Emma maakt het niet zoveel uit, die ligt het liefst binnen. Skadi gaat inderdaad graag naar buiten, dus nu in de warmere periode gaan we regelmatig met haar buiten zitten. Dan gaat ze aan haar tuigje in de tuin, onder toezicht van ons. Wat het wel extra lastig maakt is dat Ska hooikoorts heeft.
Soms gaan we ook een blokje om door de wijk haha, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet vaak doe. Haar tuigje is daar eigenlijk niet geschikt voor (als iemand tips heeft, graag!) en ik vind het toch wel eng om een hond tegen te komen.
In de herfst, als de temperatuur nog prima is, gaan we ook nog buiten zitten. In de winter zelden, en dan heel kort. Ik trek het niet om uren in de kou te staan/zitten. Woon momenteel bij mijn ouders en is helaas niet mogelijk om de tuin af te zetten. Als ik ooit weer op mezelf woon wil ik wel graag de tuin/het balkon afzetten en dan kan ze gewoon naar buiten wanneer ze wil!
Jouw verhaal vind ik wel echt prachtig om te lezen, lijkt me echt een heel gaaf zicht! Snap dat je daar geen kat hebt gehaald en dat zou ik zelf ook niet gedaan hebben. Bij mijn fokker was dat geen voorwaarde gelukkig, anders had ik het ook niet gedaan.