Hier ook twee die het geweldig vinden
Ik heb heel goede ervaring met de spray van Feliway maar dat geldt wel voor nieuwe meubels waar dus nog geen eigen kattenferomoon op zit. Ik heb begrepen dat als katten eenmaal ergens een gewoonte van hebben gemaakt ze het met die spray niet afleren, maar het voorkomt dat ze het gaan beginnen daar. Dus denk niet helemaal van toepassing voor jou. En ze doen het tijdens het spelen? Denk dan inderdaad wel dat een hoge krabpaal, misschien de eerste periode juist op die plek (onhandig daar snap ik wel) om het gedrag te ‘vervangen’? En dan de krabpaal langzaam verzetten naar de plek waar je m wil.
Oja dat plakfolie dat @Foucher post hebben wij ook achter de bank, dat werkt voor dat specifieke plekje wel goed, maar is wel niet zo mooi midden in je huis haha
Ik wilde mijn bericht nog wijzigen en dit toevoegen haha, maar ik denk dat dit ook een goed idee is! @Knofje
Great minds think alike!
Kun je je katten misschien afleiden met een krap zak of een plank tegen de muur? Die van ons zijn ook niet te corrigeren. We kunnen ze wel afleiden met dingen.
Dankzij deze zak hangen ze bijvoorbeeld niet meer in de luxaflex.
Awww dat uitstekende pootje en dat achterpootje
Agossie, die verwarmingsmandjes! Zo lekker.
Hier is t ook knuffeltijd. Deze komt veel minder vaak echt op schoot, maar kruipt altijd zo tegen ons aan
Wat een lekker leventje om de hele dag zo te kunnen slapen zeg
Vraag: ik wil graag mijn ramen meer kunnen bedekken, maar mijn kat vindt het vrij leuk om dingen te vernielen. Mijn raam is breed (3,80) en ik zou graag rolgordijnen willen. (Het is nu een open gat en de vitrage doe ik niet dicht omdat hij daarin springt. Ik weet niet goed of een rolgordijn een handige keuze is, hebben jullie ervaring met jonge katten en verschillende soorten raam bedekking?
O dit vind ik fijn om te horen, haha. Mijn kat is nu 9 maanden en in zijn klimfase.
Ohhh m’n lieve poes is zo schattig met mij en de baby (baby zit in de (panterprint Draagdoek). Even foto’s spammen