Haha zo cute
Ik had mijn kat ook ooit gapend op de foto gezet (ben de echte foto kwijt, gelukkig bestaat de sticker nog )
Verder is ze wel heel knap
Haha zo cute
Ik had mijn kat ook ooit gapend op de foto gezet (ben de echte foto kwijt, gelukkig bestaat de sticker nog )
Nou. Ik heb net voor het eerst Dolly als een purrito in een deken gevangen en in een houdgreep de nagels van de voorpoten geknipt. Now she mad 🥲.
Normaliter lukte het mer meerdere pogingen wel als ze in d’r mand lag maar nu al heel lang niet.
3 weken geleden had ik gepost dat ik slecht nieuws had gekregen over mijn opvangkatje. Ondanks haar eerste operatie, had ze nog steeds melkkliertumoren (kwaadaardig).
Ondertussen is ze geopereerd geweest + foto’s gemaakt en gelukkig heeft ze geen uitzaaiingen naar haar longen! Ze is nu aan de linkerzijde geopereerd en ze doet het verrassend goed, ze komt zelfs knuffelen en aandacht vragen binnenkort terug operatie aan rechterzijde en hopelijk is dan alles weg. Het kan nog steeds foutlopen, maar ik ben zo blij dat ze zich duidelijk beter voelt en veiliger bij mij.
Momenteel is ze aan het zonnen
Ik ben al ruim 'n week thuis met corona en D&D lijken 't heel fijn te vinden. Vooral Dave.
Hij heeft 'n nieuwe slaapplek, tussen mij en de bankleuning:
Deze is ook leuk:
Dolly slaapt 't liefst in de bank (ze hebben de onderkant gesloopt dus kunnen erin) maar gelukkig soms ook bij mij:
Oooh wat kunnen ze toch heerlijk liggen he
Mijn kat kan sinds vandaag op de koelkast klimmen en ik vind het zo leuk om te zien hoe hij dan steeds hogere dingen probeert of kijkt hoe ver hij kan springen. Misschien is dit pure projectie maar ik heb dan ook altijd het idee dat hij me dat wil laten zien.
Er is nu alleen letterlijk geen plek meer hoog genoeg waar ik even iets buiten zijn bereik kan leggen haha.
Dit heb ik ook sinds gisteren toen hij ineens boven op de boekenkast zat😂
Is hier nog iemand die kattenoppas is/er een weet?
Ik zoek nog een oppas voor 2 weken in juni (14-27, iets korter kan eventueel) en ik dacht dat ik op het forum recente berichten had gezien dat mensen dat aanboden, maar kan het niet terugvinden!
@Luzarl hopelijk vind je het niet erg dat ik je tag hierin, maar ik weet dat jij het wel eens deed; doe je dit nog steeds? Of iemand anders uiteraard!
Ik ben lid van de kattenoppas Facebook, alleen niet zulke goeie ervaringen mee
Ik doe het nog steeds maar ga 11-18 op vakantie ik zal het delen in mijn netwerk, rotterdam toch?
Ooh jammer, slechte timing dan! Rotterdam inderdaad, fijn als je zou willen delen, dankjewel
Mijn kat heeft iets nieuws bedacht en dat is op mijn nek zitten. Hij springt ook gemakkelijk vanaf de grond in 1 keer gewoon op me als ik in de keuken een broodje sta te smeren of zo…
Mijn kat sabbelt al sinds dag 1 dag ik hem heb aan 1 stukje van zijn mand, gaat ie zitten kneden en sabbelen en dan valt ie in slaap, maar dat stukje is kapot aan het gaan en ik vind het zo zielig. Heb al geprobeerd het te maken en dat lukt dan voor even, maar het is nu weer kapot gegaan en meh, weet nog hoe kut ik het vond als mijn knuffel vroeger kapot was en ik denk (slaat nergens op I know haha) dat dat voor hem hetzelfde is en het idee dat ik ooit dat mandje weg moet gooien.
Rompertjes aan doen, iig bij een poes. Bij een kater is dat minder erg, is ook maar een heel klein sneetje maar sowieso wel in de gaten houden
Ik heb haar niks aangetrokken voor zover ik me kan herinneren. Als ze er aan wilde likken heb ik haar zachtjes weggeduwd met haar koppie en is helemaal goed genezen.
Vaak krijg je bij de dierenarts al de keus voor een romper of kraag. Bij mijn kater kreeg ik niks, hij mocht er ook wel aanzitten zolang dat niet teveel was. Hij heeft het eerste uur wat verdwaasd er aan gezeten en daarna was die alweer de oude . Die rompertjes zitten wel vaak heel strak bij de nek vind ik zelf, dus die kun je eventueel bijknippen. Bij de kat van mijn broer ging het juist beter zonder romper
Hahaha zo typisch alsof er niks is gebeurd. Ik had speciaal een fijn plekje voor m’n kat gemaakt op de grond, met eten en drinken ernaast en de kattenbak dichterbij. Interesseerde 'm helemaal niks, en stuiterde lekker weer rond in huis ja
. Wel fijn want had er wel stress van hahaha
Ik had er 1 die ik dan op een snel wasje deed en met een föhn droog maakte zodat die snel weer aan kon. Wel even opletten dan hoe warm de drukknoopjes zijn voor het aantrekken. Het moest hier snel weer aan omdat ze te actief aan de wond gingen likken.
1 van mijn katten doet dit ook sinds kort! Ze kan (nog) niet in 1x op me springen maar laatst klom ze wel in mijn tuinbroek zo omhoog 🥲
Hahah dat doet dave ook!
Dolly springt op m’n rug, ook als ik gesprekken heb voor m’n werk (leerkracht). Gelukkig kunnen de ouders erom lachen, de kinderen vinden 't fantastisch