Kattentopic #3

Aahw de kittens zijn zo leuk. Eentje was nog een beetje bangig maar komt nu goed los. En ze doen steeds dutjes naast ons op de bank tegen ons aan. Zo schattig. Het is ook zo leuk hoe ze steeds met elkaar ( in onze schoenen…) spelen haha.

Bonus fotos.

Samenvatting

58 likes

Zo schattig en ook zo fijn dat ze samen zijn!!!

3 likes

Jaa het is echt makkelijker als je dr 2 hebt. Want ze leren ook veel van elkaar. 1 was een stuk minder bang en nam die andere overal mee naar toe. Maar die andere snapt de voer en water bakjes beter dus die leert die ene weer hoe dat moet haha.

11 likes

Aah wat rot! En ik stress meteen want ik kwam hier om te vertellen dat mijn kat een kale plek lijkt te hebben :sweat_smile:. Maar denk een combi ouder beestje/warmte. De kale huid is wel gewoon mooi wit. Ik probeer het even te monitoren en anders vervroeg ik de inentingen dit jaar

1 like

Awww

Die onderste lijkt op mijn kat als kitten

3 likes

Altijd als ik door dit topic scroll als ik niet thuis ben en foto’s zie denk ik gvd ik mis mijn katten zo :sob::sob::sob::sob:

9 likes

Wat vinden jullie fijne kattenluikjes? Ik heb nu een catmate in de deur zitten, maar hij krijgt het telkens voor elkaar om de schuifjes dicht te doen als hij naar binnen of buiten loopt. Zoek eigenlijk iets wat je dicht kan doen met een knop aan de voorkant, maar alles wat ik vind met een knop aan de voorkant heeft als review dat het geen stevige luikjes zijn en die van mij zit er weleens tegenaan te meppen als hij naar buiten wil maar niet mag.

ja, die is een beeetje boven budget omdat die van mij alleen op een afgezet stuk naar buiten kan en er dus geen vreemde katten bij komen.

Ik las dit alsof hij alleen buiten praktijk tijden naar buiten mag omdat hij anders zelf naar de dierenarts gaat voor een of andere fix :sweat_smile:

@Quinoa wij hebben een van petsafe met een draaiknop. Een die hierop lijkt alleen zonder halsband.

4 likes

Wij hebben ook de petsafe die hierboven staat, ook zonder halsband en dat gaat echt goed. Katten gaan er soms met vliegende vaart en behoorlijk veel geweld doorheen, 6,5 en 7 kg kater zijn niet altijd even subtiel en dat gaat gewoon goed. Dus stevig het het luikje zeker en heb ook nog nooit problemen gehad dat de knopjes verdraaid worden ondanks het er behoorlijk hard tegenaan meppen.

1 like

Kun jij breien met een kitten in de buurt? :scream:

Vet lieve kittens :heart_eyes:

1 like

Is niet mijn breisel haha

1 like

Frenkie slaapt steeds zo grappig. Ik heb al 1000 fotos. Deze is mn favo nu haha.

59 likes

Blep :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mijn oudje slaapt in dezelfde houding als hoe ik zelf in bed lig :heart:

37 likes

Ik ben nu gelukkig bij hem, maar we hebben besloten hem toch te laten inslapen vanmiddag. Ik ben er echt helemaal kapot van, maar het is beter zo. We willen hem de hele aftakeling niet aan doen, al heeft hij geen pijn. Hij is benauwd, en kan niet veel meer, dit is niet ethisch.

Dit doet zo veel pijn, en ik ga hem zo verschrikkelijk missen. Het was echt zo’n lieverd :broken_heart:

11 likes

Je weet dat je het beste voor je dier doet maar het blijft vreselijk veel pijn doen. Heel veel sterkte <3

3 likes

Oh, ik voel helemaal met je mee, zo’n herkenbaar gevoel. Digitale knuffel.

2 likes

Iemand hier weleens voor geld opgepast en waar ik wat vragen aan zou kunnen stellen? Ik heb het nog nooit gedaan namelijk en kreeg een verzoek of ik het wilde doen (is een onbekende overigens). :slight_smile:

1 like

Heel veel sterkte!

2 likes