Ruim 2 jaar geleden heb ik hier gedeeld dat mijn lieve poes was doodgereden. En ik kan het gewoon niet geloven, maar mijn andere kat is vorige week ook aangereden. Op precies dezelfde plek als de poes 2 jaar geleden. En ook nu is degene die het heeft gedaan doorgereden 
Mijn kat heeft het wel overleefd, maar hij is waarschijnlijk blind. Hij is enkele dagen bij de dierenarts geweest en nu enkele dagen thuis. We moeten hem dwangvoeren vier keer per dag, en allerlei medicijnen geven en oogdruppels. Hij heeft tot nu toe nog geen interesse om zelf te eten of drinken.
We hebben het een kans gegeven, omdat de mogelijkheid er in zat (zit?) dat hij wel weer wat zou gaan zien (als de zwelling minder werd) en zelf zou gaan eten. Maar inmiddels hebben we die hoop eigenlijk niet meer. We gaan vandaag terug naar de dierenarts, ben benieuwd wat zij zegt. Maar we hebben ons er inmiddels al op ingesteld dat we hem moeten laten gaan.
Ik ben ergens zo boos op mezelf dat we hem gewoon nog buiten lieten. Maar ik weet ook dat hij niet gelukkig zou zijn met een binnenleven, het is echt een buitenkat in hart en nieren. Maar ik voel me zo schuldig