geef ze ook altijd een speeltje terug in ruil voor alle propjes, papiertjes en croissantjes die te verzamelen. Anders denk ik dat ze een trauma ontwikkelen
Grappig dat meer katten brood dieven zijn hahah
1 van mijn vorige katten is er een keer vandoor gegaan met een leverworst En een andere kat met een boterham.
Geen probleem ik vind het al super lief al jullie reacties en dat ik mijn hart kan en mag luchten hier.
Tuurlijk mag dat he, daar is het topic ook voor!
Oh ik hoop met je mee - logisch dat je er zo mee in zit (en zo lief), een huisdier betekent ook gewoon veel.
Zit vandaag voor de tweede keer bij de dierenarts. Ze hebben zojuist bloed geprikt en ik wacht nu op de uitslag. Maar het ziet er niet best uit en in dat geval betekent het dat ik afscheid moet gaan nemen
Godver Ik hoop op een wonder, heel veel sterkte
Zo kut. Sterkte
Helaas geen wonder, het is veel erger dan gedacht. Ze heeft nu een paardenmiddel gehad zodat ik er vanavond nog mee naar huis kon nemen om afscheid te nemen en dan morgen of woensdag is gedaan. Kom net thuis en zit echt keihard te janken op de bank.
Ah nee wat ontzettend kut gewoon
Heel veel sterkte
Veel sterkte.
Verschrikkelijk. Fijn dat je haar nog even thuis kunt hebben. Heel veel sterkte
Wat rot, heel veel sterkte