Kattentopic #3

Bij top down bottom up heb je wel touwtjes waarmee het bevestigd is volgens mij, dus als ze daarmee gaan spelen dan is het ook zo kapot.

Vind het soms echt jammer dat ik bepaalde dingen niet in huis kan/wil halen door die 2 harige monsters hier die dat wellicht slopen

Hmm ja das waar. Dan zijn gewone vouwgordijnen misschien een beter idee. Gezien die alleen aan de bovenkant vastzitten? :thinking:

Haha ja ik heb precies hetzelfde! Zou m voor geen goud willen missen. Maar je moet wel met veel dingen rekening houden wat dat aan gaat haha. Zeker als het om dure dingen gaat die anders snel kapot kunnen gaan bijv. Dat is toch zonde

Ik heb rolgordijnen van veneta en dat gaat tot nu toe goed! Heb vitrage langs de randen maar die hebben wel wat haaltjes :black_cat:

1 like

Hahaha ik moest zo lachen

54 likes

Draw me like one of your frenkies

65 likes

Oh zoooo lief :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ik wil hem knuffelen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ze zijn hier nu een week ongeveer en ze willen heel vaak geaaid worden haha. Ik zal hem een extra knuffel van jou geven

3 likes

33 likes

Ik heb gordijnen maar die heeft de kat gesloopt :grimacing: was veeeeeeeel te leuk om mee te spelen

:smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Heel stoer kijken deze held op sokken :smirk_cat: maar stiekem toch ook altijd ergens een connectie willen

29 likes

Mijn kat gong vanochtend ineens onder de bank omdat daar blijkbaar nog snoepjes lagen, maar nu heeft ze allemaal stof mee genomen :sweat_smile:

5 likes

Mijn kat gaat altijd een tijdje bij de hordeur zitten miauwen en proberen deze open te maken als ik buiten zit, dus net deed ik zijn tuigje om en nam m mee naar buiten. Binnen 2 minuten rende hij weer naar binnen want al die geluiden waren eng, maarja wat wil hij dan. Ik durf echt niet de deur gewoon open te zetten en ze hun gang te laten gaan buiten, de hond van mijn buren vreet ze sowieso op en ik zou dan mega bezorgd in m’n tuin zitten.

Na 5 minuten houdt hij altijd op met miauwen en gaat gewoon z’n eigen ding doen, denk ook meer dat hij bij mij wil zijn ipv buiten want als ik binnen ben kijkt hij niet eens om naar de hordeur.

Hoe en wanneer hebben jullie besloten je katten buiten te laten?

3 likes

Haha dat is zo irri he. Hier rennen ze ons achterna als wij naar buiten gaan. Maar met tuigje ineens eng.

Bij ons kunnen ze als ze oud genoeg zijn wel gewoon los lopen hier. Dus daar heb ik geen tips voor. Misschien kun je eerst oefenen in de tuin of iets zobder tuigje.

Ja nu is hij ook opgehouden met miauwen dus ik denk echt dat ie mij dan mist (snap ik wel, ben ook zo’n leuk persoon natuurlijk :joy:) maar soms vraag ik me dan af of het niet zielig is om ze binnen te houden.

Al is ze dood laten rijden hier in de wijk natuurlijk nog zieliger dus heb m’n antwoord al.

1 like

Die van ons mag naar buiten zodra we verhuisd zijn. Ze is altijd al zooo gefocust op buiten, beestjes, lichtjes, vogeltjes dat ik t haar niet wil onthouden. Ik denk eerst idd met tuigje buiten, dan met tuigje in de buurt en dan af en toe los en kijken hoe dat gaat. Wel echt dooooood eng denk ik hah

1 like

Lol ja gelukkig kunnen houten jaloezieën daar wel tegen. Tanden daarentegen

Sorry voor de stoffige foto haha.

Bedenk me hierdoor dat ik de jaloezieën in de woonkamer dan ook wel even uitvoerig mag controleren (dit is al wel van een hele tijd geleden). :smiling_face_with_tear:

3 likes

Misschien je tuin, of een gedeelte, laten afzetten? Of met een tuigje? Mijn katten mogen alleen op 't balkon met een tuigje en een lijn van een bepaalde lengte, mits ik er bij ben. Dat vinden ze heerlijk en vaak gaan ze toch ergens liggen kijken en ruiken ipv dat ze op avontuur willen. Ik denk dat als ze niet beter weten, ze 't ook niet missen?

1 like

Die van mij mag als ik thuis ben op mijn afgezette terras en als ik ooit verhuis naar een plek met tuin wordt dat ook catproof afgezet. Ik wil niet dat hij gaat vechten/besmettelijke ziektes krijgt/onder een auto komt/vergiftigd wordt door een kattenhater en ik vind het een beetje aso als hij in andersmans tuinen zou komen dus voor mij was het afzetten of hem niet naar buiten doen.

6 likes

Ik kan er altijd zo slecht tegen als mijn kat moet kotsen. Ik schrik echt altijd meteen wakker bij het eerste geluid en ben echt meteen bezorgd of het toevallig iets ergs is.

Nu ben ik dus al vanaf 5:30 op de bank aan het waken omdat mijn kat wit schuim kotste en dokter google me altijd bang maakt.

Maar goed, ze vreet nog steeds snoepjes en wil de plant van de vensterbank meppen, dus het zal wel goedkomen. :yawning_face::sleeping:

1 like